صفحه اصلی / عمومی / ویرجیل فن دایک: نمی توانیم در تمام بازی ها عملکردی بدون نقص ارائه دهیم

ویرجیل فن دایک: نمی توانیم در تمام بازی ها عملکردی بدون نقص ارائه دهیم

ad banner

قرمزها در جریان پیروزی خانگی مقابل سالزبورگ، چهار گل به حریف زدند اما سه گل دریافت کردند تا بازی نهایتا با نتیجه ۴-۳ تمام شود. ویرجیل فن دایک مدافع هلندی لیورپول اما دلیلی برای نگرانی در خصوص شرایط تیمش نمی بیند.

ویرجیل فن دایک در پاسخ به انتقادات نسبت به شرایط لیورپول اظهار داشت که همیشه نمی توان بازی بی نقصی را ارائه داد. در جریان دیدار چهارشنبه شب لیورپول مقابل سالزبورگ در آنفیلد، قرمزهای مرسی ساید به سختی و با گل محمد صلاح توانستند گل چهارم را به ثمر رسانده تا به پیروزی ۴-۳ مقابل قهرمان اتریش دست یابند. با توجه به تساوی خنک بلژیک و ناپولی، لیورپول حالا با کسب این سه امتیاز خانگی امید زیادی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

شاگردان یورگن کلوپ البته به ارائه نمایش دفاعی بهتری در آینده نیاز دارند. دروازه لیورپول تنها در ۲۰ دقیقه سه بار گشوده شد تا نگرانی ها در خصوص نمایش خط دفاع قرمزها افزایش یابد. ویرجیل فن دایک و جو گومز ارتباطی با خط میانی لیورپول نداشتند و در نیمه دوم بارها و بارها مورد هجوم حملات تیم اتریشی قرار گرفتند.

صحبت های ویرجیل فن دایک در خصوص بازی برابر سالزبورگ

ویرجیل فن دایک

این پیروزی را برای خاطر هواداران به دست آوردیم. البته که می توانستیم بهتر از این ها عمل کنیم. فکر می کنم که بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت. در نیمه اول ما به خوبی بازی کردیم و به راحتی با ۳ گل از حریف پیش افتادیم. اما با دریافت گل اول بود که آن ها کم کم شروع به گرفتن انگیزه و داشتن باور کردند که ممکن است به دیدار بازگردند.

پیش از شروع بازی نیز می دانستیم آن ها تیمی هستند که هرگز تسلیم نخواهند شد و دیدید که در زمین بازی نیز این مسئله را نشان دادند. سالزبورگ تیمی است که سبک تقریبا مشابهی با ما دارد و با سرعت و فشار آوردن زیادی به سمت توپ حرکت می کند. نهایتا باید بگویم که باید عملکردی بهتر از این را در ادامه فصل ارائه دهیم. در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول تمام تیم خوب نبود و این مسئله باید برطرف شود. به خاطر همین مسئله ۳ گل در عرض چند دقیقه دریافت کردیم. چنین مسائلی البته از جنبه دیگر به نفع ما خواهد بود زیرا حالا می دانیم که هنوز نیاز به پیشرفت داریم و قطعا در ادامه بهتر خواهیم شد.

فن دایک در ادامه صحبت های خود با خبرنگاران با پرسش های زیادی در زمینه نمایش ضعیف خط دفاعی تیم لیورپول روبرو شد اما این مدافع هلندی اظهار می کند که ترس و واهمه ای در میان بازیکنان تیم علی رغم داشتن عملکرد ضعیف دفاعی در این بازی وجود ندارد.

زمانی که توپ را در اختیار داریم کمی بازتر از مواقع دیگر بازی می کنیم. فکر می کنم مشکلی که در این بازی داشتیم این بود که وقتی توپ را از دست می دادیم، فضای زیادی برای ضدحمله حریف ایجاد می شد و با توجه به بازیکنان دونده و سرعتی ای که سالزبورگ داشت، این مسئله برای ما خطرناک بود. البته که خیلی ها دوست دارند ما دچار استرس و ترس شده و به جنبه های منفی قضیه نگاه کنیم اما چنین مسئله ای وجود ندارد.

به مسائل منفی توجهی ندارم. می دانیم که توانایی ارائه نمایشی بهتر از این را داریم اما باید توجه داشت که ما هم انسان عادی هستیم و نمی توانیم در تمام بازی ها عملکرد بی نقصی داشته باشیم. خوشحالم که سه امتیاز را بدست آوردیم و این مهم ترین مسئله است. خیلی خوب است که در برابر تیمی فوق العاده همچون سالزبورگ بازی کردیم. انتظار یک بازی بسیار دشوار را در اتریش خواهیم داشت. این دیدار را تحلیل و بررسی می کنیم و نکات منفی را برطرف خواهیم کرد.

لیورپول در دیدار بعدی خود روز شنبه در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لستر سیتی خواهد رفت و آن دیدار یک امتحان جدی دیگر برای صدرنشین فعلی لیگ برتر انگلیس خواهد بود. تیمی که در چهار دیدار اخیر خود در سه دیدار با اختلاف تنها یک گل به پیروزی رسیده است. در مورد عملکرد لیورپول در فصل جاری از ویرجیل فن دایک سوال پرسیده شد.

فکر می کنم که تا اینجای کار فصل خوبی را پشت سر گذاشته ایم. نباید فراموش کنیم که تنها بعد از یک شب بی نظمی در بازی هایمان، چنین انتقاداتی شروع شده است! دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد و باید تنها آرام باشیم و به دنبال راه هایی برای بهتر کردن شرایط باشیم. خوشبختانه راه های زیادی برای رسیدن به شرایط مطلوب وجود دارد، آن ها را بررسی خواهیم کرد و به فرم خوب قبلی باز می گردیم. بازی سخت دیگری روز شنبه مقابل لستر سیتی داریم اما باید با انگیزه و اعتماد به نفس بالا به کاری که انجام می دهیم ادامه دهیم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *