صفحه اصلی / عمومی / واکنش تند تیاگو سیلوا و مارکینیوش به انتقادات مسی از نحوه داوری کوپا آمریکا

واکنش تند تیاگو سیلوا و مارکینیوش به انتقادات مسی از نحوه داوری کوپا آمریکا

ad banner

در جریان رقابتهای کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و در مرحله نیمه نهایی برزیل با دو گل آرژانتین را شکست داد تا به فینال و سپس قهرمانی برسد. بعد از آن دیدار لیونل مسی به انتقاد شدید از نحوه قضاوت داور بازی پرداخت و از فساد موجود در سیستم مدیریتی کوپا آمریکا سخن گفت. تیاگو سیلوا و مارکینیوش دو بازیکن خط دفاعی پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل در صحبتهایی واکنش شدیدی به انتقادات مسی داشتند.

تیاگو سیلوا معتقد است که عصبانیت مسی از داوری بعد از باخت طبیعی است و می گوید احساس مشابهی را بعد از باخت پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در سال ۲۰۱۷ داشته است. مسی آرژانتینی بعد از باخت مقابل برزیل میزبان در نیمه نهایی، تصمیمات داوری را مزخرف خوانده بود و تیمش را قربانی فساد حاکم بر فوتبال آمریکای جنوبی خطاب کرد. در بازی رده بندی برابر شیلی نیز مسی با تصمیم عجیب داوری در نیمه اول با کارت قرمز مستقیم اخراج شد تا بعد از بازی مصاحبه شدید الحنی علیه کنفدراسیون فوتبال آمریکا جنوبی داشته باشد و عنوان کرده بود این اخراج تاوان مصاحبه بعد از بازی برزیل است. تیاگو سیلوا مدافع تیم ملی برزیل بعد از قهرمانی کشورش در بازی فینال برابر پرو در مصاحبه بعد از بازی به صحبتهای مسی واکنش نشان داد و از سابقه سود بردن مسی از داوری صحبت کرد.

واکنش تیاگو سیلوا به انتقادات لیو مسی از داوری کوپا امریکا

تیاگو سیلوا
تیاگو سیلوا و مارکینیوش بعد از قهرمانی برزیل در کوپا آمریکا

نظر دادن در خصوص این مسئله برای ما مشکل است. گاهی وقتها که شکست میخوریم، سعی میکنیم تقصیرات را گردن دیگران بیاندازیم. فکر نمیکنم که مسی این حرفها را از روی غرض و کینه زده باشد اما به هر حال او این صحبتها را انجام داده است. این صحبتها ما را ناراحت می کند. در جریان باخت ۶-۱ دو سال پیش پاری سن ژرمن به بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، داوری به وضوح از تیم مسی حمایت کرد که از نظر من کاملا مضحک بود. اما با این وجود بعد از ما بیانیه ای صادر نکردیم که بگوییم بارسلونا در آن دیدار مورد حمایت داور و یوفا بوده است. نمیدانم چرا در آن زمان مسی حرفی از فساد نزد. بنظرم در مواقع باخت و ناکامی باید احترام بیشتری به حریف بگذارید. برزیل پنج ستاره قهرمانی در جام جهانی را تصادفی بدست نیاورده است. هیچ کدام از آنها از تیم دیگری دزدیده نشده و همگی توسط بازیکنان حاضر در زمین بدست آمده است.

مارکینیوش همبازی سیلوا در تیم ملی و پاریس نیز به صحبت های مسی واکنش نشان داد.

مسی انسان خوبی است ولی بیانیه او بعد از بازی مایه تاسف بود و ما بازیکنان برزیل از این مسئله اصلا خوشمان نیامد. ما در جام جهانی با عملکردی بهتر مقابل بلژیک روی دو ضدحمله شکست خوردیم اما گاهی ناکامی طبیعی است و باید آن را بپذیرید. پیشتر در بازیهای بارسلونا و آرژانتین نیز اشتباهاتی به سود این تیمها شده است اما تاکنون نشنیده ام که مسی در آن مواقع مسی صحبتی از فساد کرده باشد.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *