صفحه اصلی / عمومی / پپ گواردیولا : منچستر سیتی برای پیروزی، باید اشتباهات خود را اصلاح کند

پپ گواردیولا : منچستر سیتی برای پیروزی، باید اشتباهات خود را اصلاح کند

ad banner

تیم های فوتبال منچستر سیتی و واتفورد در هفته ششم لیگ جزیره امروز ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر می روند و پپ گواردیولا سرمربی آبی پوشان در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم خود ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پپ گواردیولا و منچستر سیتی می توانند ناکامی هفته پیش خود را جبران کنند؟!

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم منچستر سیتی اتحاد از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران آغاز و قضاوت این دیدار را مایک دین بر عهده خواهد داشت.
  •  تیم منچستر سیتی هم اکنون از پنج بازی قبلی خود با سه پیروزی و یک تساوی و یک شکست با ده امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد.
  • تیم واتفورد نیز از پنج بازی قبلی خود با دو مساوی و سه شکست با کسب تنها دو امتیاز خود را در رتبه انتهایی جدول یعی هجدهم می بیند و از این حیث شرایط بسیار بدی را نسبت به منچستر سیتی دارد.

پپ گواردیولا و منچستر سیتی
پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

شرایط منچستر سیتی برای بازی امروز به چه صورت است؟

شرایط خوب است و در صدد هستیم تا اشتباهات خود را جبران کنیم. هفته پیش مقابل نوریچ سیتی بازی را واگذار کردیم ولی هم چنان بازیکنان ام را از لحاظ کیفی بسیار قبول دارم. هر بازی با انگیزه برد به میدان می رویم ولی اتفاقات خاص نیز ممکن است رخ بدهد چون این شرایط فقط به ما بستگی ندارد و پای تیم دیگری نیز در میان است که گاهی باعث می شود به دلیل آماده بودن آن ها و یا تلاش بیشتر و یا هر عامل دیگری آن ها بهتر از ما نتیجه بگیرند. به همین خاطر با تمرکز به کار خودمان ادامه خواهیم داد.

وضعیت مصدومان منچستر سیتی چطور است؟

امیدوار هستم مصدومیت استونز جدی تر نشود و بعد از گذشت یک ماه به تیم بازگردد. متاسفانه لاپورته را حداقل ۶ ماه در اختیار نخواهیم داشت. ولی جای نگرانی نیست و می توانیم بازیکنان مناسبی را جایگزین این دو کنیم.

پپ گواردیولا در ادامه اضافه کرد:

شما در هر بازی باید پیروز شوید. اگر این قانون را تبدیل به هدف برای خود کنید می توانید موفق باشید. می توانیم به خاطر نداشتن مدافع میانی که شامل مصدوم های تیم می شدند شکایت و گله کنیم ولی این قضیه فقط باعث می شود تا تمرکز ما به هم بریزد و نتوانیم راه حل درست را ارائه دهیم. از نظر من هم چنان باید قوی باشیم، بجنگی و تلاش کنیم و این تنها راه حل ما برای فرار از این داستان است.

23 1
وی در ادامه در خصوص مهاجمان تیم افزود:

جایگزین کردن شخصی به جای سرخیو آگوئرو بسیار مشکل است زیرا باید بازیکن بزرگی باشد تا شاید بتوان این خلا را پر کرد. از وضعیت مهاجمان ام راضی هستم. به عنوان مثال وقتی گابریل ژسوس بازی می کند، تقریبا همه کار در زمین انجام می دهد و تاثیر زیادی بر شرایط بازی دارد. وقتی که می گویم همه کار می کند صرفا گلزنی نیست. او بازیکنی جنگنده، دونده و با تلاش نشان داده است و این یک حسن محسوب می شود.

ریاض محرز؟

در فصل گذشته به این اشاره کرده ام که او بازیکن خوبی است و به زمان احتیاج داشت تا با شرایط خودش را سازگار کند. از کیفیت فوتبال او مطلع هستیم و علاقه وی به فوتبال باعث شده تا تلاش زیادی را در زمین انجام دهد.

به نظر شما چه نتیجه ای بین تیم های منچستر سیتی و واتفورد در هفته ششم لیگ جزیره امروز ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم می روند، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش بینی شما است. 

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *