صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ مصدومیت سه ماهه مارکوس رشفورد و تاثیر آن بر نتایج منچستر

تحلیل شرط‌بندی؛ مصدومیت سه ماهه مارکوس رشفورد و تاثیر آن بر نتایج منچستر

ad banner

مصدومیت مارکوس رشفورد مهاجم تیم منچستر یونایتد که این فصل با ۱۴ گل بهترین گلزن این تیم به حساب می‌آید، بیش از حد انتظار شده و او حداقل سه ماه نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند. نبود او که امید اول گلزنی است قطعا می‌تواند بر نتایج این تیم و پیش‌بینی‌های انجام شده در بنگاه‌های شرط‌بندی تاثیر مستقیم داشته باشد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اعلام مصدومیت مارکوس رشفورد و تغییر نتایج از سوی مردم در بنگاه‌های شرط‌بندی، برای بازی‌های منچستر یونایتد

پس از اینکه خبر مصدومیت طولانی مدت رشفورد از سوی باشگاه منچستر یونایتد تایید شد، گفته می‌شود در بنگاه‌ها و سایت‌‌های شرط بندی هیایویی برپا شده است. منچستری‌ها که در بازی قبلی خود در نبود این بازیکن متحمل شکست دو بر ۰ از سوی صدرنشین لیگ برتر لیورپول شدند، امید داشتند تا مصدومیت این بازیکن چند روزه باشد و او بتواند از بازی بعدی شیاطین سرخ را همراهی کند.

مصدومیت او در جام حذفی انگلیس اتفاق افتاد. بازی که یونایتد با یک گل ولورهمپتون را از پیش رو برداشت. در این دیدار مارکوس راشفورد در دقیقه ۶۴ به میدان رفت و تنها چند دقیقه بعد مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. هرچند در ابتدا مصدومیت این بازیکن جدی تشخیص داده نشد ولی بعد از بازبینی‌های مجدد مشخص شد مصدومیت راشفورد جدی است. در ابتدا اوله گنار سولسشر عنوان کرد این بازیکن مدت کمی قادر نخواهد توانست تیمش را همراهی کند.

سرمربی یونایتد بعد از بازی و باخت مقابل لیورپول درباره مصدومیت بازیکن تیمش چنین گفت:

راشفورد مصدوم است و باید چند هفته استراحت کند و مصدومیت او مصدومیت آسان و ساده‌ای نیست و انتظار دارم تا ۶ هفته او را در اختیار نداشته باشیم. این اتفاق در بازی با ولورهمپتون رخ داد و این چیزی نیست که قبلاً اتفاق افتاده باشد. من مراقب مارکوس خواهم بود تا مدتی به درمان بپردازد. او فعلا برنمی‌گردد، من پزشک نیستم، بنابراین دقیقاً نمی‌دانم اما ما چندین هفته دوری او را تخمین می‌زنیم و امیدوار هستیم زودتر به میدان بازگردد زیرا در امر گلزنی در غیاب او و چند تن دیگر دچار مشکل شده‌ایم.

مصدومیت مارکوس رشفورد
بعد از مصاحبه سولسشر هواداران امیدوار شدند تا این بازیکن بعد از حدود یک ماه دیگر بتواند تیم را همراهی کند. حال با خبری که امروز منتشر شد و مشخص گردید مصدومیت مارکوس راشفورد جدی‌تر از این حرف‌ها است و این بازیکن تا ۳ ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود هواداران این تیم به شدت نگران شده‌اند زیرا نبود او به معنای بحران جدی در خط حمله یونایتد است که بهترین گلزن تیمش را در اختیار نخواهد داشت. حالا باید میسون گرینوود به عنوان گزینه نخست سولسشر در ترکیب یونایتد قرار گیرد.

یان رایت، کارشناس فوتبال انگلیس بعد از اعلام این خبر به انتقاد از سولسشر پرداخت و او را مقصر مصدومیت مهاجم تیم ملی انگلیس دانست و نحوه مدیریت سرمربی نروژی را زیر سوال برد.

از آمار رشفورد در این فصل بدانید:

رشفورد در این فصل توانسته ۱۴ گل در لیگ برتر و ۴ گل در جام حذفی به ثمر برساند ضمن اینکه با ۴ پاس گل دومین پاسور برتر تیم خود نیز محسوب می‌شود. بعد از او آنتونی مارسیال با ۸ گل و میسون گرینوود با ۴ گل برترین گلزنان یونایتد به حساب می‌آیند.

دیگر مصدومان منچستر و بحران جدی کمبود بازیکن در چند پست:

در تازه‌ترین خبری که منتشر شد علاوه بر مصدومیت مارکوس رشفورد و چند بازیکن دیگر که از قبل بود، امروز نوبت به مصدومیت مدافع ثابت منچستریونایتد ویکتور لیندلوف رسیده است. مدافع سوئدی منچستریونایتد ویکتور لیندلوف امروز تمرینات منچستر یونایتد را به دلیل بیماری ترک کرده است. اگر لیندلوف نتواند برای بازی فرداشب در برابر برنلی آماده شود و بهبود یابد، اریک بایی و فیل جونز آماده هستند تا جای خالی این مدافع سوئدی را پر کرده و زوج مگوایر در مرکز خط دفاعی شیاطین سرخ شوند. اریک بایی ۵ ماه قبل و در دیداری دوستانه در برابر تاتنهام دچار مصدومیت شد و تاکنون تنها برای تیم زیر ۲۱ ساله‌های منچستر یونایتد به میدان رفته است. فیل جونز نیز آخرین بار در برابر منچسترسیتی به میدان رفت که عملکرد فاجعه باری را از خود به نمایش گذاشت. حال باید صبر کنیم و ببنیم که آیا لیندلوف بازی فرداشب در برابر برنلی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت یا او نیز به مانند دیگر بازیکنان مدتی را از میادین به دور خواهد بود. علاوه بر رشفورد و این بازیکن پل پوگبا نیز تقریبا از اوایل فصل نتوانسته یونایتد را همراهی کند و مصدومیت طولانی مدتی را تجربه می‌کند. او که در تابستان قصد جدایی از منچستر و پیوستن به رئال مادرید را داشت با مخالفت شدید سران منچستر از جمله سولسشر روبه رو شد ولی در ابتدای فصل با مصدومیت شدیدی روبه رو شد که هنوز گریبان او را گرفته است. پوگبا که رهبر تیمش در خط میانی محسوب می‌شد خلا بزرگی را برای یونایتد ایجاد کرد و مگ گوایر مدافع گران قیمت منچستر تا حدودی توانست رهبری خط میانی را بدست گیرد.

DDS
علاوه بر این سه بازیکن مهم مارکوس روخا، اکسل توانزبه، اسکات مک تامینی و تیموتی فوسا منسا نیز مصدوم هستند و سولسشر را با مشکل جدی روبه رو کردند. در اظهار نظر امروز پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی او بر این عقیده بود که مصدومیت‌های زیاد بازیکنان لیگ جزیره ناشی از برنامه فشرده‌ای است که اتحادیه فوتبال انگلیس برای تیم‌های این کشور درنظر گرفته و بازیکنان و مربیان را با مشکلات جدی روبه رو کرده است.

وضعیت منچستر در جدول رده‌بندی:

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لالیگا لیورپول از ۲۲ بازی و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها با ۶۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. منچستر سیتی از ۲۳ مسابقه با ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم و لستر سیتی از ۲۳ مسابقه ۴۵ امتیاز کسب کرده و در رده سوم جای دارد. چلسی با ۳۹ امتیاز در رده چهارم و بالاخره منچستر با ۳۴ امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفته است. سهم منچستری‌ها از این ۲۳ بازی ۹ پیروزی، ۷ تساوی و ۷ شکست بوده است.

۵ بازی بعدی منچستر یونایتد:

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر، فردا ۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵ به وقت تهران با تیم برنلی در ورزشگاه اولترافورد
  • نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس، ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران با تیم منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر، ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران با تیم ولوورهمپتون در ورزشگاه اولترافورد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر، ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران با تیم چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج
  • یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵ به وقت تهران با تیم کلوب بروژ در ورزشگاه یان برایدال بلژیک

با توجه به بازی‌های سخت و البته مهمی که منچستر در سه تورنومنت مختلف در کمتر از یک ماه دارد مشخص نیست اوله گونار سولسشر و کادرفنی یونایتد چه تدبیری اندیشیده‌اند و آیا مجاب می‌شوند که در بازار نقل و انتقالات زمستانی بازیکنی را خریداری کنند تا شاید بتواند کمکی به شرایط این تیم کند؟!

به نظر شما نبود مارکوس رشفورد و دیگر غایبان منچستر یونایتد چه تاثیری می‌تواند بر نتایج این تیم در بازی‌های آتی داشته باشد؟ آیا آنها باید در ژانویه بازیکنی را خریداری نمایند؟

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *