صفحه اصلی / عمومی / ادعای عجیب مکس ورشتپن راننده ردبول:در حال حاضر بهترین راننده فرمول یک هستم

ادعای عجیب مکس ورشتپن راننده ردبول:در حال حاضر بهترین راننده فرمول یک هستم

ad banner

مکس ورشتپن راننده تیم ردبول در تازه ترین مصاحبه خود بیان کرد که بهترین راننده فرمول یک در حال حاضر اوست و کسی را نمی بیند که از او بهتر باشد. هم چنین از احساس خود درباره پیر گسلی هم تیمی اش، که تیم ردبول او را به تورو روسو بازگرداند سخن گفت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بی اهمیتی مکس ورشتپن نسبت به کنار گذاشتن پیر گسلی از تیم ردبول!

راننده هلندی تیم ردبول مکس ورشتپن که در فصل ۲۰۱۹ عملکرد قابل قبولی را از خود به تمایش گذاشت در مصاحبه جدید خود ادعای جالبی کرد که در زیر می خوانید:

همان طور که می دانید من از سن پایین پا به مسابقات و دنیای فرمول یک گذاشتم و از این رو تجربه بالایی را دارم زیرا فکر می کنم اکثر رانندگان کار خود را از سن ۲۰ سالگی به بعد آغاز می کنند. به جرئت می توانم به شما بگویم که اگر شما به کل رانندگان در پیست نگاهی بیاندازید فکر نکنم که تعداد زیادی را پیدا کنید که از من کامل تر باشند حتی اگر ۲۹ یا ۳۰ سال سن داشته باشند در هر صورت از من بهتر نیستند ادعایم این است که من از آن ها بهتر هستم. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چرا به این نتیجه رسیدم و پاسخ من به شما این است که عامل موفقیت ام را سرعت، پیوستگی عملکرد و چگونگی همکاری با تیم می دانم و از نظر من وقتی این فاکتورها را دارا باشید می توانید ادعای بهترین بودن را بکنید. از نظر من این سه مورد از مهم ترین عوامل موفقیت است.

مکس ورشتپن فرمول یک
تیم ردبول در اقدامی عجیب که البته در گذشته نیز سابقه آن را داشته است، راننده جوان و فرانسوی خود پیر گسلی هم تیمی مکس ورشتپن را به تورو روسو بازگرداند و الکساندر آلبون راننده تایلندی را جایگزین وی کرد. با وجود اینکه ردبول بارها از امن بودن صندلی گسلی صحبت می کرد اما کسی از این جا به جایی غافلگیر نشد.
زیرا گسلی راننده ۲۳ ساله بعد از ۱۲ مسابقه فصل ۲۰۱۹ توانست یک سوم امتیازات ورشتپن را کسب کند و عملکرد ضعیف تری از خود به نمایش گذاشت.
مکس ورشتپن نیز که بارها ثابت کرده که به دنبال هیچ چیز جز منفعت خود نیست در این باره اظهار کرد که برایش مهم نیست که این اتفاق افتاده است. او در این باره گفت:

اصولا برای من اهداف تیمی از همه چیز مهم تر است. کمی ناراحت شدم که گسلی به تورو روسو رفت ولی برایم مهم نیست که چه کسی هم تیمی ام باشد زیرا همواره به این قضیه وابسته نیستم و نظرم این است که هر کسی که می خواهد می تواند هم تیمی من شود فقط رانندگی و اهدافش طوری باشد که به نفع تیم ردبول رقم بخورد.

نظرت در خصوص این که سال گذشته شما را مکس دیوانه و امسال مکس پخته می نامند چیست؟ به نظرت چه عاملی باعث این قضیه شده است؟

من نسبت به قبلا فرقی نکرده ام و همان کاری را انجام می دهم که قبلا می کردم. فقط احساس می کنم که پازلی که در حال ساخت آن بودم با گذشت زمان بیشتر در جای خودش قرار گرفته است و در حال تکمیل است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *