صفحه اصلی / عمومی / بررسی تغییر رویه زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در خصوص بیل و خامس!

بررسی تغییر رویه زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در خصوص بیل و خامس!

ad banner

علی رغم خبرهایی که در خصوص فروش گرت بیل و خامس رودریگز بازیکنان تیم رئال مادرید به گوش می رسید و سرمربی این تیم زین الدین زیدان بارها در مصاحبه های خود اعلام کرده بود که آن ها را برای فصل جاری در ترکیب نمی خواهد، به نظر می رسد به خاطر نداشتن مشتری جدی برای این دو بازیکن، زیدان به اجبار تغییر نظر داده و از این دو بازیکن استفاده خواهد کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

فرصت دوباره زین الدین زیدان به بیل و خامس در ترکیب رئال مادرید!

حال نشریه مارکا اسپانیا در تازه ترین گزارش خود در این باره نوشته و به این موضوع پرداخته است. این سرمربی فرانسوی که بارها در خصوص فروش گرت بیل مصاحبه هایی را انجام داده بود و این صحبت ها نیز به شدت برای گرت بیل سنگین تمام شده بود و او نیز به خاطر لجبازی بارها در جواب زیزو اعلام کرد که قصد ترک رئال را ندارد و زیدان نیز در جواب می گفت که او باید برود و داستان در هفته های اخیر به این صورت دنبال شد. به نظر می رسد همین سماجت وینگر ولزی، زیدان را مجبور کرده است که از او در ترکیب تیم استفاده کند. زیرا به دلیل قیمت بالای این دو بازیکن مشتری درست و حسابی هم برای آن ها پیدا نشد و به نظر راهی برای زیرو فرانسوی باقی نمانده جز این که از همه مهره هایش در ترکیب استفاده و آن ها را بسنجد.

زین الدین زیدان و رئال مادرید
گرت بیل که در دیدار مقابل سلتاویگو فیکس بازی کرد و بازی هفته دوم رئال مادرید مقابل وایادولید هم در ترکیب قرار خواهد داشت و خامس رودریگز هم می تواند با تمرینات خوب و نشان دادن خب به زودی در ترکیب تیم قرار بگیرد.
با وجود همه چیزهایی که گفته شد مسئله مطرح شده چگونگی تغییر نگرش و موضع زیدان نسبت به این دو بازیکن است که به چه علت او مجبور شد که راهی در تیم برای حضور آن ها پیدا کند. مسئله ای که اگر دو تا سه هفته پیش از او می پرسیدی به هیچ عنوان حاضر به انجامش نبود.
به نظر می رسد رئالی ها که در اردوی پیش فصل شرایط خوبی را پشت سر نگذاشتند و در بازار نقل و انتقالات نیز شرایط به نوعی پیچیده شد همین امر باعث شد تا زیدان به فکر بیفتد که شاید این دو بازیکن بتوانند به این شرایط کمک کنند و در مقاطعی به داد تیم برسند. فلورنتینو پرز همواره علاقه اش را به این دو بازیکن نشان داده بود ولی از آن جایی که زیدان درخواست فروش آن ها را کرده بود پرز به نوعی می خواست که به حرف زیدان احترام بگذارد و این کار را نیز به صورت جدی پیگیری کرد ولی با توجه به مسائلی که اتفاق افتاد زیدان ناخود آگاه نظرش عوض شده چون چاره ای را پیش روی خود نمی بیند.

211
از این رو هفته گذشته جلسه‌ای میان پرز و زیدان برگزار شد که خصوص تغییر موضع زیزو در آن صحبت شد. آن ها خیلی خوب یکدیگر را درک کردند و یک مکالمه کوتاه کافی بود تا شرایط به حالت عادی برگردد. در این جلسه قرار بر این شد زیدان مشکلاتش با بیل و خامس را به فراموشی بسپارد و اختلافاتی که پس از فینال کیف با بیل شروع شده بود را پایان دهد. گفته می شود زیدان و بیل بعد از این جلسه با یکدیگر ملاقات کردند و صحبت هایی را در خصوص رفع مشکل بیان کردند و با موفقیت نیز انجام شد. در خصوص خامس نیز قرار شد تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات صبر کنند اگرچه خامس بر خلاف بیل مشتری هایی را در پی خود می بیند ولی باید دید شرایط به نوعی پیش می رود که این بازیکن از رئال برود یا خیر بماند و از فرصتی که زیدان پیش رویش قرار داده برای اثبات خود استفاده کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *