صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛جدال حساس تورنتو رپترز با ساکرامنتو کینگز

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛جدال حساس تورنتو رپترز با ساکرامنتو کینگز

ad banner

اگر از علاقمندان به پیش‌بینی بسکتبال NBA هستید این مطلب را تا انتها دنبال کنید. تیم‌های تورنتو رپترز و ساکرامنتو کینگز ساعت 3:30 دقیقه بامداد در قالب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم می‌روند. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه تورنتو در صدد کسب رتبه نخست و عنوان قهرمانی کنفرانس شرق است و ساکرامنتو نیز به دنبال کسب رتبه‌ی حداقل هشتم و رسیدن به پلی‌آف می‌باشد.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال در بتکارت

جدال این دوتیم همچنین نبرد بین دوتا از بهترین تیم‌های بسکتبال NBA در زمینه پرتاب‌های سه امتیازی است. تورنتو درصورت پیروزی در این بازی و همچنین شکست تیم میلواکی باکس می‌تواند به رتبه‌ی اول کنفرانس شرق صعود کند.

پیش‌بینی بسکتبال NBA تورنتو رپترز

پیش‌بینی بسکتبال NBA : تورنتو رپترز ؛ رویای قهرمانی NBA با کوای لئونارد

تورنتو که در فصول گذشته موفق شد چند بار به فینال کنفرانس غرب صعود کند، امسال با انتقال فوق ستاره خود دِمار دِروزن و به خدمت گرفتن کُوای لِئونارد امید بسیاری به صعود به فینال و در نهایت کسب عنوان قهرمانی بسکتبال NBA دارد. زمانی که کوای لئونارد در ابتدای فصل به تیم تورنتو رپترز اضافه شد، هیچکس تصورش را نمی‌کرد که آن‌ها بتوانند به این سرعت تبدیل به یکی از هماهنگ‌ترین تیم‌های بسکتبال NBA شوند.

تورنتو رپترز اکنون با کسب 35 پیروزی و متحمل شدن 13 شکست در رتبه دوم کنفرانس شرق قرار دارد و در کنار میلواکی باکس یکی از بهترین رکوردهای بسکتبال NBA را در اختیار دارد. البته خرید دنی گرین از سن انتونیو اسپرز نیز بی‌تاثیر نبوده و توانسته هم به لحاظ دفاعی و هم در بخش پرتاب‌های سه امتیازی کمک بسیار زیادی به تورنتو بکند. اکنون اگر تورنتو بتواند یکی از رتبه‌های اول یا دوم را کسب کنند با استفاده از امتیاز بازی خانگی می‌تواند شانس خوبی برای صعود به فینال داشته‌باشد. پیش‌بینی بسکتبال NBA آسان نیست اما می‌توان انتظار داشت که تورنتو در این دیدار برنده شود.

ترکیب احتمالی: فرد ون ولیت – دنی گرین – کایل لاوری – سرج ایباکا – پاسکال سیاکام

پیش‌بینی بسکتبال NBA ساکرامنتو کینگز

ساکرامنتو کینگز ؛ پادشاهان جوان به دنبال ستاره شدن

ساکرامنتو که در ابتدای فصل طبق پیش‌بینی کارشناسان یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های بسکتبال NBA را در اختیار داشت، اکنون در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند حتی به پلی‌آف نیز صعود کند، آن هم در کنفرانس سخت غرب که بسیاری از تیم‌های پرستاره در خطر از دست دادن پلی‌آف قرار دارند.

ساکرامنتو کینگز که اکنون رانی دیوای یکی از اسطوره‌های خود را به عنوان مدیر ورزشی تیم انتخاب کرده‌است، ترکیب هیجان‌انگیزی از جوانان با استعداد را در اختیار دارد و می‌تواند به آینده بسیار امیدوار باشد. آن‌ها در این فصل تا کنون با کسب 24 پیروزی و متحمل شدن 22 شکست در رده‌ی دهم کنفرانس غرب قرار دارند و فاصله‌ی زیادی تا جایگاه پلی‌آف (رتبه هشتم) ندارند. آن‌ها اگر بتوانند در این فصل به پلی‌آف صعود کنند یکی از بزرگترین شگفتی‌های تاریخ بکستبال NBA را رقم زده‌اند.

پیش‌بینی بسکتبال NBA همیشه بسیار دشوار بوده‌است، اما جوانان ساکرامنتو توانایی شکست هر تیمی از جمله تورنتو رپترز دارند.

ترکیب احتمالی: نمانیا بیلیکا – دران فاکس – ایمان شومپرت – بادی هیلد – کالی استین

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *