صفحه اصلی / عمومی / پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پورتلند سومی جدول را می‌خواهد، یوتا تداوم پیروزی!

پیش‌بینی بسکتبال NBA ؛ پورتلند سومی جدول را می‌خواهد، یوتا تداوم پیروزی!

ad banner

در چارچوب رقابت‌های بسکتبال NBA، تیم‌های یوتا جاز و پورتلند تریل بلیزرز به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم در این دیدار از کنفرانس غرب هستند. یوتا با ۲۶ پیروزی و ۲۱ شکست در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و پورتلند با ۲۸ پیروزی و ۱۹ شکستی که دارد، تیم چهارم جدول است. با توجه به عملکرد نزدیک دو تیم در بازی‌های این فصل، پیش‌بینی بسکتبال NBA موضوعی جذاب است.

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

یوتا جاز: در خانه باج نمی‌دهیم

یوتا جاز در این دیدار تیم میزبان است. آنها در آخرین دیدارشان پیش از این مسابقه در برابر کلیولند کاوالیرز قرار گرفتند و به سادگی این رقیب را شکست دادند. یوتا جاز در این فصل هم کوین اسنایدر را در رأس کادر فنیِ خود می‌بیند. سرمربی‌ای که از زمان حضورش در یوتا، تاریخ این باشگاه را متحول کرده است. با جدایی ستاره‌ها اتفاقی در جاز نمی‌افتد و آنها هم‌چنان به عنوان یک تیم مدعی در مسابقات حاضر می‌شوند. اکنون یوتا در ۶ بازی پیاپی خود پیروز شده است و می‌خواهد با پیروزی در برابر پورتلند تریل بلیزرز به این روند شکست‌ناپذیری‌ها ادامه دهد. ستاره‌ی یوتا در بازی تهاجمی این تیم، داناوان میچل است. بازیکن جوانی که در پست شوتینگ گارد بازی می‌کند و بهترین امتیاز آور یوتا جاز است. شرایط برای رودی گوبرت به مانند میچل، اما در فاز دفاعی است. گوبرتِ بلندقامت یکی از بهترین بازیکنان دفاعی لیگ به شمار می‌رود و وظیفه‌ی سازماندهی تیم کوین اسنایدر در زیر سبد را بر عهده دارد.

پیش‌بینی بسکتبال NBA یوتا جاز

پورتلند تریل بلیزرز: گام به گام به سوی بالای جدول

پورتلند تریل بلیزرز در حالی به مصاف یوتا جاز می‌رود که در آخرین دیدارش برابر نیواورلینز پلیکانز قرار گرفت و با نمایشی بی‌نظیر این تیم را شکست داد. شاگردان تری استاتس در دو بازی قبل خود پیروز شده‌اند و در پی کسب سومین برد پیاپی‌شان هستند. پورتلند در این مسابقه تمامی ستارگانش را در اختیار دارد. دیمین لیلارد آماده‌ی مصاف با هر تیمی است و این مورد باعث می‌شود که در دل رقبای پورتلند تریل بلیزرز ترس ایجاد شود. در کنار دیمین لیلارد، پورتلند بازیکن فوق‌العاده‌ای چون سی جی مکالم دارد. در بعد فنی و آماری پورتلند تریل بلیزرز باید گفت که آنها در هر بازی به صورت میانگین ۱۱۲ امتیاز کسب می‌کنند، علاوه بر این شاگردان استاتس در هر بازی نزدیک به ۳۰ بار اقدام به پرتاب‌های سه امتیازی دارند که ۳۵ درصد آنها وارد سبد می‌شود. این آمار دلالت بر قدرت تهاجمی تریل بلیزرز در فاز تهاجمی دارد. در دفاع هم یوسف نورکیچ، بازیکن بزرگی است. به طور قطع رویارویی یوسف نورکیچ و رودی گوبرت جدالی بسیار مهیج و زیبا است و هر فردِ عاشقِ بسکتبال NBA برای تماشای آن لحظه‌شماری می‌کند.

پیش‌بینی بسکتبال NBA دیمین لیلارد

پیش‌بینی بسکتبال NBA

آمار و ارقام دو تیم و داشته‌های آنها را بررسی کردیم. یوتا جاز تیمی پر قدرت است که به دنبال رسیدن به پلی‌آف است. آنها در این راه آماده‌ی شکست دادن هر رقیبی هستند اما پورتلند هم لیلارد دارد. پیش‌بینی بسکتبال NBA برای این مسابقه بسیار مشکل است.

مشخصات بازی

ورزشگاه: ویوینت اسمارت (استادیوم خانگی یوتا)

تاریخ: سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷- ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۵:۳۰ بامداد

پیش‌بینی مسابقات بسکتبال NBA در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *