صفحه اصلی / عمومی / پس از ناکامی در جذب پل پوگبا ، رئال مادرید به سراغ برونو فرناندز می رود

پس از ناکامی در جذب پل پوگبا ، رئال مادرید به سراغ برونو فرناندز می رود

ad banner

بنظر می رسد سران باشگاه رئال مادرید پس از آنکه در تابستان جاری موفق به جذب پل پوگبا هافبک فرانسوی نشدند، برای تقویت خط هافبک خود این بار به سراغ برونو فرناندز رفته تا شاید بتوانند با سران اسپورتینگ لیسبون بر سر جذب این هافبک پرتغالی به توافق برسند.

با توجه به این که امیدها برای پیوستن پل پوگبا به جمع کهکشانی ها هر روز کمرنگ از قبل می شود،‌ سران رئال مادرید به سراغ باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال رفته تا مقدمات جذب برونو فرناندز هافبک آینده دار این تیم را فراهم کنند. پل پوگبا که سابقه قهرمانی جهان را با تیم ملی فرانسه در کارنامه دارد، در تابستان جاری همواره به عنوان یکی از گزینه های مورد علاقه زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی کهکشانی ها تلقی می شد و انتظار می رفت که قرارداد او با رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات رسمی شود. چندی پیش خود پل پوگبا نیز بر شایعات جدایی خود از منچستر یونایتد دامن زد و قبل از شروع فصل از قصد خود مبنی بر ترک باشگاه سخن گفت. پوگبا گفته بود که بعد از سه سال حضور در اولدترافورد،‌ شاید زمان جدایی و شروع چالشی جدید فرا رسیده باشد.

وضعیت نامشخص آینده پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستر یونایتد

پل پوگبا

به گزارش گل اما بنظر می رسد که اوله گونار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ خواهان حفظ هافبک فرانسوی اش است و علی رغم نارضایتی برخی از هواداران که خواستار جدایی او از تیم بودند، باشگاه نظرش را تغییر نخواهد داد. یونایتد مایل نیست تا یکی از ستارگان اصلی و با کیفیت خودش را بدون داشتن نفرات جایگزین از دست بدهد. در حال حاضر باشگاه های انگلیسی تا ژانویه ۲۰۲۰ توانایی خرید بازیکن جدید را ندارند.

آیا برونو فرناندز راهی رئال مادرید می شود؟

brunof

پنجره نقل و انتقالات فوتبال اسپانیا نیز دوم سپتامبر به پایان می رسد. رئال مادرید حالا تصمیم گرفته تا به سراغ برونو فرناندز برود، بازیکنی که در همین تابستان شایعات انتقال او به یونایتد شنیده می شد. منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید گزارش کرده اند که سران این باشگاه به تازگی با مدیر برنامه های این هافبک پرتغالی دیدار داشته اند و به نظر می رسد سران اسپورتینگ برای انتقال این بازیکن ۲۴ ساله به جمع کهکشانی ها مبلغی در حدود ۸۰ میلیون یورو درخواست کرده اند. چیزی که واضح است مبلغ خرید این بازیکن قطعا کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو خواهد بود.

جدا از علاقه یونایتد، اتلتیکو مادرید و تاتنهام نیز در تابستان جاری از مشتری های اصلی برای جذب برونو فرناندز به شمار می آمدند اما در حال حاضر به نظر می رسد مقصد احتمالی برونو در صورت جدایی، تیم تحت هدایت زین الدین زیدان باشد. رئال مادرید همچنین در حال مذاکرات برای خرید نیمار ستاره پاری سن ژرمن نیز می باشد. اگرچه انتظار می رود در نهایت ستاره برزیلی بعد از دو سال دوری از نیوکمپ،‌ بار دیگر به بارسلونا بازگردد.

زین الدین زیدان در تابستان جاری چهره های جدیدی از جمله ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی را به جمع بازیکنانش اضافه کرد. نفراتی چون فرلاند مندی، لوکا یوویچ،‌ ادر میلیتائو و رودریگو گوئس نیز از خرید های دیگر لوس بلانکوس در پنجره نقل و انتقالات این فصل هستند. با حضور این بازیکنان به نظر می رسد رقابتی داغ و دیدنی برای فتح لالیگا را پس از دو فصل قهرمانی مقتدرانه بارسلونا شاهد باشیم. فصل گذشته رئال مادرید با اختلاف ۱۹ امتیازی فصل را در رتبه سوم به پایان رساند.

انتظار می رود خامس رودریگز و گرت بیل نیز که در تابستان شایعات فراوانی در خصوص جدایی شان از رئال مادرید شنیده می شد،‌ فصل جاری را در سانتیاگو برنابئو سپری کنند. با توجه به مصدومیت های فراوان بازیکنان رئال مادرید که مهم ترین آن پارگی رباط صلیبی مارکو آسنسیو بود، زیدان عقیده خود را در مورد این دو بازیکن تغییر داده است. هر دو بازیکن در بازی های دو هفته آغازین رقابت های لالیگا اسپانیا حضور داشتند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *