صفحه اصلی / عمومی / پائولو اسکارونی: یوونتوس از نظر جهانی نزدیک به باشگاه میلان نیست

پائولو اسکارونی: یوونتوس از نظر جهانی نزدیک به باشگاه میلان نیست

ad banner

پائولو اسکارونی، رئیس باشگاه میلان معتقد است که برای پیشرفت و رشد تیمش و کسب سالانه درآمد یک میلیارد یورو، باید مسائلی از جمله ساخت استادیوم جدید و همچنین موفقیت تیم در زمین را در اولویت قرار دهند.

میلان چندین سال است که دور از لیگ قهرمانان اروپا بوده و ضعف این تیم در مسابقات و همچنین عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان موجب شده بازیکنان بزرگی به این تیم نیایند و البته روسونری با مشکل کسب درآمد نیز مواجه شده است. اسکارونی می خواهد تیمش که در تاریخ خود 7 بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است، بالاتر از یوونتوس در سطح جهانی قرار گیرد.

باشگاه میلان بزرگ تر از یوونتوس است؟

در مصاحبه با اسکای ایتالیا، پائولو اسکارونی در این خصوص گفت:

نمی خواهم نکات منفی را ببینم ولی مسائل مالی در فوتبال اهمیت زیادی پیدا کرده است. درآمد میلان در حال حاضر تقریبا 200 میلیون یورو است؛ این در حالی است که درآمد رئال مادرید 700 میلیون یورو می باشد. بنابراین رئال مادرید می تواند بازیکنان بهتری به خدمت بگیرد و حتی حقوق بیشتری به آن ها بدهد. برای آن که بتوانیم درآمد میلان را به 1 میلیارد یورو در سال برسانیم، دو مشکل اساسی داریم که باید همزمان آن ها را حل کنیم.

باشگاه میلان

ابتدا باید درون زمین نتیجه بگیریم زیرا بدون کسب نتیجه، تلاش هایمان بی فایده خواهند بود. در ثانی باید قراردادهای خوبی از نظر اقتصادی ببندیم. باید در میلان استادیوم جدید داشته باشیم، اسپانسرهای جدید جذب کنیم و حق پخش مسابقات را به بالاترین قیمت به فروش برسانیم. در این بین باید نظر فوتبال دوستان را در سرتاسر دنیا به خود جلب کنیم و این مسئله به خصوص با فروش محصولات باشگاه می تواند درآمد میلان را افزایش دهد.

باشگاه یوونتوس از نظر جهانی نزدیک به باشگاه میلان هم نیست. ما یک باشگاه مشهور در دنیا هستیم که 7 مرتبه فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. البته به یوونتوس احترام می گذاریم زیرا آن ها در سری آ موفق ظاهر شده اند که این نشانه تلاش زیاد آن ها بوده و برایشان احترام قائل هستیم.

رئیس باشگاه میلان در ادامه افزود:

فیرپلی مالی که این روزها صحبت زیادی در خصوصش است، این گونه می باشد که یک مالک ثروتمند نمی تواند 1 میلیارد یورو جهت خرید بازیکنان برای تقویت تیمش خرج کند. شما فقط می توانید هزینه های گزافی داشته باشید در صورتی که فروش یا سود خوبی داشته باشید و این کاری بزرگ و جذاب پیش روی میلان است. اگر نتوانیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حاضر شویم، دیگر در کشورهایی مانند برزیل، تایلند، اندونزی و … شاهد هواداری از میلان نخواهیم بود.

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *