صفحه اصلی / عمومی / بیست نامزد نهایی دریافت جایزه پسر طلایی سال ۲۰۱۹ مشخص شدند

بیست نامزد نهایی دریافت جایزه پسر طلایی سال ۲۰۱۹ مشخص شدند

ad banner

بیست نامزد نهایی دریافت جایزه پسر طلایی سال ۲۰۱۹ اعلام شد. این جایزه هر ساله از سوی نشریه توتو اسپورت به برترین بازیکن زیر ۲۱ سال دنیا اهدا می‌ شود. پیش از این افرادی هم چون لیونل مسی، پل پوگبا و ماتیاس ده لیخت این جایزه را تصاحب کرده‌ اند. در این لیست نان ستارگانی چون ده لیخت، وینیسیوس جونیور، آنسو فاتی و غیره دیده می شود. در ادامه به لیست بیست نفره و شرحی مختصر از کارنامه ورزشی آن ها که باید امسال با هم به رقابت بپردازند، خواهیم پرداخت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

مختصری از کارنامه نامزد های دریافت جایزه پسر طلایی سال ۲۰۱۹

1- ماتیاس ده لیخت ( از تیم یوونتوس)
در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۸ دی لیخت به اولین مدافعی تبدیل شد که جایزه پسر طلایی را کسب کرده‌است. او از سال ۲۰۱۶ فوتبال حرفه ای خود را از باشگاه جوانان آژاکس آغاز کرد و به مدت یک سال برای این تیم به میدان رفت. بعد از آن به تیم اصلی انتقال یافت و تا سال ۲۰۱۹ به عنوان یک مدافع در ۷۷ بازی به میدان رفت و ۸ بار برای تیم اش گلزنی کرد. در تابستان ۲۰۱۹ دلیخت ابتدا قصد داشت به بارسلونا بپیوندد اما در ۱۸ ژوئن با یک قرارداد ۵ ساله و قیمت ۷۵ میلیون یورو به یوونتوس پیوست. دلیخت گران ترین مدافع تاریخ فوتبال شد اما چند روز بعد با انتقال هری مگوایر به منچستر یونایتد رکورد کوتاه مدت اش شکسته شد. اولین بازی دلیخت برای یوونتوس چندان خوش نبود و اولین گل دلیخت برای یوونتوس گل به خودی بود. وی هم چنین در تیم ملی فوتبال هلند بازی کرده ‌است و توانسته با آن تیم تا فینال لیگ ملت ‌های اروپا برود.

پسر طلایی سال ۲۰۱۹
2- آلفونسو دیویس (از تیم بایرن مونیخ)
دیویس فوتبال خود را از تیم ونکوور وایتکپس بی در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد و به مدت یک سال برای این تیم به میدان رفت. او به عنوان هافبک در یازده بازی برای تیم دوم به میدان رفت و دو گل زد. بعد از آن به تیم اصلی انتقال یافت و تا سال ۲۰۱۸ در ۶۵ بازی برای ونکوور به میدان رفت که سهم او از گلزنی ۸ گل برای این تیم بود. او در سال ۲۰۱۹ به تیم بایرن مونیخ پیوست و تاکنون در سه بازی به میدان رفته که یک گل نیز وارد دروازه حریفان کرده است. هم چنین در عرصه ملی او که اصالتی کانادایی دارد در سال ۲۰۱۶ به تیم زیر ۱۷ ساله های کانادا دعوت شد و در سال ۲۰۱۷ به تیم اصلی پا گذاشت که تاکنون در ۹ بازی ملی برای تیم ملی کشور اش سه گل به ثمر رسانده است.

3- جانلوییجی دوناروما (از تیم میلان)
او به عنوان دروازه بان ، فوتبال خود را از سال ۲۰۱۳ از تیم جوانان میلان آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۵ برای این تیم به میدان رفت. او از سال ۲۰۱۵ به ترکیب اصلی میلان راه یافت و تاکنون به عنوان دروازه بان شماره یک این تیم درون درازه روسونری می ایستد. او ۱۳۸ بازی برای میلان بازی کرده است. این جوان ۲۰ ساله ایتالیایی هم چنین در عرصه ملی نیز در سال ۲۰۱۴ به تیم زیر ۱۵ سال ایتالیا دعوت شد و هر ساله در رده های سنی تیم ملی کشور اش به میدان رفت. از سال ۲۰۱۶ او به تیم بزرگسالان دعوت شد و تاکنون در ۱۷ مسابقه برای لاجوردی پوشان بازی کرده است.

4- آنسو فاتی (از تیم بارسلونا)
این جوان ۱۶ ساله اسپانیایی- گینه بیسائو که یکی از جوانترین ستاره های حال حاضر فوتبال است، فوتبال خود را از سال ۲۰۰۹ در حالی که هفت ساله بود از باشگاه هررا آغاز کرد و سال ۲۰۱۰ به آکادمی تیم سویا اسپانیا ملحق شد. بعد از آن او به تیم جوانان بارسلونا در سال ۲۰۱۲ ملحق شد و در سال ۲۰۱۹ به تیم اصلی راه پیدا کرد. او در سال ۲۰۱۹ برای تیم بارسلونا به میدان رفت و با بازی های درخشان خود در تیم اصلی فعلا ماندگار شده است. این مهاجم ۱۶ ساله تاکنون در ۵ بازی به میدان رفته که ۲ گل نیز وارد دروازه حریفان کرده است. بازی های خوب و تاثیر گذار او باعث شده ارنستو والورده سرمربی کاتالان ها فعلا او را در ترکیب اصلی تیم بخواهد و برخی ها از او به عنوان مسی جدید فوتبال اسپانیا یاد می کنند. او هم چنین چند روز پیش به تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا نیز دعوت شد ولی هنوز فرصت بازی کردن را پیدا نکرده است.
4 3
5- فیل فودن (از تیم منچسترسیتی)
او فوتبال حرفه ای خود را از سال ۲۰۰۹ از تیم جوانان منچستر سیتی شروع کرد و تا سال ۲۰۱۷ در این تیم به میدان رفت. در سال ۲۰۱۷ پپ گواردیولا سرمربی سیتی تصمیم گرفت او را به تیم اصلی منتقل کند. او از سال ۲۰۱۷ در تیم اصلی منچستر سیتی حضور دارد و در ۱۹ مسابقه به میدان رفته است و به عنوان هافبک یک گل نیز به ثبت رسانده است. این بازیکن ۱۷ ساله اهل کشور انگلیس ، در سال ۲۰۱۶ به تیم ملی زیر ۱۶ ساله های انگلیس دعوت شد و هر ساله در رده های سنی تیم ملی کشور اش به میدان رفت. او از سال ۲۰۱۸ تاکنون در تیم زیر ۱۸ ساله های این کشور توپ می زند و تاکنون در تمام رده های سنی در ۳۱ بازی ملی ۱۴ گل وارد دروازه حریفان کرده است.

6- متئو گوندوزی (از تیم آرسنال)
این هافبک ۲۰ ساله فوتبال خود را از سال ۲۰۰۵ در تیم جوانان پاری سن ژرمن آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۴ در این تیم به میدان رفت. بعد از آن او در سال ۲۰۱۴ لغایت ۲۰۱۶ به باشگاه جوانان لوریان رفت و در سال ۲۰۱۶ به تیم اصلی انتقال پیدا کرد. او به عنوان هافبک طی دو سال حضور اش در این تیم ۵۰ بار پیراهن لوریان را بر تن کرد و هیچ گلی به ثمر نرساند. او در سال ۲۰۱۸ به تیم آرسنال پیوست و تاکنون در ۱۸ مسابقه با پیراهن توپچی ها به میدان رفته است. این بازیکن فرانسوی از سال ۲۰۱۶ به تیم زیر ۱۸ ساله های فرانسه دعوت شد و هر ساله در رده های سنی تیم ملی کشور اش به میدان رفت. او در سال ۲۰۱۸ به تیم زیر ۲۱ سال فرانسه پا گذاشت و تاکنون در این رده بازی می کند. در مجموع او در رده ملی در ۱۵ بازی به میدان رفته که یک گل به ثبت رسانده است.

7- ارلینگ هالند (از تیم سالزبورگ)
این بازیکن نروژی ۱۹ ساله کار خود را از تیم برین نروژ در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد. او به عنوان مهاجم در سال اول حضور اش در این تیم آمار خوب ۱۶ مسابقه و ۱۲ گل را به نام خود ثبت کرد. بعد از این او در سال ۲۰۱۷ به باشگاه فوتبال مولده ملحق شد و تا سال ۲۰۱۸ در ۳۹ مسابقه ۱۴ گل را وارد دروازه حریفان کرد. او در سال ۲۰۱۹ به باشگاه فوتبال ردبول زالتسبورگ ملحق شد و در کمال شگفتی در ۵ مسابقه به تنهایی ۱۱ گل را به ثمر رسانده است. هم چنین در رده ملی او در سال ۲۰۱۵ به تیم زیر ۱۵ ساله های نروژ دعوت شد و هر ساله در رده های سنی مختلف برای تیم ملی کشور اش به میدان رفت. آخرین رده سنی که او دعوت شد تیم زیر ۲۱ سال نروژ بود که هم چنان برای این تیم بازی می کند. او در مجموع در ۵۱ مسابقه آمار فوق العاده ۳۲ گل را به ثمر رسانده است.
3 3
8- کای هاورتز (از تیم بایرلورکوزن)
این بازیکن ۲۰ ساله از سال ۲۰۰۸ فوتبال خود را از تیم آلمانیا آخن شروع کرد و تا سال ۲۰۱۰ در این تیم ماند. او در سال ۲۰۱۰ به تیم بایر لورکوزن پیوست و در سال ۲۰۱۶ به تیم اصلی منتقل شد. او از سال ۲۰۱۸ تاکنون در همین تیم به میدان می رود و به عنوان هافبک در ۹۴ مسابقه به میدان رفته که ۲۶ گل نیز وارد دروازه حریف کرده است. این بازیکن ملیتی آلمانی دارد که از سال ۲۰۱۴ به تیم زیر ۱۶ ساله های آلمان دعوت شد و در ۶ مسابقه به زمین مسابقه رفت که دو گل به نام خود ثبت کرد. او به مدت یک سال یعنی ۲۰۱۵- ۲۰۱۶ نیز به تیم زیر ۱۷ ساله ها دعوت گردید که در ۱۶ مسابقه ۷۲ گل نیز به ثمر رساند. سال ۲۰۱۷ او به تیم زیر ۱۹ ساله ها دعوت شد و پس از آن در سال ۲۰۱۸ به تیم بزرگسالان آلمان دعوت شد در ۷ مسابقه ۱ گل نیز به ثمر رساند. در مجموع در رده ملی او در ۳۷ مسابقه ۱۷ گل به نام خود ثبت کرده است.

9- ژائو فلیکس (از تیم اتلتیکو مادرید)
این بازیکن ۱۹ ساله فوتبال خود را در سال ۲۰۰۸ از تیم پورتو پرتغال آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۵ در این تیم به میدان رفت. بعد از آن در سال ۲۰۱۵ او با درخشش خود نظر سران بنفیکا را به خود جلب کرد و به این تیم ملحق شد. او در سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ برای تیم بنفیکا بی به میدان رفت و در ۳۰ مسابقه ۷ گل به ثبت رساند. بعد از آن در سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ برای تیم اصلی به میدان رفت که در ۲۶ مسابقه ۱۵ گل وارد دروازه حریفان کرد. در تابستان سال ۲۰۱۹ او با قرار دادی که گران ترین خرید باشگاه اتلتیکو مادرید به حساب می آمد به این تیم ملحق شد و تاکنون در فصل جاری در ۷ مسابقه به میدان رفته که ۲ گل به ثمر رسانده است. او در سال ۲۰۱۷ به تیم زیر ۱۸ ساله های پرتغال دعوت شد و هر ساله در رده های سنی مختلف برای تیم ملی کشور اش به میدان رفت. او در سال ۲۰۱۹ پس از پیوستن به تیم اتلتیکو مادرید به تیم ملی بزرگسالان پرتغال دعوت شد و تاکنون در چهار مسابقه به میدان رفته که گلی به ثمر نرسانده است.

45
10- دژان یوولیچ (از تیم آینتراخت فرانکفورت)
این بازیکن ۲۰ ساله از سال ۲۰۱۰ فوتبال خود را از تیم اسلوگا یونایتد آغاز کرده است و در سال ۲۰۱۰ به تیم ستاره سرخ بلگراد ملحق شد. او تا سال ۲۰۱۶ در تیم دوم ستاره سرخ بازی می کرد ولی بعد از آن هب تیم اصلی منتقل شد. او در طی سه سال حضور در این تیم در ۲۱ بازی به میدان رفت که به عنوان مهاجم ۱۱ گل نیز به ثمر رساند. او در سال ۲۰۱۹ به تیم آینتراخت فرانکفورت پیوست که تاکنون در دو بازی گلی به ثمر نرسانده است. هم چنین او در رده ملی نیز از سال ۲۰۱۶ به تیم زیر ۱۶ ساله های صربستان دعوت شد که در ۱۴ مسابقه ۶ گل به ثمر رساند. او هر ساله در رده های سنی مختلف برای تیم ملی کشور اش به میدان رفت و آخرین رده سنی دعوت شده از او در سال ۲۰۱۷ بود که در تیم زیر ۲۱ ساله های صربستان دعوت و هم چنان برای این تیم بازی می کند. در مجموع او در عرصه ملی در ۵۴ مسابقه ۲۷ گل را وارد دروازه حریفان کرد.

11- مویزه کین (از تیم اورتون)
این مهاجم فوتبال خود را از باشگاه آستی در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد و در همان سال به تیم تورین پیوست. تا سال ۲۰۱۰ در این تیم باقی ماند و در سال ۲۰۱۰ به تیم جوانان یوونتوس ملحق شد. در سال ۲۰۱۶ او به تیم اصلی یووه انتقال یافت و به مدت یک فصل در ۱۶ بازی ۷ گل وارد دروازه حریفان کرد. در سال ۲۰۱۷ او به صورت قرضی به تیم ورونا ملحق شد و در ۱۹ بازی ۴ گل به ثبت رساند. او در سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی از یوونتوس جدا شد و به تیم اورتون انگلیس پیوست. تاکنون او در ۸ مسابقه به میدان رفته که نتوانسته گلی را وارد دروازه حریفان کند. او در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار به تیم زیر ۱۵ ساله های ایتالیا دعوت شد و بعد از آن هر ساله در رده های سنی مختلف برای تیم ملی کشور اش به میدان رفت که آخرین بار آن در سال ۲۰۱۸ بود که به تیم بزرگسالان دعوت شد. در مجموع او در ۴۵ بازی ملی برای کشور اش بازی کرد که توانسته ۲۴ گل در کارنامه خود ثبت کند.
kin
12- لی کانگ این (از تیم والنسیا)
لی کانگ-این با ملیت کشور کره جنوبی، ۱۸ ساله است و متولد ۱۹ فوریه ۲۰۰۱ است. قد او ۱۷۳ سانتی‌متر می ‌باشد. لی کانگ-این به عنوان هافبک برای تیم خود بازی می‌کند و از پای چپ خود به خوبی بهره می‌گیرد .
این بازیکن در حال حاضر با شماره ۱۶ برای تیم فوتبال والنسیا و هم چنین تیم ملی کشور خود یعنی کره جنوبی بازی می‌کند.آخرین بازی لی کانگ- این برای تیم فوتبال کره جنوبی مقابل تیم کره شمالی می ‌باشد. این بازی با نتیجه کره شمالی (۰ – ۰) کره جنوبی به پایان رسید.

13- آندری لونین (از تیم رئال مادرید)
او در سال ۲۰۱۲ فوتبال خود را از یکی از باشگاه های اوکراین شروع کرد و تا سال ۲۰۱۵ در تیم متالیست خارکیو ماند. بعد از آن او به تیم دنیپرو ملحق شد و تا سال ۲۰۱۶ در تیم جوانان این باشگاه به میدان رفت. این دروازه بان ۲۰ ساله در سال ۲۰۱۶ به مدت یک فصل در ترکیب تیم اصلی این باشگاه درون دروازه ایستاد و پس از آن در سال ۲۰۱۷ به تیم زوریا لانسک ملحق شد. یک فصل و ۲۹ بازی کار او در این تیم را به پایان رساند. او در سال ۲۰۱۸ نظر سران رئال مادرید را به خود جلب کرد و در این سال به جمع کهکشانی ها ملحق شد. او به صورت قرضی در همان سال به تیم لگانس پیوست و در پنج مسابقه به میدان رفت. در سال ۲۰۱۹ نیز او به صورت قرضی به وایادولید ملحق شد که هنوز به میدان نرفته است. هم چنین او در رده ملی نیز در سال ۲۰۱۴ به تیم زیر ۱۶ ساله های اوکراین دعوت گردید. بعد از آن هر ساله در رده های سنی مختلف برای تیم ملی کشور اش به میدان رفت که آخرین بار آن در سال ۲۰۱۸ بود که به تیم بزرگسالان دعوت شد. در مجموع او در ۳۳ بازی ملی برای کشور اش انجام داده است.

14- دونیل مالن (از تیم آیندهوون)
این بازیکن ۲۰ ساله فوتبال خود را از سال ۲۰۰۷ از تیم آژاکس شروع کرد و تا ۲۰۱۵ برای جوانان این تیم به میدان رفت. او که در پست مهاجم فعالیت دارد در سال ۲۰۱۵ به جوانان آرسنال ملحق شد و تا سال ۲۰۱۷ در این تیم ماند. بعد از این او در سال ۲۰۱۷ به تیم جوانان پی اس وی آیندهوون ملحق شد و در طول یک فصل در ۲۲ مسابقه ۱۳ گل را وارد دروازه حریف کرد. بعد از این او در سال ۲۰۱۸ به تیم اصلی منتقل شد و تاکنون در ۴۴ مسابقه به میدان رفته که ۴۴ گل به ثمر رسانده است. او در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار به تیم زیر ۱۵ ساله های هلند دعوت شد و بعد از آن هر ساله در رده های سنی مختلف برای تیم ملی کشور اش به میدان رفت که آخرین بار آن در سال ۲۰۱۹ بود که به تیم بزرگسالان دعوت شد. در مجموع او در ۵۸ بازی ملی برای کشور اش بازی کرد که توانسته ۱۳ گل در کارنامه خود ثبت کند.
mallen
15- میسون مانت (از تیم چلسی)
این بازیکن ۲۰ ساله فوتبال خود را از سال ۲۰۰۵ از تیم چلسی شروع کرد و تا ۲۰۱۷ برای جوانان این تیم به میدان رفت. او که در پست هافبک فعالیت دارد در سال ۲۰۱۷ به تیم اصلی چلسی راه یافت و در ۸ مسابقه در فصل اول به میدان رفت که توانست ۴ گل بزند. او در سال ۲۰۱۷ به صورت قرضی به تیم ویتسه پیوست و در ۲۹ مسابقه ۹ گل وارد دروازه حریف کرد. او در سال ۲۰۱۸ به تیم دربی کانتی به صورت قرضی رفت و تاکنون توانسته در ۳۸ مسابقه ۵ گل به ثبت برساند. . او در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار به تیم زیر ۱۶ ساله های انگلیس دعوت شد و بعد از آن هر ساله در رده های سنی مختلف برای تیم ملی کشور اش به میدان رفت که آخرین بار آن در سال ۲۰۱۹ بود که به تیم بزرگسالان دعوت شد. در مجموع او در ۴۳ بازی ملی برای کشور اش بازی کرد که توانسته ۱۳ گل در کارنامه خود ثبت کند.

16- رودریگو (از تیم رئال مادرید)
این بازیکن ۱۸ ساله فوتبال خود را از سال ۲۰۱۱ از تیم سانتوس برزیل شروع کرد و تا ۲۰۱۷ برای جوانان این تیم به میدان رفت. او که در پست مهاجم فعالیت دارد در سال ۲۰۱۷ به تیم اصلی سانتوس راه یافت و در ۴۱ مسابقه که در طی دو سال به میدان رفت که توانست ۹ گل بزند. او در سال ۲۰۱۹ به تیم رئال مادرید پیوست و در تیم بی این باشگاه بازی می کند. او در دو بازی در این فصل به میدان رفته که یک گل نیز زده است. او در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار به تیم زیر ۱۷ ساله های برزیل دعوت شد و بعد از آن هر ساله در رده های سنی مختلف برای تیم ملی کشور اش به میدان رفت که آخرین بار آن در سال ۲۰۱۹ بود که به تیم زیر ۲۳ ساله های برزیل دعوت شد. در مجموع او در ۱۶ بازی ملی برای کشور اش بازی کرد که توانسته ۶ گل در کارنامه خود ثبت کند.
4cd
17- جیدون سانچو (از تیم دورتموند)
این بازیکن ۱۹ ساله فوتبال خود را از سال ۲۰۰۷ از تیم واتفورد شروع کرد و تا ۲۰۱۵ برای جوانان این تیم به میدان رفت. او که در پست وینگر فعالیت دارد در سال ۲۰۱۷ به تیم اصلی چلسی راه یافت و در ۸ مسابقه در فصل اول به میدان رفت که توانست ۴ گل بزند. او در سال ۲۰۱۵ به تیم جوانان منچستر سیتی پیوست و تا سال ۲۰۱۷ در این تیم ماند. بعد از آن در سال ۲۰۱۷ به تیم دورتموند آلمان ملحق شد و در سال اول حضور خود در تیم بی این باشگاه به میدان رفت و بعد به تیم اصلی راه یافت. او در ۵۳ مسابقه ۱۶ گل را وارد دروازه حریفان کرد . او در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار به تیم زیر ۱۶ ساله های انگلیس دعوت شد و بعد از آن هر ساله در رده های سنی مختلف برای تیم ملی کشور اش به میدان رفت که آخرین بار آن در سال ۲۰۱۸ بود که به تیم بزرگسالان دعوت شد. در مجموع او در ۴۶ بازی ملی برای کشور اش بازی کرد که توانسته ۲۵ گل در کارنامه خود ثبت کند.

18- فران تورس (از تیم والنسیا)
این بازیکن ۱۹ ساله فوتبال خود را از سال ۲۰۰۶ از تیم والنسیا شروع کرد و تا ۲۰۱۷ برای جوانان این تیم به میدان رفت. او که در پست وینگر فعالیت دارد در سال ۲۰۱۶ به تیم بی والنسیا راه یافت و در ۱۲ مسابقه در فصل اول به میدان رفت که توانست ۱ گل بزند. او در سال ۲۰۱۷ به تیم اصلی انتقال پیدا کرد و تاکنون در این تیم به میدان می رود. او در ۴۳ مسابقه ۲ گل را به نام خود ثبت کرده است. او در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار به تیم زیر ۱۷ ساله های اسپانیا دعوت شد و بعد از آن هر ساله در رده های سنی مختلف برای تیم ملی کشور اش به میدان رفت که آخرین بار آن در سال ۲۰۱۹ بود که به تیم زیر ۲۱ ساله اسپانیا دعوت شد. در مجموع او در ۴۴ بازی ملی برای کشور اش بازی کرد که توانسته ۱۱ گل در کارنامه خود ثبت کند.

19- وینیسیوس جونیور (از تیم رئال مادرید)
این بازیکن ۱۹ ساله فوتبال خود را از سال ۲۰۰۵ از تیم فلامینگو شروع کرد و تا ۲۰۱۷ برای جوانان این تیم به میدان رفت. او که در پست مهاجم فعالیت دارد در سال ۲۰۱۷ به تیم اصلی فلامینگو راه یافت و در ۳۷ مسابقه در فصل اول به میدان رفت که توانست ۷ گل بزند. او در سال ۲۰۱۸ به تیم رئال مادرید پیوست و در سال اول حضور خود در ۲۳ مسابقه ۳ گل را وارد دروازه حریفان کرد. او در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار به تیم زیر ۱۵ ساله های برزیل دعوت شد و بعد از آن هر ساله در رده های سنی مختلف برای تیم ملی کشور اش به میدان رفت که آخرین بار آن در سال ۲۰۱۹ بود که به تیم بزرگسالان دعوت شد. در مجموع او در ۳۴ بازی ملی برای کشور اش بازی کرد که توانسته ۲۴ گل در کارنامه خود ثبت کند.
cd
20- نیکولو زانیولو (از تیم آ اس رم)
این بازیکن ۲۰ ساله فوتبال خود را از سال ۲۰۰۸ از تیم جنوا شروع کرد و تا ۲۰۱۰ برای جوانان این تیم به میدان رفت. او که در پست هافبک فعالیت دارد در سال ۲۰۱۰ به تیم فیورنتینا پیوست و تا سال ۲۰۱۶ برای این تیم بازی کرد. او در سال ۲۰۱۶ به تیم ویرتوس انتالا ملحق شد و به مدت یک فصل در ۷ مسابقه به میدان رفت. او در سال ۲۰۱۷ به تیم اینتر ناسیونال پیوست که تا سال ۲۰۱۸ در هیچ بازی به میدان نرفت. در سال ۲۰۱۸ اما او به تیم رم ملحق شد و تاکنون در ۳۴ مسابقه توانسته ۴ گل نیز وارد دروازه حریفان کند. او در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار به تیم زیر ۱۸ ساله های ایتالیا دعوت شد و بعد از آن هر ساله در رده های سنی مختلف برای تیم ملی کشور اش به میدان رفت که آخرین بار آن در سال ۲۰۱۹ بود که به تیم بزرگسالان دعوت شد. در مجموع او در ۳۱ بازی ملی برای کشور اش بازی کرد که توانسته ۶ گل در کارنامه خود ثبت کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *