صفحه اصلی / عمومی / پپ گواردیولا: باخت در بازی دوستانه نگرانم نمی کند

پپ گواردیولا: باخت در بازی دوستانه نگرانم نمی کند

ad banner

شاگردان پپ گواردیولا در مصافی دوستانه از سری مسابقات پیش فصل منچستر سیتی در ضربات پنالتی مغلوب ولورهمپتون و شاگردان نونو اسپریتو شدند اما سرمربی اسپانیایی معتقد است جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

پپ گواردیولا به باخت تیمش در پنالتیها مقابل ولوز در جریان فینال مسابقات کاپ آسیا چندان اهمیت نمی دهد. بعد از تساوی بدون گل در جریان بازی، کار دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شد. روی پاتریسیو سنگربان پرتغالی ولوز، ضربه های ایلکای گوندوعان، داوید سیلوا و لوکاس انمیکا را مهار کرد تا تیمش در نهایت ۳-۲ پیروز این رقابت شود. منچستر سیتی سال گذشته سه گانه داخلی انگلستان را بدست آورد که در تاریخ فوتبال انگلیس بی سابقه بود اما در بازی نتوانست شانس های گلزنی خلق کند و در بدست آوردن جامی دیگر پیش از شروع فصل جدید ناکام بود. از گواردیولا در مورد نگرانی از نتیجه بازی سوال شد که پاسخ این سرمربی اسپانیایی منفی بود.

صحبت های پپ گواردیولا در خصوص باخت منچستر سیتی به ولوز

پپ گواردیولا

فکر نمیکنم که نگرانی بابت این باخت وجود داشته باشد. گاهی اوقات خوب است که در چنین دیدار های دوستانه ای برابر تیمهای لیگ برتر بازنده باشید اما نگرانی در این زمینه وجود ندارد. اگر قرار باشد در آینده شکست بخوریم دلیلش باخت در ضربات پنالتی بازی امروز نیست. این احساسی است که در این مورد دارم اما شما بهتر میدانید که در این ورزش هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. علی رغم اینکه نتوانستیم در باز کردن دروازه حریف موفق باشیم باید نحوه نمایش تیم را در زمین تحسین کنم. بازیکنانم در نیمه اول بازی فوق العاده ای را به نمایش گذاشتند. ولوز به خوبی دفاع میکرد و نفوذ به عمق دفاعشان غیرممکن شده بود. آسان نیست که موقعیت های گلزنی فراوانی را در بازی خلق کنید. ما موقعیت های زیادی داشتیم اما یک ضدحمله هم در نیمه اول از طرف ولوز مشاهده نکردیم. این امر در پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم هم ادامه داشت. نه فقط جوانان تیم بلکه همه بازیکنان نمایش خوبی در این بازی ارائه دادند. باید از این شکست درس بگیریم. متوجه هستیم که ادامه دادن روند خوب دو فصل گذشته دشوار است، اما از نمایش شاگردانم در این بازی و نحوه عملکردشان در زمین راضی هستم.

فصل گذشته مصدومیت های متعدد، کوین دی بروینه هافبک بلژیکی منچستر سیتی را ماه ها خانه نشین کرد و این بازیکن خلاق تنها در یازده بازی لیگ برتر برای تیم پپ گواردیولا به میدان رفت. مربی اسپانیایی امیدوار است بازیساز اصلی تیمش در فصل آینده در آمادگی بدنی کامل باشد. ملی پوش بلژیکی دو فصل قبل در ۵۲ بازی برای سیتیزن ها موفق شد ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۲۱ پاس گل برای یارانش ارسال کند. فصلی که او بعنوان یکی از بهترین هافبک های هجومی دنیا شناخته شد. گواردیولا معتقد است فصل گذشته سیتی در میانه زمین کمبود این هافبک را حس کرده است.

متاسفانه در فصل گذشته در بازیهای زیادی کوین را از دست دادیم. ما بدون حضور او عملکرد فوق العاده ای داشتیم اما قطعا با وجود او قویتر خواهیم بود. امیدوار هستم که کوین آمادگی گذشته خودش را دوباره بدست بیاورد. در حال حاضر نگرش مثبتی دارد و در نیمه اول نیز نمایش خیلی خوبی از خود ارائه داد. او کسی است که فوتبال بازی کردن را واقعا دوست دارد. یک بازیکن عاشق رقابت است که هرگز انگیزه اش را از دست نمی دهد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *