صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۶ آذر در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۶ آذر در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۲۶ آذر ماه

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

در نخستین دیدار هفتۀ شانزدهمِ لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا، وردربرمن در ورزشگاه ورزاشتادیون میزبان تیم ماینتس خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، وردربرمن و ماینتس به ترتیب در جایگاه‌های پانزدهم و چهاردهم قرار گرفته‌اند. وردربرمن با کسب ۱۴ امتیاز و ایستادن در جایگاه پانزدهم، یکی از بدترین فصل‌های خود در مسابقات لیگ باشگاهی آلمان را پشت سر می‌گذارد. برمن برای عبور از این شرایط سخت باید در استادیوم خانگی‌اش مقابل ماینتس به پیروزی برسد. تیم وردربرمن در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی و ۴ شکست دست یافته و ماینتس نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، وردربرمن در ۳ و ماینتس نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک بازی دیگر میان آنها نیز با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته است.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

در دیگر دیدار هفتۀ شانزدهمِ لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا، آگزبورگ در ورزشگاه آرنا میزبان تیم دوسلدورف خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، آگزبورگ و دوسلدورف به ترتیب در جایگاه‌های یازدهم و شانزدهم قرار گرفته‌اند. دوسلدورف با ۱۲ امتیاز در شرایط فعلی یکی از سه تیم سقوط کنندۀ این فصل به شمار می‌رود و به همین دلیل به کسب برد در این دیدار نیاز مبرمی دارد. آگزبورگ هم که این هفته‌ها روی نوار پیروزی گام برمی‌دارد با برد احتمالی در این بازی خانگی می‌تواند تا ردۀ نهم این مسابقات بالا بیاید. تیم آگزبورگ در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و دوسلدورف نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، آگزبورگ در ۳ و دوسلدورف نیز در ۲ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – بوندسلیگا آلمان

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ شانزدهمِ لیگ باشگاهی فوتبال آلمان ملقب به بوندس لیگا، بروسیا دورتموند در ورزشگاه وست فالن پذیرای تیم صدرنشین لایپزیش خواهد بود. در جدول رده‌بندی بوندس لیگا، دورتموند و لایپزیش به ترتیب در جایگاه‌های سوم و اول قرار گرفته‌اند. لایپزیش این فصل فراتر از انتظارات ظاهر شده و آن‌ها نتایج بسیار خوبی در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده‌اند. لایپزیش با دو امتیاز بیشتر به نسبتِ مونشن گلادباخ در صدر جدول ایستاده و برای تداوم صدرنشینی‌اش چشم انتظار هر سه امتیاز این مسابقه است. دورتموند هم با برد احتمالی مقابل لایپزیش می‌تواند موقتاً جای گلادباخ را در ردۀ دوم تصاحب نماید. تیم بروسیا دورتموند در 5 بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و لایپزیش نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، دورتموند در ۳ و لایپزیش نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند و یک بازی دیگر میان آنها نیز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته است.

فوتبال – جام اتحادیه انگلیس

در مرحلۀ یک چهارم پایانی مسابقات جام اتحادیۀ فوتبال انگلستان، استون ویلا در ورزشگاه ویلا پارک میزبان تیم لیورپول خواهد بود. در دور یک هشتم نهایی، استون ویلا با پیروزی ۲-۱ مقابل ولورهمپتون و لیورپول نیز پس از تساوی ۵-۵ مقابل آرسنال در وقت‌های عادی و اضافی، در ضربات پنالتی موفق به شکست ۶-۵ توپچی‌ها شده است. تیم استون ویلا در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته و لیورپول نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین دیدار بین دو تیم در تاریخ بازی‌های آنها به شمار می‌آید. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، لیورپول در ۴ و استون ویلا نیز در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – جام باشگاه‌های جهان

برای تعیین تیم پنجم مسابقات جام باشگاه‌های جهان، دو تیم السد قطر و اسپانس تونس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این رقابت‌ها به میزبانی کشور قطر و در ورزشگاه خلیفۀ شهر دوحه برگزار می‌گردد. السد قطر پس از برد ۳-۱ مقابل هینخن کشور نیوکالدئون، در دومین دیدار خود در این تورنمنت به مصاف مونته‌ریو رفت که در آن دیدار با نتیجۀ ۳-۲ مغلوب نمایندۀ کشور مکزیک شد. بدین ترتیب، السد برای کسب مقام پنجم این مسابقات باید به مصاف اسپانس تونس برود که در دیدار گذشتۀ خود با نتیجۀ ۱-۰ مغلوب الهلال عربستان شده است. تیم السد در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و اسپانس نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون یک‌بار و آن‌هم در سال ۲۰۱۱ به مصاف یکدیگر رفته‌اند که آن دیدار با پیروزی ۲-۱ السد همراه بوده است.

فوتبال – جام باشگاه‌های جهان

در نخستین دیدار مرحلۀ نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه‌های جهان، دو تیم فلامینگو برزیل و الهلال عربستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این رقابت‌ها به میزبانی کشور قطر و در ورزشگاه خلیفۀ شهر دوحه برگزار می‌گردد. الهلال عربستان که به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در این رقابت‌ها حاضر شده، در اولین دیدار خود در این بازی‌ها با نتیجۀ ۱-۰ برابر اسپانس تونس به پیروزی رسیده است. فلامینگو هم همانند لیورپول به طور مستقیم راهی دور نیمه نهایی این تورنمنت شده است. تیم فلامینگو در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و الهلال نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این نخستین دیدار بین دو تیم در تاریخ بازی‌های آنها به شمار می‌آید.

فوتبال – لیگ کاپ فرانسه

از مسابقات لیگ کاپ فرانسه امشب دو تیم موناکو و لیل در ورزشگاه خانگی موناکو به مصاف هم خواهند رفت. موناکو در ۵ بازی آخر خود ۳ بار پیروز شده است و ۱ بار شکست خورده است و تیم لیل نیز در ۵ بازی آخر خود ۴ بار پیروز شده است و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ تقابل آخر تیم موناکو ۴ بار پیروز شده است و تیم لیل نتوانسته موناکو را شکست دهد. همچنین موناکو در ۵ بازی آخر خانگی خود مقابل لیل شکست نخورده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *