صفحه اصلی / عمومی / آخرین شایعات پیوستن نیمار به تیم های رئال مادرید و بارسلونا

آخرین شایعات پیوستن نیمار به تیم های رئال مادرید و بارسلونا

ad banner

به نظر می‌رسد شایعات پیوستن نیمار بازیکن برزیلی تیم پاری سن ژرمن به تیم های رئال مادرید و بارسلونا هم چنان ادامه دارد و اکثر خبرگذاری معتبر دنیا مخصوصا اسپانیا نظیر آ اس، مارکا، موندو دپورتیوو،اسپورت، گل و چندین خبرگذاری دیگر مدتی است که صفحه اول خود را به این خبر و حواشی آن اختصاص می دهند و اخبار ضد و نقیضی در خصوص این انتقال در این میان به گوش می رسد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

شایعات پیوستن نیمار به تیتر اول خبرگذاری های معتبر دنیا تبدیل شده است!

خبر گذاری مارکا در صفحه اول خود این تیتر را نوشته است که حالا او خود را در لباس سفید می بینید و در گزارشی دیگر نوشته است که نیمار خود چراغ سبز برای انتقال به رئال نشان داده است. از سوی دیگر طی نظر سنجی چند روز اخیر این نشریه نزدیک به ۶۰ درصد هواداران مخالف آمدن نیمار به رئال هستند که به نظر می‌رسد این عدم علاقه به خاطر پیشینه بارسایی بودن نیمار است.
خبر گزاری آ اس نیز نوشته است که سران پاری سن ژرمن به انتقال نیمار به تیم رئال مادرید علاقه مند هستند و ناصر الخلیفی مالک این باشگاه نمی خواهد نیمار را به بارسایی ها بفروشد و ترجیح قطعی فروش او رئالی ها هستند. هم چنین این نشریه نظر سنجی را انجام داد که ۱۳۷ هزار نفر در این نظر سنجی شرکت کردند و حدود ۵۹.۷  درصد هواداران رئال به این انتقال جواب منفی دادند.
روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا نیز نوشت دستمزد ۴۰ میلیون یورویی فلورنتینو پرز به نیمار که یک دستمزد نجومی نیز محسوب می‌شود نمی‌تواند نیمار را به رفتن به رئال وسوسه کند و این بازیکن این دستمزد را رد می کند زیرا علاقه دارد دوباره به جمع آبی اناری ها بپیوندد.

نیمار
موندو دیپورتیوو دیگر روزنامه چاپ ایالت کاتالونیا نیز نوشت که گزینه های پیش روی نیمار رئال مادرید و بارسلونا هستند ولی نوشته است که علاقه نیمار به رفتن به بارسا بیشتر است و او در نهایت بارسا را انتخاب خواهد کرد.
وب سایت گل نیز در تازه ترین خبر خود نوشت که پاری سن ژرمن یک رقم پیشنهادی برای کاتالان ها دارد و فقط در این صورت است که خلیفی او را به بارسا می فروشد. در ابتدا به نظر می رسید که آن ها می خواهند نیمار را با ۲۲۲ میلیون یورو به بارسا بدهند ولی یک منبع نزدیک در این باشگاه فاش کرده که پی اس جی به ازای کوتینیو و نلسون سمدو و ۵۰ میلیون یورو حاضر است نیمار را به بارسا بفروشد و از سوی دیگر آبی اناری ها به سمدو احتیاج زیادی دارند و بر روی در فصل آینده حساب ویژه ای باز کردند. انتقال کوتینیو شاید آسان به نظر برسد ولی انتقال سمدو در هاله ای از ابهام قرار دارد.
این خبرگذاری اذعان دارد که نیمار علاقه شدیدی دارد به بارسا بپیوندد و در سوم آگوست هم به علت محرومیت نتوانست در سوپر جام فرانسه برای پاریسی‌ها بازی کند و از فردا روز یک شنبه هم لیگ ۱ فرانسه آغاز می شود و باید دید آیا نیمار برای پاریسی ها به میدان می رود یا خیر.
خبرنگار نزدیک به رئالی ها نیز خوزه لوییس سانچز اذعان داشته که نیمار به رئال نزدیک تر است و مدیر برنامه های این بازیکن با فلورنتینو پرز دیدار کرده و رئال نیز متقاعد شده که به صورت رسمی درخواست خود را ارائه دهد تا شانس خود را برای جذب این بازیکن امتحان کند و در صورت امکان او را به مادرید بیاورند.
جرارد رومرو، خبرنگار رادیو کاتالونیا ولی بر عکس گفته خوزه لوییس سانچز را بیان کرده و اذعان داشته که نیمار در حال پیوستن به بارسا می باشد و خود بازیکن نیز تمایل دارد به این تیم بپیوندد و قرار است بارتومئو مدیر بارسلونا رسما با سران پی اس جی مذاکره کند و طی این یکی دو روز تکلیف نیمار نیز مشخص خواهد شد ولی شانس پیوستن این بازیکن و موفقیت بارسا بیش از رئالی ها می باشد.
لئوناردو مدیر پاری سن ژرمن نیز اعلام کرد که نیمار در اولین بازی این تیم در لیگ فرانسه که از فردا آغاز خواهد شد به دلیل مذاکره یکی از تیم ها، به میدان نخواهد رفت تا تکلیفش مشخص گردد.
از طرفی دیگر نیز به صورت کلی بارسا مبلغ این انتقال را بسیار گران می‌داند و طی خبری چندین باره اعلام کرده اند که اول باید مبلغ فروش او کم شود و دوم خود نیمار باید مبلغ زیادی از دستمزدش را کم کند تا دوباره به بارسا باز گردد و او باید با این کم کردن دستمزد، رفتنش از بارسا را تا حدودی جبران کند و حسن نیت خود را برای پیوستن به بارسلونا نشان دهد تا هواداران نیز راضی شوند. هم چنین نیمار باید به صورت رسمی اعلام کند که در سال ۲۰۱۷ اشتباه کرده است که ار بارسلونا رفته است و به نوعی از هواداران دل جویی و عذر خواهی کند که مشخص نیست که آیا او این کار ها را انجام می دهد یا خیر.
رئال مادرید بارسلونا نیمارنیمار به رئال میرود یا بارسلونا؟

با توجه به شایعاتی که در این تابستان به راه افتاده مشخص نیست که داستان انتقال نیمار به چه صورت است و سرانجام این داستان در نهایت به کجا کشیده خواهد شد زیرا هواداران دو تیم نیز از این شایعات خسته شده‌اند و هر روز منتظر خبر جدیدی در این راستا هستند. در ابتدا که این شایعات مطرح شد یک روز خبری از غیر قابل فروش بودن نیمار می‌آمد و یک روز رقم نجومی فروش او، یک روز پیوستنش به بارسا قوت می‌گرفت و یک روز به رئال مادرید ولی این روز ها خبر گزاری ها و نشانه ها حاکی از آن است که نیمار به رئال مادرید نزدیک شده است و سران پی اس جی و مالک این باشگاه دوست ندارند که نیمار را به بارسلونا بفروشند زیرا فلورنتینو پرز و خلیفی هم نیز با هم رابطه بسیار نزدیکی به هم دارند و از آن جایی که پرز نیز چند سال است به دنبال این ستاره بزریلی است به نظر می رسد که شاید در نهایت بتواند او را به مادرید بیاورد.
در نظر سنجی های اخیر از هواداران، طرفداران بارسا به خاطر رفتن نیمار در سال ۲۰۱۷ به پاریس ناراحت هستند و دوست دارند او به جمع کاتالان ها باز گردد و هواداران رئال نیز به خاطر این که این بازیکن در بارسا بازی می کرده است و باز هم شایعات اش برای پیوستن به بارسا شنیده می شود تمایل زیادی به پیوستن این ستاره برزیلی به تیم اشان ندارند ولی چیزی که مشهود است این که درصورتی که نیمار به یکی از این دو تیم ملحق شود و بازی های خوبی را از خود نشان دهد هواداران نیز خاطرات گذشته را فراموش خواهند کرد و با روی خوش به استقبال این بازیکن می شتابند به همین خاطر هواداران در درجه بعدی این انتقال پیچیده قرار خواهند گرفت.
در تازه ترین مصاحبه ارنستو والورده سرمربی تیم بارسلونا نیز این سرمربی در آستانه دیدار دوستانه تیمش مقابل ناپولی که امروز در آمریکا برگزار خواهد شد گفت که نظری در خصوص پیوستن نیمار به بارسلونا ندارد و ترجیح می دهد تمرکزش را بر روی بازیکنان فعلی بارسلونا قرار دهد و ترکیب مد نظرش فعلا کامل و در حال بررسی شرایط بازیکنان قدیم و جدید است.
23 6
بارسلونا نیز به خاطر جذب آنتوان گریزمان مشخص نیست اگر نیمار را جذب کند برای قرار گرفتن او هم زمان با مسی، سوارز و گریزمان را چه برنامه ای دارد و با وجود ۴ نفره این بازیکنان چه جایگاهی برای آن ها در نظر گرفته است زیرا هیچ یک از این بازیکنان حاضر نیستند بر روی نیمکت بنشینند و در صورت پیوستن نیمار نیز تردد در پست بوجود می آید.
بازیکنان بارسلونا نیز بارها و بارها در طی مصاحبه هایی در این مدت از علاقه خود برای بازگشت نیمار خبر دارند و از او درخواست داشتند تا او به جمع کاتالان ها اضافه گردد.
رئالی ها نیز با توجه به شرایط اشان به نیمار نیاز حیاتی دارند و به نظر می رسد رئال به نیمار بیشتر احتیاج دارد تا بارسلونا زیرا زین الدین زیدان که از ابتدای شروع فصل نقل و انتقالات اعلام کرد که به دبال جذب پل پوگبا از منچستر یونایتد است با توجه به اتمام مهلت پنجره نقل و انتقالات انگلیس، پروژه آمدن پوگبا به رئال منتفی است و علی رغم تمایل شدید این بازیکن و تلاش های مینو رایولا ایجنت او منچستر یونایتد با رئالی ها وارد مذاکره نشدند و حتی پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی رئال را رد کردند پیشنهادی که هیچ تیمی حتی حاضر به پرداخت مبلغ نزدیک به آن نیز نبوده و گفته می شود یونایتد تمایل ندارد این بازیکن را به فروش برساند.
4 6
رئالی ها نیز با توجه به رفتن رونالدو در فصل قبلی به تیم یوونتوس و مصدومیت جدی مارکو اسنسیو جای خالی بزرگی را در ترکیب خود می بینند که نیمار می تواند گزینه خوبی برای پر کردن آن باشد. گفته می شود رئال نیز می تواند بیل و ناواس را وارد مذاکره کند و مقداری از مبلغ پرداختی اش به پی اس جی بکاهد ولی شایعات وارد کردن مودریچ و کاسمیرو در مذاکره رد شده است.
نیمار نیز خود دیروز با انتشار پستی در صفحع اینستاگرامش که زین الدین زیدان در آن وجود دار حاشیه ساز شده است. این عکس متعلق به سال ۲۰۱۲ و در جریان یک بازی دوستانه در شهر پورتو آلگره برزیل که نیمار را در کنار هموطنانش رونالدو نازاریو، فالکائو و الکس دسوزا نشان می‌دهد و البته زیدان، سرمربی این روزهای رئال مادرید هم در این عکس حضور دارد. در آن بازی دوستانه نیمار در تیم دوستان رونالدو بازی می‌کرد که در مقابل تیم دوستان زیدان قرار گرفته بود. هدف از برگزاری آن بازی دوستانه حمایت از برنامه توسعه سازمان ملل متحد بود و با توجه به اینکه شایعات پیوستن نیمار به رئال وجود دارد این پست نیز خبرساز شده است. در عکس زیر می توانید این پست را مشاهده فرمایید.
44
هنوز خبر رسمی از جانب این بازیکن و دو باشگاه منتشر نگردیده است تا بالاخره مشخص شود آینده این بازیکن برزیلی به کجا کشیده خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *