صفحه اصلی / عمومی / مکس ورشتپن برای ترک ردبول و پیوستن به مرسدس باید تا سال ۲۰۲۱ صبر کند

مکس ورشتپن برای ترک ردبول و پیوستن به مرسدس باید تا سال ۲۰۲۱ صبر کند

ad banner

نیکو روزبرگ، راننده سابق مرسدس معتقد است، اگر مکس ورشتپن می‌خواهد در تیم آلمانی با لوییس همیلتون هم‌تیمی شود، باید یک سال دیگر صبر کند.

مکس ورشتپن برای پیوستن به مرسدس، باید صبر کند

به گفته بسیاری مکس ورشتپن در آینده نزدیک، عنوان قهرمانی جهان در مسابقات فرمول یک را کسب خواهد کرد. راننده هلندی در چهار گرندپری اخیر استعدادهای خود را به خوبی نشان داده است. مکس ورشتپن و ردبول از مسابقه فرمول یک اتریش که در آن پیروزی را کسب کردند، تا مسابقه اخیر یعنی گرندپری مجارستان که در سکوی دومی ایستادند، در فرم خوبی قرار دارند. در واقع، دومین پیروزی فصل ردبول و ورشتپن چند هفته پس از اتریش و در مسابقه پرحادثه آلمان رخ داد. جایی که سباستین فتل مسابقه را از خط آخر آغاز می‌کرد و چارلز لکلرک و والتری بوتاس به علت تصادف نتوانستند از خط پایان عبور کنند. همچنین لوییس همیلتون نیز در آلمان روز خوبی پشت سر نگذاشت. مدافع عنوان قهرمانی در آلمان یک تصادف و یک اسپین را پشت سر گذاشت و همین دو مورد باعث شدند تا در نهایت رده نهم مسابقه را کسب کند. مکس ورشتپن در مسابقه اصلی گرندپری مجارستان، رقابتی نزدیک با همیلتون داشت که در نهایت تسلیم ماشین شماره ۴۴ مرسدس شد.

راننده هلندی تقریبا در تمام طول مسابقه مجارستان کنترل مسابقه را در دست داشت. حمله‌هایی ابتدایی همیلتون برای سبقت‌گیری با دفاع عالی ورشتپن همراه بودند که در نهایت همین باعث شد همیلتون برای جلوگیری از داغ کردن ترمزها و آسیب به لاستیک‌های عقب‌نشینی کند. در همین حین، مرسدس با یک برنامه غافلگیرکننده و عجیب همیلتون را برای پیت استاپ فرا خواند. تعویض لاستیک‌های همیلتون این راننده را بیست ثانیه از ورشتپن عقب انداخت، اما در نهایت قهرمان پنج دوره فرمول یک موفق شد به کمک لاستیک‌های نوی خود، در فاصله سه دور مانده به پایان مسابقه از راننده ۲۱ ساله تیم ردبول سبقت بگیرد و به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کند.

مکس ورشتپن

لوییس همیلتون با این پیروزی جایگاه خود در رده نخست جدول رانندگان را نیز تثبیت کرد. مسابقه مجارستان و رقابت بین ورشتپن و بوتاس این پرسش را ایجاد کرده که اگر این دو راننده دارای دو ماشین مشابه و برابر بودند، رقابت به این صورت پیش می‌رفت؟ نیکو روزبرگ، راننده سابق تیم مرسدس و قهرمان فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بارها در این رابطه اظهار نظر کرده است. او پیش از برگزاری مسابقه مجارستان اطلاعاتی درباره قرارداد مکس ورشتپن با ردبول منتشر کرد که بدین صورت است:

من یک سری اطلاعات حساس راجع به مکس و قراردادش با ردبول به دست آورده‌ام. اگر او تا پیش از آغاز تعطیلات تابستانی فرمول یک (که اکنون در آن قرار داریم) در میان سه راننده برتر جدول رده‌بندی باشد، نمی‌تواند تیم ردبول را ترک کند و باید سال آینده نیز در این تیم حضور داشته باشد. پس احتمالا ما باید برای دیدن مکس ورشتپن و لوییس همیلتون در تیم مرسدس تا سال ۲۰۲۱ صبر کنیم.

اکنون که در تعطیلات تابستانی هستیم، مکس ورشتپن با ۱۸۱ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. در واقع اگر او اکنون سوم نبود، بر اساس بندی که در قراردادش وجود داشت، نمی‌توانست ردبول را ترک کند. اگر فتل در مجارستان به جای عنوان سومی پیروز شده بود، و ورشتپن در رده یازدهم یا پایین‌تر قرار می‌گرفت، جای فتل و ورشتپن در جدول رده‌بندی عوض می‌شد و راننده هلندی می‌توانست سال بعد ردبول را ترک کند!

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *