صفحه اصلی / عمومی / رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا ؛ پیش بازی الکساندر زورف -الیاس بدنه

رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا ؛ پیش بازی الکساندر زورف -الیاس بدنه

ad banner

پیش بازی الکساندر زورف – الیاس بدنه در رقابت های تنیس اوپن استرالیا ؛ نبوغ یا سختکوشی؟

رقابت‌های اوپن استرالیا آغاز شد و در بخش تنیس مردان، الکساندر زورف در اولین گام برابر الیاس بدنه قرار خواهد گرفت. زورف که با وجود سن کم، یکی از با استعدادترین تنیسورهای جهان است، پس از موفقیت‌های قابل قبول در سال ۲۰۱۸، اکنون به دنبال تداوم آن در سال ۲۰۱۹ است. این مرد اسلوونیایی که نسبت به رقیب جوان خود، از فاکتور تجربه بهره می‌برد، قطعا رقیب راحتی نخواهد بود. پیش بینی اوپن استرالیا که یکی از برترین رقابت‌های تنیس جهان است، چالش‌های مخصوص به خود را دارد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

الکساندر زورف: در پی اولین گرند اسلم

پروفایل زورف

سن: ۲۱ سال

قد: ۱۹۸ سانتی متر

وزن: ۹۰ کیلوگرم

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۱۳

رنک: ۴

یکی از برترین تنیسورهای جهان، الکساندر زورف آلمانی، کار خود را در رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا آغاز خواهد کرد. زورف در فرمی ایده‌آل و عالی قرار دارد و سال ۲۰۱۹ هم برای او، خوب آغاز شده است. ساشا در آخرین تورنمنت سال گذشته توانست با عبور از نوواک جوکوویچ صرب و راجر فدرر افسانه‌ای، دهمین عنوان دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد. زورف پله‌های ترقی را بسیار سریع می‌پیماید. در حالی که تنیسورهای هم سن او، حتی یک عنوان هم به دست نیاورده‌اند، او با سبک و تکنیک مخصوص به خود، زمین را برای رقبا تنگ می‌کند. از نقاط قوت زورف، دستان کشیده اوست که اجازه می‌دهد در هر موقعیت سخت، تا آخرین لحظه برای امتیاز بجنگد. همچنین این تنیسور آلمانی، در سرویس‌ها یکی از بهترین‌هاست و رقبایش از این موضوع به خوبی آگاهند. پیش بینی اوپن استرالیا در چنین شرایطی، شاید روی کاغذ راحت باشد، اما کیست که نداند در زمین بازی و بسته به اوضاع هردو بازیکن، همه چیز می‌تواند شکل دیگری به خود بگیرد.

تنیس اوپن استرالیا

الیاس بدنه: رابطه‌ای بد با آزاد استرالیا

سن: ۲۹ سال

قد: ۱۸۳

وزن: ۷۳ کیلوگرم

دست: راست

مدت فعالیت: از سال ۲۰۰۸

رنک: ۶۷

بدنه در سال ۲۰۱۶ برای حضور در دیویس کاپ به عنوان نماینده بریتانیای کبیر، با مشکلات زیادی مواجه شد و حتی با جیمز داویدیسون، مربی خود، قطع همکاری کرد، دوباره از سال ۲۰۱۸ به عنوان نماینده اسلوونی شروع به بازی کرده است. بدنه که نقطه اوجش رسیدن به رنک ۴۳ در سال گذشته بود، امیدواری زیادی به درخشش در اوپن استرالیا دارد. او پیش از این دو بار با زورف رو به رو شده که در هردیدار هم، شکست خورده است. آمار و ارقام و حتی نظر کارشناسان، همگی به سود زورف هستند، اما از یاد نبریم، پیش بینیتنیس اوپن استرالیاتنیس اوپن استرالیا، مخصوصا مراحل اولیه، همواره سخت بوده است.

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: سه شنبه ۲۵ دی ماه ۱۳۹۷-۱۵ ژانویه ۲۰۱۹

ساعت: ۰۶:۰۰ به وقت ایران

محل برگزاری: ردلاور آرنا (ملبورن، استرالیا)

تنیس اوپن استرالیا
پیش‌بینی مسابقات تنیس آزاد استرالیا

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *