صفحه اصلی / عمومی / کنفرانس خبری زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از تساوی مقابل وایادولید

کنفرانس خبری زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از تساوی مقابل وایادولید

ad banner

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی تیم رئال مادرید پس از توقف خانگی مقابل رئال وایادولید‌، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بود.

رئال مادرید پس از پیروزی در هفته اول لالیگا اسپانیا، اینبار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال وایادولید با نتیجه یک بر یک متوقف شد و زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها نیز می گوید نمی تواند از نتیجه بدست آمده رضایت داشته باشد. زیدان عنوان می کند هواداران رئال مادرید باید در کنار تیم باقی بمانند و برای بدست آوردن عناوین مختلف قهرمانی در فصل آینده حمایت کافی را از تیم داشته باشند. رئال مادرید نخستین بازی خانگی رسمی فصل جدید را در سانتیاگو برنابئو انجام داد اما با نتیجه دور از انتظار تساوی متوقف شد. کریم بنزما در دقیقه ۸۲ گل پیروزی رئال را به ثمر رساند اما در آخرین دقیقه وقت قانونی بازی، سرجی گواردیولا روی یک ضدحمله تند و تیز یاران وایادولید توانست بازی را به تساوی بکشاند. با توجه به اتمام فصل گذشته با ۱۹ امتیاز اختلاف با بارسلونا، قهرمان لالیگا زین الدین زیدان می داند که در این فصل فشارها روی او افزایش خواهد یافت و او از هواداران درخواست کرده تا هوای تیم را بیش از پیش داشته باشند.

صحبت های زین الدین زیدان پس از بازی مقابل رئال وایادولید

زین الدین زیدان

حس هواداران را درک کردم. آنها نیز فشار را احساس می کنند. آنها باید به ما کمک کنند و انتخاب دیگری وجود ندارد. می دانم که کار مشکلی است اما ازین بابت از آن ها درخواست می کنم زیرا در صورت موفقیت ما آن ها نیز خوشحال و راضی خواهند بود.

زین الدین زیدان همچین معتقد است تیمش مقابل وایادولید،‌ شایسته کسب نتیجه بهتری بوده است.

احساس بدی داریم زیرا سخت ترین کار ممکن در بازی یعنی زدن گل اول را انجام دادیم. آن هم در نیمه دوم که چندان خوب بازی نمی کردیم و وایادولید در عرض سه تا چهار دقیقه تا پایان بازی توانست به ما آسیب بزند. صاحب توپ نبودیم و این مشکل بود اما با این حال لایق پیروزی بودیم. باید پیشرفت کنیم و برای تمام ۹۰ دقیقه آماده باشیم. امروزه خوب بازی کردن برای ۵۰ یا ۶۰ دقیقه در میدان نمی تواند تضمینی برای پیروزی تیم شما باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *