صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی چهارم خرداد در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی چهارم خرداد در سایت بتکارت

ad banner

مسابقات ورزشی

فوتبال – فینال کوپا دل ری اسپانیا؛ والنسیا – بارسلونا

بارسلونا قهرمان ۴ فصل اخیر کوپا دل ری اسپانیا، در فینال این فصل به مصاف والنسیا خواهد رفت. بارسلونا در ۱۰ بازی اخیر ۶ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته و والنسیا در ۱۰ بازی اخیر ۶ پیروزی و ۴ شکست داشته است. در ۵ رویارویی اخیر این دو تیم ۳ بار بارسلونا به پیروزی رسیده و ۲ بازی مساوی شده است. در ۲۰ دوره اخیر کوپا دل ری، ۶ بار بارسلونا و ۲ بار والنسیا به مقام قهرمانی رسیده‌اند.

فوتبال – فینال جام حذفی آلمان؛ بایرن مونیخ – آربی لایپزیگ

بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا در فینال جام حذفی آلمان به مصاف آربی لایپزیگ خواهد رفت. بایرن مونیخ در ۱۰ بازی اخیر ۷ پیروزی و ۳ مساوی داشته و بدون شکست بوده است. در سمت دیگر آربی لایپزیگ در ۱۰ بازی اخیر ۷ بار برنده بوده، ۲ مساوی داشته و ۱ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۲ بار بایرن مونیخ به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و ۱ بار آربی لایپزیگ به پیروزی رسیده است.

فوتبال – فینال جام حذفی پرتغال؛ پورتو – اسپورتینگ لیسبون

دو تیم قدرتمند فوتبال پرتغال در فینال جام حذفی به مصاف هم خواهد رفت. اسپورتینگ لیسبون در ۱۰ بازی اخیر ۶ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته و پورتو در ۱۰ بازی اخیر ۸ پیروزی، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، ۲ بار پورتو به پیروزی رسیده، ۱ بار اسپورتینگ لیسبون برنده بوده و ۲ بازی مساوی شده است. نکته جالب اینکه این دو تیم در فینال لیگ کاپ این فصل هم به مصاف هم رفتند که اسپورتینگ موفق شد با شکست پورتو به مقام قهرمانی برسد.

فوتبال – فینال جام حذفی اسکاتلند؛ سلتیک هارت – آو میدلوتیان

سلتیک قهرمان ۲ فصل اخیر جام حذفی اسکاتلند، در فینال مسابقات این فصل به مصاف هارت آو میدلوتیان خواهد رفت. سلتیک در ۱۰ بازی اخیر ۲ بار به پیروزی رسیده، ۷ بار شکست خورده و ۱ مساوی داشته است. در طرف دیگر هارت آو میدلوتیان در ۱۰ بازی اخیر ۷ بار برنده بوده، ۱ بار بازنده بوده و ۲ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۴ بار سلتیک به پیروزی رسیده و هارت آو میدلوتیان ۱ بار برنده شده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا؛ ناپولی – بولونیا

ناپولی نایب قهرمان این فصل سری آ، در هفته آخر مهمان بولونیا خواهد بود که در رتبه دوازدهم جدول قرار گرفته است. ناپولی در ۵ مسابقه اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و بولونیا در ۵ بازی اخیر ۳ بار به پیروزی رسیده و ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین بیش‌تر از ۴ گل داشته، ناپولی موفق شده با اختلاف ۲ گل و یا بیش‌تر به پیروزی برسد.

هاکی روی یخ – قهرمانی جهان‌؛ فنلاند – روسیه

در اولین مسابقه از مرحله نیمه نهایی هاکی روی یخ قهرمانی جهان، روسیه به مصاف فنلاند خواهد رفت. روسیه در ۱۰ بازی اخیر ۹ پیروزی و ۱ شکست داشته است و فنلاند در ۱۰ بازی اخیر ۷ بار به پیروزی رسیده و ۳ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، ۳ بار روسیه به پیروزی رسیده و ۲ بار فنلاند برنده بوده است. در ۲۰ دوره اخیر مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی جهان، ۴ بار روسیه به مقام قهرمانی رسیده و فنلاند ۱ بار قهرمان شده است.

هاکی روی یخ – قهرمانی جهان‌؛ جمهوری چک – کانادا

در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی هاکی روی یخ قهرمانی جهان‌، کانادا و جمهوری چک قهرمان ۵ دوره این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در ۱۰ مسابقه اخیر با کسب نتایجی مشابه، ۸ پیروزی و ۲ شکست داشته‌اند. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، ۳ بار کانادا به پیروزی رسیده و ۲ بار جمهوری چک برنده بوده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *