صفحه اصلی / عمومی / واینالدوم: تعجب‌آور نیست که ویرجیل فن دایک مرد سال فوتبال اروپا است

واینالدوم: تعجب‌آور نیست که ویرجیل فن دایک مرد سال فوتبال اروپا است

ad banner

جورجینیو واینالدوم، هافبک باشگاه لیورپول اذعان کرد که ویرجیل فن دایک ، هموطن او در لیورپول به شایستگی به عنوان مرد سال اروپا در سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است و در واقع از موفقیت های هموطن خود تعجب نکرده است.

تمجید واینالدوم از ویرجیل فن دایک

ویرجیل فن دایک در ژانویه ۲۰۱۸ در ازای پرداخت مبلغ ۷۵ میلیون پوند از جانب لیورپول به ساوتهمپتون به جمع قرمزها اضافه شد. وی از زمان حضورش در لیورپول تاکنون، موجب شده خط دفاع این تیم نظم خاصی به خود بگیرد و جزو بهترین خطوط دفاعی تاریخ لیورپول باشد. در واقع لیورپول با حضور ویرجیل فن دایک توانست دو فصل پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول از مدت ها قبل خواهان پیوستن ویرجیل فن دایک به لیورپول بود. پس از جلسه پنهانی با وی در تابستان ۲۰۱۸، باشگاه ساوتهمپتون نسبت به این مسئله معترض شد و لیورپول نیز رسما نسبت به این مسئله عذرخواهی کرد اما این نتوانست جلوی جدایی مدافع هلندی را بگیرد و در نهایت وی به جمع قرمزها اضافه شد. واینالدوم در تابستان سال ۲۰۱۶ به لیورپول پیوست. او می گوید که پیش از این که به لیورپول بپیوندد، یورگن کلوپ با او جلسه ای داشته و در آن در خصوص فن دایک صحبت کرده است.

ویرجیل فن دایک

به نقل از لیورپول اکو، واینالدوم در خصوص هموطن خود بیان کرد:

قبل از پیوستن به لیورپول، با کلوپ ملاقاتی داشتم. او در آن جلسه در خصوص ویرجیل فن دایک سوالاتی پرسید. ویرجیل در نظر من همیشه یک مدافع بزرگ بود و چیزهایی که دقیقا به کلوپ گفتم این بود که اگر او به لیورپول بیاید، دفاع تیم را تا حد زیادی بهبود خواهد بخشید. حال نیز شگفت زده نیستم که ویرجیل بالاتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، مرد سال فوتبال اروپا شده است. این چیزی بود که از بازیکنی مانند ویرجیل انتظار می رفت. او سال گذشته بسیار خوب و استثنایی ظاهر شد و عملکرد او در زمین یا بردن جوایز این چنینی، باعث تعجب من نخواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *