صفحه اصلی / عمومی / منچستر سیتی مذاکرات برای انتقال ژائو کانسلو را با یوونتوس آغاز کرده است

منچستر سیتی مذاکرات برای انتقال ژائو کانسلو را با یوونتوس آغاز کرده است

ad banner

در روزهای اخیر شایعات فراوانی در خصوص پیوستن ژائو کانسلو مدافع پرتغالی تیم یوونتوس به جمع شاگردان پپ گواردیولا شنیده می‌شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بنظر می‌رسد منچستر سیتی مذاکرات دوباره ای را با سران یوونتوس بر سر انتقال این مدافع راست به شهر منچستر آغاز کرده است. فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس در حال حاضر برای پروژه انتقال احتمالی پائولو دیبالا به منچستر‌یونایتد در انگلستان حضور دارد اما مذاکره بر سر انتقال ژائو کانسلو نیز می‌تواند از دیگر برنامه های کاری او باشد. یوونتوس ارزش تقریبی ژائو کانسلو را چیزی حدود ۵۵ میلیون یورو اعلام کرده است اما منچستر سیتی امیدوار است تا با اضافه کردن دنیلو به این مذاکرات از مبلغ پیشنهادی یوونتوس بکاهد. اگر چنین معاوضه ای صورت بگیرد بدین معنی خواهد بود که سیتی می‌تواند با مبلغی در حدود ۲۵ میلیون یورو این مدافع ۲۵ ساله را به خدمت بگیرد.

شایعات فراوان در خصوص آینده ژائو کانسلو ادامه دارد

ژائو کانسلو

از ابتدای باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستان شایعات فراوانی در خصوص پیوستن کانسلو به منچستر سیتی شنیده می‌شود و بنظر می‌رسد گواردیولا او را گزینه مناسبی برای ایفای نقش مدافع راست در تیمش می‌داند. با اینکه چندی پیش کایل واکر مدافع راست سیتزنها قراردادش را به مدت پنج سال تمدید کرد اما پپ گواردیولا همچنان بر امضای قراداد با مدافع پرتغالی و تبدیل کردن وی به سومین خرید تابستانی اش اصرار دارد. منچستر سیتی پیش از این با شکستن رکورد انتقالات خود رودری هافبک میانی اتلتیکو مادرید را به خدمت گرفته و آنجلینو را از تیم آیندهوون به منظور بهبود ضعف های سمت چپ دفاع خود جذب کرده است.

ژائو کانسلو تابستان گذشته پس از اینکه یک فصل قبلش را بصورت قرضی در تیم اینترمیلان گذرانده بود توسط باشگاه یوونتوس از تیم والنسیا خریداری شد و فصل گذشته در تمامی رقابت ها ۳۴ مرتبه برای بیانکونری به میدان رفت. توانایی هجومی او و حضور دائمی در حملات بنظر می‌رسد نقطه قوت این بازیکن برای ترغیب گواردیولا برای به خدمت گرفتنش به حساب می‌آید. با توجه به اینکه بازار نقل و انتقال انگلستان هفته آینده به پایان می‌رسد، پاراتیچی هفته شلوغی را در شهرهای لندن و منچستر خواهد داشت. معاوضه روملو لوکاکو با پائولو دیبالا بنظر می‌رسد خواسته این روزهای تیم منچستر یونایتد باشد با اینکه مذاکرات همچنان در مراحل اولیه بسر می‌برد. گزارش ها حاکی از آن است که هر دو باشگاه از این معاوضه راضی هستند اما موافقت دیبالا برای انتقال از تورین به منچستر همچنان مبهم باقی مانده است. مهاجم آرژانتینی یووه فصل ناامید کننده ای را در این تیم گذراند و در تمامی رقابت‌ها تنها موفق شد ۱۰ گل برای بانوی پیر به ثمر برساند. دو فصل قبل دیبالا ۲۶ گل برای یوونتوس به ثمر رسانده بود. علی رغم اینکه دیبالا بعنوان یکی از استعداد های سری آ سال ۲۰۱۵ به یووه پیوست و تاکنون ۵۷ گل از آن زمان برای بیانکونری به ثمر رسانده، اما بنظر نمی رسد که وی جایی در برنامه های مائوریتسیو ساری سرمربی جدید یوونتوس داشته باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *