صفحه اصلی / عمومی / پیش‌ بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار فینیکس سانز – دنور ناگتس

پیش‌ بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار فینیکس سانز – دنور ناگتس

ad banner

پیش‌ بینی بسکتبال NBA ؛ پیش‌بازی دیدار فینیکس سانز دنور ناگتس

در ادامه‌ی سری مسابقات بسکتبال NBA، ساعت ۵:۳۰ روز یکشنبه ۲۳ دی ماه، تیم آخر کنفرانس غرب یعنی فینیکس سانز در استادیوم اختصاصی خود (تاکینگ استیک ریزورت آرنا) از دنور ناگتس، صدرنشین کنفرانس غرب میزبانی خواهد کرد. تجربه‌ی پیش‌بینی بسکتبال NBA نشان می‌دهد در میان مسابقات روز یکشنبه، ضریب اطمینان این بازی از همه بیشتر است. دنور ناگتس از برد مقتدرانه مقابل لوس‌آنجلس کلیپرز پا به این مسابقه می‌گذارد، ولی فینیکس در آخرین بازی خود مقابل دالاس ماوریکس (تیم یکی به آخر کنفرانس غرب) با ۱۰ اختلاف شکست خورد و نتوانست حتی به امتیاز ۱۰۰ نزدیک شود.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

فینیکس سانز؛ استمرار روزهای بد

فینیکس سانز در فصول اخیر تیم بسیار ضعیفی بوده و نتایج بد این فصل مردان آریزونا هم کسی را شگفت‌زده نکرده است. این تیم با ۱۰ برد و ۳۳ باخت و ثبت آمار تنها ۲۳% برد، آخرین تیم کنفرانس غرب و در میان تیم‌های دو کنفرانس، یکی به آخر است. فاصله‌ی امتیازی فینیکس سانز با تیم یکی به آخر کنفرانس غرب (یعنی دالاس ماوریکس) بیشتر است از فاصله‌ی دالاس با صدر جدول. مردان آریزونا امید داشتند با جذب دی‌آندره آیتون بتوانند به وضع خود سروسامانی دهند ولی حضور آیتون هم به آن‌ها کمک چندانی نکرده است. بهترین بازیکن سانز، دوین بوکر است که به‌طور متوسط در هر بازی ۲۵ امتیاز گرفته و ۷ پاس گل داده است. فاجعه‌آمیز اینکه او تحت‌نظر پزشک قرار دارد و ممکن است سانز بدون او در زمین حضور یابد (بوکر در بازی قبل روی نیمکت هم نبود). عمده امید فینیکس، علاوه بر دوین بوکر، به شوت‌های منطقه‌ای دی‌آندره آیتون و سه امتیازی‌های تی. جِی. وارن است. فینیکس از ۲۳ بازی خانگی خود ۱۷ تا را باخته است.

پیش‌بینی بسکتبال

دنور ناگتس؛ یکّه‌تاز غرب وحشی

تیم دنور این فصل با اقتدار بر صدر جدول کنفرانس غرب تکیه زده و ضعف این روزهای اوکلاهما و نتایج گاهی دور از انتظار گلدن استیت باعث شده این تیم به‌اندازه‌ی ۱.۵ بازی از تیم دوم جلوتر باشد. دنور ناگتس با ۲۸ برد و ۱۲ باخت و ثبت آمار ۷۰% برد، به‌لحاظ تعداد برد در میان تیم‌های کنفرانس غرب و شرق در رده‌ی سوم قرار دارد. در لیگ NBA، دنور به‌لحاظ پاس گل رتبه‌ی ۲، به‌لحاظ دفاعی رتبه‌ی ۳ (با اعطای میانگین ۱۰۵ امتیاز) و به‌لحاظ ریباند رتبه‌ی ۶ را در اختیار دارد. نقطه‌ضعف نسبی این تیم خط آتش آن است که با متوسط ۱۱۰ امتیاز در رتبه‌ی ۱۷ لیگ قرار دارد. گرچه بهترین بازیکن این تیم نیکولا یوکیچ بلندبالا است ولی این تیم آن‌قدر یکدست است که دنور را نمی‌توان به یوکیچ خلاصه کرد و این را از دقایق بازی نسبتاً برابر بازیکنان و همچنین از نزدیکی امتیازاتی که بازیکنان گرفته‌اند می‌توان متوجه شد. در کنار یوکیچ باید روی جمال ماری و پل میلساب هم حساب ویژه‌ای باز کرد.

پیش‌بینی بسکتبال

پیش‌بینی بسکتبال NBA

اگر تیم‌های NBA را به‌درستی تحلیل کنیم آن‌گاه پیش‌بینی بسکتبال NBA را با اطمینان بیشتری می‌توانیم انجام دهیم. تیم دنور در این بازی از شانس بسیار بالایی برای پیروزی برخوردار است و اگر سانز از حضور دوین بوکر محروم باشد پیروزی دنور تقریباً قطعی خواهد بود. در ضمن دو تیم در این فصل تاکنون ۲ بار روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند که هر دو را دنور برده است. برای مقایسه‌ی قدرت دو تیم می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *