صفحه اصلی / عمومی / باشگاه آرسنال به صورت رسمی غیبت هنریک مخیتاریان در فینال باکو را اعلام کرد

باشگاه آرسنال به صورت رسمی غیبت هنریک مخیتاریان در فینال باکو را اعلام کرد

ad banner

چند روز پیش بود که خبر رسید هنریک مخیتاریان مهاجم ارمنی تیم آرسنال ممکن است به دلایل سیاسی، یکی از مهم ترین بازی های دوران فوتبالش را از دست بدهد. دیداری که برای توپچی ها می تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

دلیل این اتفاق هم چنین ذکر شده بود: دو کشور آذربایجان و ارمنستان به دلایل سیاسی و تاریخی هیچ گونه ارتباطی با یکدیگر ندارند و رابطه میان این دو کشور کاملا قطع است. در همین رابطه این اتفاق ممکن است به درون زمین فوتبال کشیده شود چرا که فینال لیگ اروپا بین تیم آرسنال و چلسی قرار است در باکو برگزار شود و این موضوع مشکلاتی برای هنریک مخیتاریان به دنبال دارد.

غیبت هنریک مخیتاریان مهاجم تیم آرسنال در باکو

غیبت هنریک مخیتاریان مهاجم تیم آرسنال در باکو

امروز اما باشگاه آرسنال سرانجام پس از بررسی کردن شرایط و گرفتن بهترین تصمیم، نظر نهایی خود را در مورد حضور مخیتاریان در این مسابقه اعلام کرد:

ما به طور کامل و با دقت به بررسی تمام راه‌ها برای حضور هنریک مخیتاریان در فینال لیگ اروپا پرداختیم اما پس از صحبت با مخیتاریان، به این نتیجه رسیدیم که او در سفر ما به باکو حضور نداشته باشد. ما در نامه‌ای به یوفا نگرانی خود از این بابت را ابراز کردیم. مخیتاریان در راه رسیدن تیم ما به فینال لیگ اروپا، مهره‌ای کلیدی بود و عدم حضور او مشخصا ضرری بزرگ به تیم ما است. ما همچنین برای خود بازیکن نیز بسیار ناراحت هستیم چرا یک فینال بزرگ اروپایی را به دلایل غیرورزشی از دست داده که چنین چیزی در دوران فوتبال یک فوتبالیست به ندرت پیش می‌آید.

لازم به ذکر است مخیتاریان پنج بار به عنوان بازیکن سال ارمنستان برگزیده شده‌است. در سال ۲۰۱۲ به عنوان بهترین بازیکن فصل ۱۲–۲۰۱۱ شاختار دونتسک توسط هواداران و بهترین بازیکن سال اوکراین برگزیده شد. همچنین در همان سال مخیتاریان، فهرست ۱۰۰ بازیکن برتر فوتبال یوفا قرار گرفت. او پس از شاختار راهی دورتموند شد و پس از درخشش در ترکیب زنبورها به یونایتد پیوست.او به همراه یونایتد قهرمان لیگ اروپا شد و امسال نیز این فرصت را دارد تا به همراه آرسنال این عنوان را باز هم کسب کند.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *