صفحه اصلی / عمومی / نیمار: سرخیو راموس بهترین بازیکنی است که در زمین مسابقه مقابلش قرار گرفتم

نیمار: سرخیو راموس بهترین بازیکنی است که در زمین مسابقه مقابلش قرار گرفتم

ad banner

نیمار مهاجم برزیلی تیم پاری سن ژرمن در اظهار نظری جدید عنوان کرد سرخیو راموس بهترین بازیکنی می باشد که در زمین مسابقه مقابلش قرار گرفته است. وی همچنین از آینده درخشان وینیسیوس جونیور هم صحبت کرد.

نیمار قبل از اینکه در سال ۲۰۱۷ به فرانسه و تیم پاریسی بپیوندد، در پیراهن تیم بارسلونا بارها مقابل سرخیو راموس در جریان رقابتهای لالیگا قرار گرفته بود. ستاره برزیلی از میان تمام بازیکنانی که روبرویشان قرار گرفته سرخیو راموس را بهترین آنها دانست. دو سال قبل بود که نیمار جونیور با انتقالی رکوردشکن که هنوز هم بزرگترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال محسوب می شود، به بهانه بیرون آمدن از سایه لیونل مسی و برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان با ۲۲۲ میلیون یورو به تیم پاری سن ژرمن پیوست. علی رغم داشتن آماری خوب در تیم پاریسی اما دوران حضور نیمار در این تیم با وجود مصدومیت های زیاد چندان مثبت ارزیابی نمی شود. در روزهای اخیر شایعات فراوانی در خصوص بازگشت این مهاجم ۲۷ ساله به تیم سابقش بارسلونا شنیده می شود اما از رئال مادرید نیز همچنان بعنوان یکی از مقاصد احتمالی این ملی پوش برزیلی یاد می شود. با وجود تمامی شایعات اما خود نیمار آرام است و مستقیما در مورد آینده خود صحبت نمی کند. نیمار در مصاحبه جدیدش به ستایش از رقیب سالهای گذشته یعنی سرخیو راموس پرداخت و توانایی های تدافعی او و شرکتش در حملات رئال مادرید را تحسین برانگیز توصیف کرد، چیزی که خودش در ال کلاسیکو به وضوح آنرا از نزدیک مشاهده کرده است.

صحبت های نیمار در مورد سرخیو راموس

سرخیو راموس

بهترین بازیکنی که با آن روبرو شده ام؟ بدون شک سرخیو راموس بهترین آنهاست زیرا او یک مدافع مرکزی فوق العاده و حتی چیزی بیشتر از آن است، او گلهای زیادی به ثمر می رساند. در زمین مسابقه روبرو شدن با راموس بسیار دشوار است و او را سرسخت ترین رقیبم در زمین می دانم.

نیمار همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود به تمجید از عملکرد وینیسیوس جونیور در اولین فصل حضورش در ترکیب رئال مادرید پرداخت و این بازیکن آینده دار را یکی از بهترین های دنیا خواند.

وینیسیوس جونیور یک استعداد جوان است و با توجه به سالهای زیادی که در فوتبال روبروی خود می بیند، فکر میکنم که تبدیل به بازیکن شگفت انگیزی خواهد شد. قطعا به یکی از بهترین های دنیا تبدیل می شود و برای کسب توپ طلا رقابت خواهد کرد. امیدوارم که هرچیزی را که می خواهد بدست بیاورد. وینیسیوس پسر خوب و مهربانی است. امیدوار هستم که روند پیشرفتش همچنان ادامه داشته باشد زیرا لیاقتش را دارد.

وینگر سابق باشگاه بارسلونا در بخش پایانی صحبت هایش به ستایش از عملکرد لیونل مسی آرژانتینی پرداخت و او را همچنان بهترین بازیکن دنیا نامید.

برای من لیونل مسی هنوز بهترین بازیکن دنیاست. بهترین بازیکنی که تابحال فوتبالش را دیده ام. ما زوج فوق العاده ای تشکیل داده بودیم. برای من لطف و افتخار بزرگی بود که در کنارش بازی کنم و البته بالاتر از اینها باید بگویم که او یکی از دوستان خوب من است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *