صفحه اصلی / عمومی / مویزه کین ، بلیز ماتویدی و سامی خدیرا آماده جدایی از یوونتوس

مویزه کین ، بلیز ماتویدی و سامی خدیرا آماده جدایی از یوونتوس

ad banner

پس از نهایی شدن انتقال ماتیاس دلیخت، حالا مسئولان یوونتوس تمرکزشان را روی فروش بازیکنان خواهند گذاشت. در لیست خروجی‌های احتمالی، نام هایی نظیر مویزه کین ، بلیز ماتویدی و سامی خدیرا دیده می‌شود، اورتون یکی از جدی ترین مشتریان کین در چند وقت اخیر بوده است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مویزه کین از طرف آرسنال و بارسلونا هم مورد توجه قرار گرفته است، اما آبی‌اناری ها می‌خواهند او را به سویا قرض بدهد، یوونتوس در نظر دارد، مویزه کین را در حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو به فروش برساند، البته مسئولان یوونتوس در صدد هستند که حق بازخرید در قرارداد او قرار دهند. از طرفی بلیز ماتویدی هم دیگر بازیکنی است که جدایی اش از یوونتوس محتمل به نظر می‌رسد، ماتویدی هم مورد توجه موناکو قرار گرفته است و رقم مدنظر یوونتوس برای انتقال او چیزی در حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو است.

مویزه کین ، بلیز ماتویدی و سامی خدیرا در ترکیب فصل بعد یوونتوس جایی ندارند

مویزه کین ، بلیز ماتویدی و سامی خدیرا در ترکیب فصل بعد یوونتوس جایی ندارند
سامی خدیرا دیگر گزینه ای خواهد بود که احتمالاً باید از یوونتوس جدا شود، در حال حاضر فنرباحچه ترکیه و چند باشگاه از بوندسلیگا برای جذب او ابراز علاقه خود را نشان داده اند. در خصوص موضوع ماتیا پرین و بنفیکا، به خاطر مشکلات پزشکی، این انتقال هم اکنون متوقف شده است. طرفین ملاقات‌های تازه ای داشته اند و انتظار می‌رود طی ساعات آینده، تصمیم نهایی از طرف آن‌ها گرفته شود. راهکار پیشنهادی طرفین می‌تواند انتقال قرضی پرین به بنفیکا با بندی که تحت شرایطی خاص برای خرید او فعال می‌شود، باشد. پرین تست های پزشکی بنفیکا را پشت سرگذاشته است، اما باشگاه پرتغالی معتقد است که آن‌ها با طرف مقابل بر سر مدت زمان بهبودی از مصدومیت به توافق نرسیده اند.

از طرفی دیگر میلان برای خرید دمیرال، مدافع ۲۱ ساله و ترکیه‌ای یووه فشار می آورد. با وجود مصدومیت کیه لینی، دمیرال به دلایل مسائل اداری به تور چین برده نخواهد شد. دمیرال که گزینه اول مارکو جامپائولو برای تقویت خط دفاع به حساب می آید، هفته آینده وضعیتش را مشخص شده خواهد دید. یوونتوس تصمیم خواهد گرفت دمیرال را بفروشد یا در تیم نگه دارد. اگر تصمیم بیانکونری مثبت بود، دو باشگاه به منظور تعیین فرمول این انتقال بر سر میز مذاکره خواهند نشست. در حال حاضر فرمول انتقال می تواند پرداخت ۴۰ میلیون یورو توسط میلان یا انتقال قرضی با حق خرید اختیاری و داشتن بند بازخرید توسط بیانکونری باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *