صفحه اصلی / عمومی / درگیری لفظی همسر مائورو ایکاردی وندا نارا با کاسانو در برنامه تیکی تاکا

درگیری لفظی همسر مائورو ایکاردی وندا نارا با کاسانو در برنامه تیکی تاکا

ad banner

حواشی وندا نارا همسر مائورو ایکاردی که البته مدیر برنامه های او نیز هست هم چنان ادامه دارد و نارا شب گذشته با آنتونیو کاسانو و ویری اسطوره های سابق فوتبال ایتالیا در خصوص شرایط ایکاردی در تیم اینتر درگیری لفظی پیدا کردند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

حواشی دنباله دار وندا نارا و مائورو ایکاردی در اینتر!

وندا نارا شب گذشته در برنامه تلویزیونی تیکی تاکا حاضر شد و قصد داشت در خصوص آینده مائورو ایکاردی توضیحاتی را ارائه کند. این برنامه تلویزیونی یک شنبه شب ها پخش می شود که در آن در خصوص مسائل مختلف سری آ صحبت می کنند.
اودر ابتدا در خصوص پیشنهاد تیم های دیگر به ایکاردی توضیح داد:

مائورو تا به این جا ۱۲۴ گل در سن ۲۶ سالگی به ثمر رسانده و نه تنها برای تیم ناپولی و کارلو آنجلوتی بلکه برای همه تیم های دیگر مناسب است. به همین خاطر او پیشنهادهای مختلفی داشت که به خاطر این که در اینتر بماند همه آن ها رد کرد.او یک اینتری متعصب است و دوست دارد باقی فوتبالش را در اینتر ادامه دهد زیرا هنوز تا ژوئن ۲۰۲۱ با این تیم قرار داد دارد. فکر می کنم هر تیم دیگری نیز برای او پا پیش بگذارد مائورو پیشنهادش را رد کند زیرا از ابتدای تابستان تصمیمش را برای باقی ماندن در اینتر گرفته بود. کار من نیز به عنوان یک مدیر برنامه صحبت با باشگاه ها در خصوص پیشنهادشان است اما وقتی مائورو قصد ماندن دارد من نمی توانم اسلحه ای روی سرش قرار دهم و او را مجبور به پذیرش پیشنهادات کنم زیرا در نهایت خود او تصمیم می گیرد که چه کاری انجام دهد. من در حال حاضر نمی توانم به صورت قطعی به شما بگویم که چه اتفاقی می افتد ولی تا به این جا می دانم که او قصد دارد در اینتر بماند.

مائورو ایکاردی و وندا نارا
گفته می شود علاوه بر مشکلی که آنتونیو کونته با خود مائورو ایکاردی دارد، او از تمدید قراردادش با اینتر پیش تر سرباز زده بود و به همین خاطر داستان این تیم و بازیکن نیز هم چنان ادامه دارد.
یکی از حاشیه های اصلی پیرامون مائورو ایکاردی نیز خود همسر او وندا است که به عنوان مدیر برنامه اش در همه موارد دخالت می کند و مشکلات زیادی را برای ایکاردی ایجاد کرده است ولی این بازیکن نیز با حمایت همیشگی از همسرش این حواشی را نادیده می گیرد و این دو هم چنان به کارشان همان طور که می خواهند ادامه می دهند. گفته می‌شود مذاکرات اخیر بین دو طرف تنش در رابطه باشگاه و ایکاردی را افزایش داده است.
ایکاردی اخیرا بازوبند کاپیتانی را از دست داد و در جریان بازی اینتر مقابل راپید وین در لیگ اروپا نامش در فهرست بازیکنان نیامد. بازی ‌ای که چند ماه پیش برگزار شد و باشگاه علت عدم حضور ایکاردی را مشکلات او بعد از عمل جراحی زانو اعلام کرد.ایکاردی هنوز در فصل جدید نیز برای اینتر بازی نکرده و بازی اخیر این تیم در سری آ را هم از دست داده است. باشگاه هم چنان به صورت علنی می‌گوید علت این عدم حضورها به جراحی زانوی ایکاردی برمی‌گردد ولی رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند علت اصلی تنش در روابط دو جانبه بر سر تمدید قرارداد او و حواشی های مربوط به این بازیکن است.
آنتونیو کاسانو ستاره سابق تیم های رم، رئال مادرید، آث میلان و غیره و تیم ملی ایتالیا نیز دیشب در این برنامه به همراه ویری دیگر ستاره سابق تیم ملی ایتالیا حضور داشتند که کاسانو از عملکرد او و ایکاردی انتقاد کرد و نارا نیز جواب کوبنده ای را به او داد و درگیری لفظی بین آن ها شکل گرفت.
کاسانو خطاب به نارا گفت:

می خواهم به صورت واضح این را به شما بگویم که همسر شما باید به اینتر خدمت کند و این وظیفه اش است. اگر مشکلی در رختکن تیم وجود دارد باید بتواند به تنهایی آن را مدیریت و مشکلات را حل کند. من نمی دانم مصدومیت او تا چه اندازه حقیقت دارد و باید این مشخص گردد. من خودم آن موقع که بازی می‌کردم مشکلات زیادی برای تیم هایم درست می‌کردم به همین خاطر بعد از آن سعی داشتم همه چیز را ختم به خیر کنم. این از طرف من یک پیشنهاد است که مائورو باید از اینتر عذرخواهی کند و موضعش را در این خصوص معلوم کند.

2 33
وندا نارا پس از شنیدن حرف های کاسانو عصبانی شد و در جواب او پاسخ تندی را بیان کرد. او گفت:

این چرندیات بس است و من نمی گذارم به این صحبت ها ادامه دهید. مائورو هر روز در حال فیزیو تراپی است و در باشگاه حضور دارد آن وقت شما می گویید که او دروغ می گوید که مصدوم است؟ نمی دانم این حرف و حدیث ها از کجا آمده است ولی او خودش هیچ یک از این ها را مطرح نکرده. او موضعش مشخص است او همیشه یک اینتری متعصب بوده و هدفش ماندن در اینتر است و هر وقت که نظرش را بخواهند او جواب خواهد داد.

کاسانو در ادامه اضافه کرد:

همان طور که مشخص است اینتر و ایکاردی به هم نیاز دارند. اینتر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به او احتیاج پیدا می کند و ایکاردی هم برای آینده فوتبالی اش به اینتر نیاز دارد. هیچ کس نمی تواند تشخیص دهد که این حرف ها تا چه اندازه حقیقت دارند ولی ایکاردی به عنوان یک بازیکن باید بتواند در خصوص آینده اش زودتر تصمیم بگیرد. به نظر می رسد او هم چنان منتظر است تا تیم یوونتوس به او پیشنهاداتی ارائه کند.

وندا نارا نیز در جواب کاسانو گفت:

خیر او منتظر پیشنهاد تیمی نیست و خودش تصمیم دارد در اینتر بماند ولی باید دید اوضاع چگونه خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *