صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی روز پنجم بازی های مقدماتی جام ملت های اروپا ۲۰۲۰  (۲۲ مهر ۹۸)

پیش بینی روز پنجم بازی های مقدماتی جام ملت های اروپا ۲۰۲۰  (۲۲ مهر ۹۸)

ad banner

در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های اروپا ۲۰۲۰،‌ از گروه اول این بازی ها،‌ دو تیم ملی بلغارستان و انگلیس به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار روز دوشنبه ۲۲ مهر ماه، راس ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه ملی واسیلفسکی انجام خواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

پیش بینی بازی های مقدماتی جام ملت های اروپا ؛‌ بلغارستان – انگلیس

dd04886ee0160f56af833b6c5660c820
تقابل های اخیر دو تیم ملی بلغارستان و انگلیس

وضعیت و نکات آماری دو تیم

جام ملت های اروپا

  • تیم ملی انگلیس بعد از شکست دور از انتظار ۲-۱ مقابل جمهوری چک، برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول گروه اول پا به این میدان می گذارد. انگلیسی ها با ۴ برد و ۱ شکست از ۵ بازی، هم اکنون با ۱۲ امتیاز در رده نخست گروه قرار دارند.
  • در نقطه مقابل،‌ تیم ملی بلغارستان با کسب سه تساوی و تحمل سه شکست از شش بازی، بدون برد و با ۳ امتیاز در قعر جدول جای گرفته و عملا شانسی برای صعود به مرحله بالاتر را نخواهد داشت.
  • در ۶ دیدار اخیر تیم ملی انگلستان در رقابتهای مقدماتی جام ملت ها اروپا آمار بالای ۲.۵ گل در هر مسابقه به ثبت رسیده است.
  • سه شیر ها در ۴ تقابل اخیر با بلغارستان در چارچوب تمامی مسابقات،‌ موفق به ثبت کلین شیت مقابل حریف شده اند.
  • در ۳ دیدار اخیر انگلیس برابر بلغارستان در چارچوب تمام رقابت ها، سه شیر ها حداقل سه گل در هر مسابقه به ثمر رسانده اند. انگلیسی ها همچنین در این سه دیدار موفق به پیروزی در هر دو نیمه مسابقه شده اند.

در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های اروپا ۲۰۲۰،‌ از گروه دوم این بازی ها،‌ دو تیم ملی اوکراین و پرتغال به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار روز دوشنبه ۲۲ مهر ماه، راس ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه المپیسکی شهر کیف انجام خواهد شد.

پیش بینی بازی های مقدماتی جام ملت های اروپا ؛‌ اوکراین – پرتغال

d1d3266ba72aef3bd5f8a126a1aa257e
تقابل اخیر دو تیم ملی اوکراین و پرتغال

وضعیت و نکات آماری دو تیم

ec02577280d82fe6970a494559ffc497 3

  • تیم ملی پرتغال که پیش از این با قهرمانی در لیگ ملت های اروپا صعود به جام ملت های اروپا ۲۰۲۰ را قطعی کرده، در ادامه این مسابقات به صورت تشریفاتی شرکت می کند. پرتغالی ها هم اکنون با سه پیروزی و دو تساوی از پنج بازی با ۱۱ امتیاز در رده دوم جدول گروه دوم قرار دارد.
  • در نقطه مقابل، اوکراین بعد از تساوی مقابل پرتغال در بازی اول گروه، موفق به پیروزی در پنج دیدار متوالی شده تا با ۱۶ امتیاز از ۶ بازی،‌ صدرنشین گروه دوم لقب بگیرد.
  • تیم ملی پرتغال در ۱۹ دیدار اخیر خود در چارچوب بازیهای مقدماتی جام ملت های اروپا بدون شکست بوده است.
  • اوکراین ۵ دیدار اخیر خود در این رقابتها را با پیروزی به پایان رسانده است.
  • اوکراین در چهار دیدار اخیر اروپایی موفق به ثبت کلین شیت شده است. اوکراینی ها همچنین در این ۴ دیدار موفق به پیروزی در هر دو نیمه مسابقه شده اند.
  • کریستیانو رونالدو بعد از گلزنی مقابل لوکزامبورگ به ۹۴ گل ملی رسید و در این دیدار به دنبال افزایش تعداد گلهای ملی خود خواهد بود.

در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های اروپا ۲۰۲۰،‌ از گروه هشتم این بازی ها،‌ دو تیم ملی فرانسه و ترکیه به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار روز دوشنبه ۲۲ مهر ماه، راس ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه استادو فرانس شهر پاریس انجام خواهد شد.

پیش بینی بازی های مقدماتی جام ملت های اروپا ؛‌ فرانسه – ترکیه

2c20f9469fdd6bc256c2b6f59cd74237
تقابل های اخیر دو تیم ملی فرانسه و ترکیه

وضعیت و نکات آماری دو تیم

41ecf4f1762c03beae82a239a98a3ce9

  • جدال حساس دو تیم فرانسه و ترکیه، جدالی برای صدرنشینی گروه هشتم خواهد بود. خروس ها با شش برد و یک شکست از هفت بازی، با ۱۸ امتیاز در جایگاه دوم گروه قرار دارند.
  • در نقطه مقابل تیم ملی ترکیه نیز با شش برد و یک شکست از هفت بازی با ۱۸ امتیاز به دلیل پیروزی در بازی رودررو مقابل فرانسه،‌ در جایگاه نخست جدول گروه قرار دارد.
  • ترکیه ۷ بازی از ۸ بازی اخیر رقابتهای اروپایی خود را با پیروزی به پایان رسانده و در آن ها موفق به ثبت کلین شیت شده است.
  • فرانسوی ها در شش بازی از هفت بازی آخر مرحله مقدماتی جام ملت های اروپا موفق به کسب پیروزی شده اند.
  • در ۳ تقابل اخیر فرانسه مقابل ترکیه در چارچوب تمامی مسابقات، دروازه فرانسه آمار کمتر از ۲.۵ گل در هر بازی را ثبت کرده است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *