صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۹ آبان در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۹ آبان در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۹ آبان ماه

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در نخستین دیدار هفتۀ نهم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم سایپا تهران و شهر خودرو مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی سایپا و در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، سایپا و شهر خودرو به ترتیب در جایگاه‌های دوازدهم و سوم قرار گرفته‌اند. شاگردان یحیی گل‌محمدی با ارائه بازی‌های خوب بازهم خودشان را در قوارۀ یک مدعی نشان داده‌اند و برای عقب نماندن از کورس قهرمانی، به هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه نیاز مبرمی دارند. تیم سایپا در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و شهر خودرو نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، شهر خودرو ۳ و سایپا در ۲ دیدار موفق به ثبت پیروزی مقابل یکدیگر شده‌اند.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ نهم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی نساجی و در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان به ترتیب در جایگاه‌های نهم و ششم قرار گرفته‌اند. زردپوشان آبادانی در این فصل زیر نظر دراگان اسکوچیچ بسیار خوب ظاهر شده‌اند و در هفتۀ گذشته اولین باخت تراکتور پرمهره را رقم زدند. تیم نساجی مازندران در ۵ بازی اخیر خود به ۱ تساوی و ۴ شکست دست یافته و صنعت نفت نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، صنعت نفت آبادان ۲ و نساجی مازندران ۱ بار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۲ دیدار دیگر میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در یکی دیگر از دیدار نخست هفتۀ هفتم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، پرسپولیس و ماشین سازی به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و یازدهم قرار گرفته‌اند. سرخپوشان پایتخت که در هفتۀ گذشته و در بوشهر مقابل شاهین به برد پرگل ۵-۰ دست یافته‌اند، می‌کوشند تا با پیروزی در آزادی، همچنان در کورس قهرمانی قرار داشته باشند. تیم پرسپولیس تهران در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و ماشین سازی تبریز نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، پرسپولیس در 4 بازی برابر ماشین سازی به پیروزی رسیده و یک دیدار میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در چارچوب دیدارهای هفتۀ نهم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی نفت مسجد سلیمان و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان به ترتیب در جایگاه‌های هشتم و پنجم قرار گرفته‌اند. دربی خوزستان، تقابل دو تیمی است که تا پایان هفته هشتم توانسته‌اند نتایج خوبی را کسب نمایند. تیم نفت مسجد سلیمان در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و فولاد خوزستان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، فولاد خوزستان ۲ و نفت مسجد سلیمان در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و ۱ بازی میان آنها نیز با نتیجۀ مساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر خلیج فارس

در یکی دیگر از دیدار نخست هفتۀ نهم نوزدهمین دورۀ لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار به میزبانی پارس جنوبی و در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار خواهد شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، پارس جنوبی و سپاهان به ترتیب در جایگاه‌های سیزدهم و اول قرار گرفته‌اند. شاگردان امیر قلعه‌نویی که در هفته گذشته برابر نارنجی‌پوشان سایپا در خانه متوقف شدند، می‌خواهند با برد در برابر پارس جنوبی بحران‌زده به صدرنشینی‌شان در مسابقات لیگ ادامه دهند. تیم پارس جنوبی جم در 5 بازی اخیر خود به ۲ تساوی و ۳ شکست دست یافته و سپاهان اصفهان نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، سپاهان در ۲ بازی برابر پارس جنوبی به پیروزی رسیده و ۳ دیدار میان آنها نیز با تساوی خاتمه یافته است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در آخرین دیدار هفتۀ دهم لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا ملقب به سری آ، آث میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان تیم اسپال خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری آ، میلان و اسپال به ترتیب در جایگاه‌های سیزدهم و نوزدهم قرار گرفته‌اند. روسنری با پیروزی در این دیدار خانگی می‌تواند چند پله‌ای در جدول کالچو بالا بیاید و از بحران تا حدودی خارج گردد. تیم آث میلان در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و اسپال نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار مشابه ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۴ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، میلان در هر 4 دیدارش برابر اسپال به پیروزی رسیده است.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز پاریس

در دور سوم مسابقات مسترز ۱۰۰۰ امتیازی پاریس و از مرحلۀ یک هشتم نهایی این رقابت‌ها، نواک جوکوویچ از صربستان با رتبۀ یک جهان به مصاف کایل ادموند با رده شمارۀ ۷۵ دنیا از فرانسه خواهد رفت. مسابقات پاریس، نهمین و آخرین مرحله از مسترزهای ۱۰۰۰ امتیازی فصل کنونی دنیای تنیس محسوب می‌گردد که نقش بسزایی در رده‌بندی انتهای فصل تنیسورها ایفا می‌کند. جوکوویچ با چهار عنوان قهرمانی، رکوردار این رقابت‌ها شناخته می‌شود. نواک جوکوویچ در ۱۰ بازی اخیر خود به ۸ پیروزی و ۲ شکست دست یافته و کایل ادموند هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار ۲ پیروزی و ۸ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تنیسور هم، جوکوویچ ۴ و ادموند در ۱ دیدار برابر یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

تنیس – ای‌تی‌پی مسترز پاریس

در دور سوم مسابقات مسترز ۱۰۰۰ امتیازی پاریس و از مرحلۀ شانزدهم نهایی این رقابت‌ها، الکساندر زورف از آلمان با رتبۀ 6 جهان به مصاف دنیس شیپوالو با رده شمارۀ ۲۸ دنیا از کانادا خواهد رفت. مسابقات پاریس، نهمین و آخرین مرحله از مسترزهای ۱۰۰۰ امتیازی فصل کنونی دنیای تنیس محسوب می‌گردد که نقش بسزایی در رده‌بندی انتهای فصل تنیسورها ایفا می‌کند. الکساندر زورف در ۱۰ بازی اخیر خود به ۷ پیروزی و ۳ شکست دست یافته و دنیس شیپوالو هم در ۱۰ بازی گذشته اش آمار مشابه ۷ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تنیسور تاکنون سه بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که زورف در هر سه دیدار برابر ششیپوالو به پیروزی دست یافته است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *