صفحه اصلی / عمومی / پپ گواردیولا: اگر لروی سانه تیم را ترک کند ناراحت خواهم شد

پپ گواردیولا: اگر لروی سانه تیم را ترک کند ناراحت خواهم شد

ad banner

لروی سانه در جریان دیدار دوستانه منچستر سیتی مقابل کیتچی عملکرد درخشانی داشت و دو گل به ثمر رساند تا سیتیزنها با شش گل حریف گمنام خود را شکست دهند. گواردیولا سرمربی منچستر سیتی امیدوار است بازیکن آلمانی تیمش ماندن در باشگاه را به سایر گزینه ها ترجیح دهد.

پپ گواردیولا از تمایل خود مبنی بر ماندن لروی سانه در ترکیب تیمش خبر داد. در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص پیوستن این ستاره آلمانی به تیم بایرن مونیخ شنیده می شود. لروی سانه در جریان دیدار دوستانه مقابل قهرمان لیگ هنگ کنگ بازی را از ابتدا شروع کرد و موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. شایعات زیادی در خصوص تمایل بایرن مونیخ و شخص نیکو کواچ به لروی سانه شنیده می شود. کواچ در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی بایرن مقابل میلان به صراحت از بازیکن سیتی تمجید کرد و خرید این بازیکن را برای بایرن رویایی خواند. لروی سانه هم اکنون یکسال دیگر با سیتیزن ها قرارداد دارد. گواردیولا در خصوص سانه مدعی شد باشگاه آرزو دارد مهاجم سابق شالکه را همچنان در ترکیب تیمش داشته باشد.

گواردیولا از وضعیت لروی سانه در تیم منچستر سیتی می گوید

لروی سانه

سانه بازی خوبی را به خصوص در نیمه دوم پشت سر گذاشت. او بازیکنی است که قدرش را می‌دانیم و علاقه‌مند به ادامه حضورش در تیم هستیم. فکر می‌کنم که او می‌تواند بهتر از این‌ها شود. چندین بار گفته ام که دوست دارم او با ما ادامه بدهد. بخاطر همین است که به لروی پیشنهاد تمدید قرارداد داده شده است. به جز این کاری از دست ما بر نمی‌آید. اگر توافق صورت گیرد خوب خواهد بود اما اگر بخواهد تیم را ترک کند ناراحت خواهم شد. امیدوارم در تیم باقی بماند.

لازم به ذکر است لروی سانه فصل گذشته برای منچستر سیتی ۳۱ مرتبه در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت و موفق به ثبت آمار ۱۰ گل و ۱۱ پاس گل برای این تیم شد. در فصلی که سیتی با یک امتیاز بالاتر از لیورپول ۹۷ امتیازی به قهرمانی دوباره رسید. سانه اما در نیم فصل دوم جایگاه اصلی خود را رفته رفته از دست داد و بازیکنانی نظیر برناردو سیلوا و رحیم استرلینگ به این بازیکن آلمانی ترجیح داده شدند. منچستر سیتی در جریان اردوی آماده سازی پیش فصل دیداری دوستانه با تیم یوکوهاما خواهد داشت. پس از آن بازی شاگردان گواردیولا برای انجام بازی سوپرجام روبروی لیورپول قرار خواهند گرفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *