صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۶ آبان در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۶ آبان در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

تحلیل مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۶ آبان ماه

فوتبال – لیگ برتر ایران

در ادامۀ دیدارهای هفتۀ دهم نوزدهمین دورۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تیم سایپا خواهد بود. در جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران، پیکان و سایپا در جایگاه‌های دهم و دوازدهم قرار گرفته‌اند. جدال این دو تیم که به دربی خودروسازان و یا دربی سکوت معروف است، پیکان با ۱۵ گل زده و ۱۵ گل خورده یکی از بهترین و بدترین خطوط حمله و دفاع لیگ را به خود اختصاص داده است. تیم پیکان در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و سایپا نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ تساوی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، سایپا ۳ و پیکان در ۲ بازی مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ اروپا

در چهارمین هفته از دیدارهای مرحلۀ گروهی لیگ اروپا، دودلانژ در ورزشگاه خوزه بارتل لوکزامبورگ میزبان تیم سویا خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه اول این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. سویا در گروهی به نسبت آسان قرار گرفته و تمام دیدارهای دور رفت خود را با برد پشت سر گذاشته است. پیروزی در این دیدار از خارج از خانه، حکم به صعود قطعی این تیم اسپانیایی می‌دهد. در جدول رده‌بندی گروه اول این مسابقات، دودلانژ و سویا به ترتیب در رده‌های سوم و اول قرار گرفته‌اند. دودلانژ در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی و ۳ شکست دست یافته‌ و سویا نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون یکبار و آن هم در دور رفت لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که آن دیدار با پیروزی ۳-۰ سویا همراه بوده است.

فوتبال – لیگ اروپا

در چهارمین هفته از دیدارهای مرحلۀ گروهی لیگ اروپا، لاسک در ورزشگاه لینزر شهر لینز میزبان تیم آیندهوون خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه چهارم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. آیندهوون و لاسک هر دو شانس صعود به دور حذفی را دارا هستند و پیروزی نمایندۀ هلند در این دیدار خارج از خانه می‌تواند آن‌ها را در آستانۀ صعود قرار دهد. در جدول رده‌بندی گروه چهارم این مسابقات، لاسک و آیندهوون به ترتیب در رده‌های سوم و اول قرار گرفته‌اند. لاسک در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته‌ و آیندهوون نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۱ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. لاسک و آیندهوون تاکنون یکبار و آن هم در دور رفت لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که آن دیدار با تساوی بدون گل این دو تیم همراه بوده است.

فوتبال – لیگ اروپا

در چارچوب هفته چهارم از دور گروهی لیگ اروپا، لاتزیو در ورزشگاه المپیکویِ شهر رم میزبان تیم سلتیک خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه پنجم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. سلتیک به عنوان تیم قهرمان باشگاهی اسکاتلند و لاتزیو نیز با کسب مقام هشتم سری آ، گام به این رقابت‌ها گذاشته‌‌اند. در جدول رده‌بندی گروه پنجم این مسابقات، لاتزیو و سلتیک به ترتیب در رده‌های سوم و اول قرار گرفته‌اند. لاتزیو در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و سلتیک نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۵ پیروزی متوالی را به ثبت رسانده است. گفتنی است، این دو تیم تاکنون سابقۀ هیچ‌گونه رویارویی را مقابل یکدیگر نداشته‌اند. این دو تیم تاکنون یکبار و آن هم در دور رفت لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که آن دیدار با پیروزی ۲-۱ سلتیک همراه بوده است.

فوتبال – لیگ اروپا

در اولین هفته از دور برگشت مرحلۀ گروهی لیگ اروپا، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم پارتیزان بلگراد خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه دوازدهم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. منچستر یونایتد و تیم اوله‌گنار سولسشر فراز و نشیب‌های زیادی در لیگ برتر داشته‌اند، اما به نسبت از عملکرد بهتری در لیگ اروپا برخوردار بوده‌اند و پیروزی در این دیدار خانگی می‌تواند آن‌ها را در آستانه صعود از این گروه قرار دهد. در جدول رده‌بندی گروه دوازدهم این مسابقات، منچستر یونایتد و پارتیزان بلگراد به ترتیب در رده‌های اول و سوم قرار گرفته‌اند. منچستر یونایتد در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته‌ و پارتیزان بلگراد نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ شکست را به ثبت رسانده است. در تنها بازی که این دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، شیاطین سرخ با حساب ۱-۰ برابر پارتیزان بلگراد به پیروزی رسیده‌اند.

فوتبال – لیگ اروپا

در هفته چهارم از دور گروهی لیگ اروپا، گلاسکو رنجرز در ورزشگاه ایبروکس شهر گلاسکو میزبان تیم پورتو خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه هفتم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. امتیازات تمام تیم‌های این گروه امتیازی نزدیک به هم بوده و همین مسئله اوضاع گروه هفتم را پیچیده ساخته است. در جدول رده بندی گروه هفتم این رقابت‌ها، گلاسکو رنجرز و پورتو به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. گلاسکو رنجرز در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی و ۲ تساوی دست یافته‌ و پورتو نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۳ بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که یک بازی به سود گلاسکو رنجرز بوده و دو دیدار دیگر نیز با تساوی ۱-۱ به پایان رسیده است.

فوتبال – لیگ اروپا

در هفته چهارم از دور گروهی لیگ اروپا، وولفسبورگ در ورزشگاه ‎فولکس‌واگن آرنا میزبان تیم خنت خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه نهم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. در جدول رده بندی گروه نهم این مسابقات، وولفسبورگ و خنت به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. وولفسبورگ در ۵ بازی اخیر خود به ۳ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و خنت نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۲ پیروزی و ۳ تساوی را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون ۳ بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که دو بازی با پیروزی وولفسبورگ به پایان رسیده و دیگر دیدار هم با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ اروپا

در هفته سوم از دور گروهی لیگ اروپا، مونشن گلادباخ در ورزشگاه بروسیا پارک میزبان تیم آاس رم خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه دهم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. مونشن‌گلادباخ هر اندازه در بوندس لیگا فوق‌العاده کار کرده و صدرنشین است، اما به همان اندازه نیز در لیگ اروپا ضعیف کار کرده و قعرنشین گروه دهم می‌باشد. در سوی دیگر رم قرار دارد که هفته‌های خوبی را در سری آ و لیگ اروپا تجربه می‌کند. در جدول رده‌بندی گروه دهم این مسابقات، مونشن‌ گلادباخ و آاس رم به ترتیب در رده‌های چهارم و اول قرار گرفته‌اند. مونشن گلادباخ در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته‌ و آاس رم نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ تساوی را به ثبت رسانده است. رم و گلادباخ تاکنون یکبار و آن هم در دور رفت لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که آن دیدار هم با تساوی ۱-۱ این دو تیم همراه بوده است.

فوتبال – لیگ اروپا

در نخستین هفته از دور برگشت مرحلۀ گروهی لیگ اروپا، ولورهمپتون در ورزشگاه مالینیو میزبان تیم اسلوان براتیسلاوا خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه یازدهم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. ولورهمپتون و براتیسلاوا هر دو پشت سر براگای صدرنشین قرار گرفته‌اند و پیروزی هر کدام می‌تواند آن‌ها را در شرایط خوبی برای صعود قرار دهد. در جدول رده‌بندی گروه یازدهم این مسابقات، ولورهمپتون و اسلوان براتیسلاوا به ترتیب در رده‌های دوم وسوم قرار گرفته‌اند. ولور همپتون در ۵ بازی اخیر خود به ۱ پیروزی، ۱ تساوی و ۳ شکست دست یافته‌ و اسلوان براتیسلاوا نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. این دو تیم تاکنون یکبار و آن هم در دور رفت لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که آن دیدار با پیروزی ۲-۱ ولورهمپتون همراه بوده است.

فوتبال – لیگ اروپا

در هفته چهارم از دور گروهی لیگ اروپا، براگا میزبان تیم بشیکتاش خواهد بود. دیدار این دو تیم از گروه یازدهم این مسابقات صورت خواهد پذیرفت. براگا در صورت پیروزی برابر بشیکتاش که بدون امتیاز در قعر جدول گروه یازدهم قرار گرفته است، می‌تواند صعود خود را تا حد زیادی مسجل سازد. در جدول رده‌بندی گروه یازدهم این مسابقات، براگا و بشیکتاش به ترتیب در رده‌های اول و چهارم قرار گرفته‌اند. براگا در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته‌ و بشیکتاش نیز در ۵ دیدار گذشته‌اش، آمار مشابه ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۳ تقابل گذشتۀ این دو تیم هم، براگا ۲ و بشیکتاش در ۱ دیدار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *