صفحه اصلی / عمومی / راهنمای شرط‌بندی؛ برنده جدال حساس منچسترسیتی و لسترسیتی چه تیمی خواهد بود؟

راهنمای شرط‌بندی؛ برنده جدال حساس منچسترسیتی و لسترسیتی چه تیمی خواهد بود؟

ad banner

تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و لسترسیتی امشب ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، در استادیوم اتحاد به مصاف یکدیگر می‌روند. در آستانه این بازی به شرایط دو تیم و بازیکنان آنها می‌پردازیم تا بتوانید یک شرط‌بندی آگاهانه برروی این بازی مهم داشته باشید.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

در سایت‌های شرط‌بندی بیش‌تر افراد این بازی را ۳-۲ به نفع منچسترسیتی پیش‌بینی کرده‌اند

امشب دو تیم منچسترسیتی و لسترسیتی در هفته هجدهم لیگ جزیره در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم ترین بازی‌های این فصل را برگزار می‌کنند. در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس تیم لیورپول از هفده بازی برگزار شده با ۴۹ امتیاز در صدر جدول هستند و تنها تیم بدون باخت لیگ می‌باشند. بعد از لیورپول لسترسیتی با ۳۹ امتیاز در رده دوم و منچسترسیتی ۳۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند. سیتی از این تعداد بازی ۱۱ پیروزی، دو تساوی و چهار شکست بدست آورده و لستر ۱۲ پیروزی، سه تساوی و دو شکست را برای خود به ثبت رسانده است. این بازی می‌تواند مهم‌ترین بازی در این برهه زمانی باشد چرا که سیتی می‌تواند با شکست لستر ۳۸ امتیازی شود و فاصله امتیاز خود به این رده دومی را به یک کاهش دهد. ناگفته نماند که لستر نیز که بسیار پرفروغ و درخشان ظاهر شده تسلیم ناپذیر به نظر می‌رسد و در صورتی که بتواند پیروز شود جای خود را در رده دوم جدول محکم‌تر کرده است.

منچسترسیتی و لسترسیتی
جالب است بدانید منچسترسیتی با ۴۷ گل زده برترین خط حمله و لسترسیتی با ۱۱ گل خورده برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند.
اما نکته‌ای که برای سیتی وجود دارد مصدومان زیاد این تیم است که این فصل گریبان‌گیر پپ گواردیولا و شاگردانش شد تا قهرمان دو فصل گذشته لیگ جزیره با کمبود بازیکن و عملکرد ضعیف از لیورپول عقب بماند. اما تنها خبر خوبی که وجود دارد بازگشت سرخیو آگوئرو به تمرینات است که چند ماهی است از مصدومیت رنج می‌برد و مهره کلیدی در ترکیب پپ محسوب می‌شود و به همراه رحیم استرلینگ برترین گلزنان سیتی محسوب می‌شوند. مشخص نیست گواردیولا از او در بازی امشب استفاده کند یا خیر ولی قطعا سیتی در نیم فصل دوم او را در ترکیب خواهد داشت.

یک شرط‌بندی آگاهانه با داشتن اطلاعات مورد نیاز در خصوص این بازی مهم و شرایط دو تیم منچسترسیتی و لسترسیتی

این بازی در ورزشگاه خانگی تیم منچسترسیتی اتحاد به قضاوت مایک دین برگزار می‌شود.

مصدومان و محرومان دو تیم:

منچسترسیتی: لروی سانه، آیمریک لاپورته و جان استونز مصدومان قطعی این تیم و سرخیو آگوئرو و داوید سیلوا مصدومیت جزیی دارند و مشخص نشده که آیا در بازی امشب آمادگی لازم برای حضور در میدان را دارند یا خیر.
لسترسیتی: متی جیمز تنها مصدوم قطعی این تیم می‌باشد.

پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت‌هایی را در خصوص شرایط تیم و بازیکنان مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

 بازی با لستر؟

قطعا بازی بسیار سختی در پیش است و بازیکنان این قضیه را به خوبی درک می‌کنند. به این پیروزی و سه امتیاز نیاز صددر صد داریم. از قدرت تیم لستر نیز به خوبی با خبر هستیم. آنها برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند و ما برترین خط حمله را که می‌تواند این دیدار را جذاب و البته حساس‌تر کند. برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نمانیم جای هیچ اشتباهی نداریم و باید برنده این دیدار باشیم. لستر نیز همین قصد را دارد زیرا فاصله امتیازی آنها با لیورپول کمتر است و قصد ندارند این فاصله قبل از نیم فصل افزایش پیدا کند.

edd
تمدید قرارداد شما با منچسترسیتی؟

تمایل دارم در اینجا بمانم و همه بر این قضیه آگاه هستند. در طول این مدت داستان‌های زیادی ممکن است اتفاق بیفتد و باید دید چه کاری به صلاح باشگاه خواهد شد. معتقد هستم در فوتبال، یک سال و نیم زمان زیادی برای یک سرمربی است. باید ببینیم اوضاع چه طور پیش می‌رود. بارها از این گفتم که اوضاع در اینجا چه قدر برایم خوب است و البته که دوست دارم تا جای ممکن همین جا بمانم. پس این خواسته من است ولی باید مطمئن شوم که این بهترین تصمیم برای باشگاه خواهد بود و آن‌ها هم خواستار ماندن باشند. همکاری ما به پنج سال خواهد رسید که در این رقابت، زمان بسیار زیادی محسوب می‌شود، پس باید اطمینان حاصل کرد که هر تصمیمی، به سود دو طرف باشد. عجله‌ای در کار نیست. قرارداد من طی سه-چهار ماه آینده به پایان نمی‌رسد و باشگاه هم به طور بسیار عالی در تمامی جوانب کار می‌کند، بنابراین حقیقتا مشکلی در کار نیست و به موقع قراردادم را تمدید خواهم کرد.

وضعیت مصدومان؟

آگوئرو که به تمرینات بازگشته است و روند بهبودی داوید سیلوا نیز رو به پیشرفت است. باقی مصدومان نیز رفته رفته بهتر می‌شوند و جای نگرانی نیست زیرا بازیکنان در پست‌های خود خوب بازی و جا افتاده‌اند. در نیم فصل دوم امیدواریم اوضاع بهتر پیش برود و برخی مصدومان به ترکیب اضافه شوند.
فیل فودن؟ او آینده بسیار روشنی دارد و این را ثابت کرده است. مصدومیت برخی بازیکنان باعث می‌شود تا برخی دیگر فرصت این را پیدا کنند تا خودی نشان دهند. او نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هرروز بازی‌های بهتری از خود به نمایش می‌گذارد.

جدایی آرتتا؟

برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. سرمربی‌گری آرسنال می‌تواند برای او قطعا جذاب باشد و راه پیشرفت او را هرچه بیشتر باز کند. او مربی بسیار خوبی است و امیدوار هستم در تیم جدیدش بتواند موفق ظاهر شود. او می‌خواست به دنبال رویاهای خود برود و پیشرفت کند و نمی‌توانستیم جلوی او را بگیریم. بعد از او نیز کسی را به کادر فنی اضافه نخواهیم کرد زیرا ترکیب خوبی را در اختیار داریم.

sdefcwe
براندان راجرز
سرمربی تیم لسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی صحبت‌هایی را در خصوص شرایط تیم و بازیکنان مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

بازی سختی پیش رو داریم و استراحت درست و حسابی نخواهیم داشت. باقی تیم‌ها نیز همین طور هستند و امیدوارم فکری به حال این قضیه شود. انگار قصد داریم وانمود کنیم تعطیلات خواهیم داشت. قناعت به حداقل‌ها ناامید کننده است. در دوره‌ای که انتظار می‌رود بازیکنان در آن قوای از دست رفته خود را بازیابی کنند، ما جمعه شب بازی خواهیم کرد که این باورکردنی نیست. قطعا نمی‌توان اسم این را تعطیلات نیم فصل گذاشت. امسال می‌خواستند نحوه کار را عوض کنند و دست به یکسری تغییرات زدند. امیدوارم سال بعد برای یک تعطیلات درست و حسابی برنامه ریزی کنند. نمی‌توانیم بگوییم این تعطیلات برای آسایش بازیکنان است. ما در تاریخ بیست و ششم، ساعت ۲۰:۰۰ بازی می‌کنیم و سپس در بیست و هشتم، ساعت ۱۷:۳۰ به میدان می‌رویم. ژانویه شلوغی خواهیم داشت که البته عالی است و همه چنین چیزی می‌خواهند. دوست داریم موفق شویم و در بازی‌های زیادی شرکت کنیم ولی بازیکنان ربات نیستند. این یک بازی رایانه‌ای نیست که بخواهیم بازیکنان را فقط در ترکیب بگذاریم و انتظار داشته باشیم در بهترین حالت خود همیشه ظاهر شوند. آنها انسان هستند و نیاز به استراحت دارند. اگر بخواهیم بصورت مرتب به چند بازیکن فشار بیاوریم قطعا کارایی آنها پایین خواهد آمد.

در خصوص آمار دو تیم منچسترسیتی و لسترسیتی بدانید:

  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم منچسترسیتی پپ گواردیولا شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۳.۳ به زمین مسابقه بفرستد.
  • پیش‌بینی می‌شود سرمربی تیم لسترسیتی براندان راجرز شاگردان خود را با سیستم احتمالی ۴.۱.۴.۱ به زمین مسابقه بفرستد.
  • برترین گلزنان تیم منچسترسیتی در لیگ جزیره سرخیو آگوئرو و رحیم استرلینگ به صورت مشترک با ۹ گل زده می‌باشند.
  • برترین گلزن لسترسیتی در لیگ جزیره جیمی واردی با ۱۶ گل زده می‌باشد.
  • لسترسیتی تاکنون با ۴۰ گل زده و ۱۱ گل خورده تفاضل +۲۹ را به نام خود ثبت کرده است و برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد.

saw

  • منچسترسیتی تاکنون با ۴۷ گل زده و ۱۹ گل خورده تفاضل +۲۸ را به نام خود ثبت کرده است و برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.
  • منچستر سیتی در ۱۵ بازی از ۱۸ بازی قبلی خود در لیگ برتر حداقل ۲ گل زده است.
  • در ۸ بازی قبلی منچستر سیتی در لیگ برتر بیش از ۲.۵ گل زده شده است.
  • لستر سیتی در ۴ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر پیروز شده است.
  • منچستر سیتی در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خانگی خود مقابل لستر سیتی پیروز شده است.
  • لستر سیتی در ۴ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر حداقل ۲ گل زده است.
  • لسترسیتی در بازی قبلی خود در لیگ جزیره با نوریچ سیتی به تساوی ۱-۱ دست پیدا کرده است.
  • منچسترسیتی در بازی قبلی خود در لیگ جزیره به پیروزی ۳-۰ مقابل آرسنال دست پیدا کرده است.
  • پنج بازی اخیر منچسترسیتی در رقابت‌های مختلف با چهار پیروزی، یک شکست همراه بوده است.
  • پنج بازی اخیر لسترسیتی در رقابت‌های مختلف با سه پیروزی، دو تساوی همراه بوده است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای در بازی تیم‌های منچسترسیتی و لسترسیتی که امشب ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، در استادیوم اتحاد برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *