صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی سن آنتونیو اسپرز-اوکلاهما سیتی

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پیش بازی سن آنتونیو اسپرز-اوکلاهما سیتی

ad banner

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ سن آنتونیو اسپرز-اوکلاهما سیتی

در ادامه‌ی سری مسابقات NBA، ساعت ۶ صبح جمعه ۲۱ دی ماه، سن‌آنتونیو اسپرز در استادیوم اختصاصی خود یعنی اِی‌تی اند تی از تیم اوکلاهما سیتی پذیرایی خواهد کرد. این بازی، زیباترین و هیجان‌انگیزترین بازی روز جمعه خواهد بود و پیش‌بینی بسکتبال NBA، برای این بازی ضرایب بالایی را به همراه خواهد داشت. سن‌آنتونیو اسپرز در کنار هیوستون راکتس تنها تیمی است که در ۱۰ بازی اخیر خود موفق به کسب ۸ پیروزی شده و عزم جدی دارد که با حمایت هواداران خود اوکلاهما سیتی را نیز از پیش‌رو بردارد. اوکلاهما با دو باخت پیاپی و غیرمنتظره مقابل واشنگتن ویزاردز و مینه‌سوتا پا به این میدان سخت خواهد گذارد. از سوی دیگر تیم میزبان با ۵ پیروزی پیاپی و با اعتمادبنفس بالا وارد زمین خواهد شد (به‌استثنای بازی با ممفیس گریزلیز که بعد از اتمام این مقاله انجام خواهد شد).

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

سن‌آنتونیو اسپرز؛ تکزاسی‌ها در اوج

در۳۳ روز گذشته سن‌آنتونیو از یک تیم پرنوسان که شانس چندانی برای حضور در مرحله‌ی پلی‌آف نداشت خود را تبدیل به یکی از بهترین تیم‌های لیگ NBA کرده و توانسته در این مدت از ۱۵ بازی ۱۳ را ببرد و در این راه حریفان قدرتمندی چون لیکرز، دنور، فیلادلفیا، بوستون و تورنتو را مغلوب نماید. در این بازی‌ها امتیازآورترین بازیکن سن‌آنتونیو تنها ۳ بار بیش از ۳۰ امتیاز به‌دست آورد و مابقی امتیازات حاصل‌کار بقیه‌ی تیم بوده است و این یعنی تکزاسی‌ها تیم یک‌دستی درست کرده‌اند. این تیم با ۲۴ برد و ۱۷ باخت در رده‌ی ششم کنفرانس غرب قرار دارد و با اوکلاهما سیتی، فقط به‌قدر ۱.۵ بازی فاصله‌ی امتیازی دارد. میزبان از ۲۲ بازی خانگی ۱۷ بازی را برده است. گرچه بنابر آمار دِمار دی‌روزان و لامارکوس آلریج بهترین بازیکنان سن‌آنتونیو اسپرز هستند ولی معلوم است که این تیم فراتر از این دو بازیکن است و برای همین، همه‌ی هواداران امیدوارند رودی گِی، بهترین منطقه‌ای‌زن این تیم بتواند شرایط حضور در این بازی را پیدا کند.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

اوکلاهما سیتی؛ دیگران دارند می‌رسند

اوکلاهما سیتی از ابتدای فصل تیم قدرتمندی نشان داد و هنوز هم یکی از مدعیان این فصل به‌حساب می‌آید ولی روند سینوسی این تیم، از هیبت آن کاسته است. این تیم با ۵ برد و ۵ باخت در ۱۰ مسابقه‌ی اخیر و دو باخت پیاپی و غیرمنتظره دیگر حریفی شکست‌نخوردنی به‌نظر نمی‌آید. اوکلاهما سیتی با ۲۵ برد و ۱۵ باخت گرچه در رده‌ی سوم کنفرانس غرب قرار دارد ولی با رده‌ی هفتم تنها به‌قدر ۱.۵ بازی فاصلهی امتیازی دارد و تقریباً از رقابت برای صدرنشینی نیز جا مانده است. نقطه‌ی قوت اوکلاهما دفاع آن است که در رده‌ی ۶ بهترین دفاع لیگ قرار دارد ولی خبر نگران‌کننده مصدومیت هولناک نرلنز نوئل، بهترین بلاک‌کننده‌ و دومین ریباندکننده‌ی دفاعی تیم است. اوکلاهما با ترکیب قدرتمند وستبروک، پال جورج، استیون آدامز قطعاً برای هر تیمی خطرساز خواهد بود.

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA

پیش‌بینی بسکتبال NBA در این بازی ضریب بالایی خواهد داشت و کسانی که اهل ریسک هستند می‌توانند به این بازی توجه خاصی داشته باشند. به‌لحاظ شانس پیروزی و فرم بازی، تیم سن‌آنتونیو اسپرز برتر از حریف خود است و دیگر نکته‌ی مهم آن‌که این تیم دارد درمقابل تماشاگران خودی بازی می‌کند. ولی در این سطح از بازی باید انتظار هرگونه غافلگیری را داشت.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *