صفحه اصلی / عمومی / مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۹ شهریور در سایت بتکارت

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۹ شهریور در سایت بتکارت

ad banner

در مجلۀ ورزشی بتکارت به صورت روزانه شما را از مهم‌ترین مسابقات ورزشی با خبر می کنیم.

مسابقات ورزشی

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۹ شهریور ماه

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

در نخستین بازی از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس، ساوتهمپتون در ورزشگاه سنت ماری میزبان تیم منچستر یونایتد خواهد بود. شیاطین سرخ که در هفته نخست به یک برد شیرین۴-۰مقابل چلسی دست یافته و هواداران خود را به ادامه فصل امیدوار کرده بودند، در دو بازی دیگر خود متحمل یک تساوی و یک شکست شدند تا بار دیگر این تیم از رقبای اصلی خود در لیگ عقب بماند. منچستر یونایتد در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و ساوتهمپتون نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، منچستر یونایتد ۲ بار مقابل ساوتهمپتون به پیروزی رسیده و ۳ دیدار این دو تیم هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

فوتبال لیگ برتر انگلیس

در ادامه بازی های هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان برایتون خواهد بود. سیتی که با هدایت پپ گواردیولا قهرمانی فصل گذشتۀ مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان را به دست آورده است در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ تساوی دست یافته و برایتون نیز که فعلا علیرضا جهانبخش جایی در ترکیب آن ها در رقابت‌های لیگ ندارد در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، منچستر سیتی در هر ۵ بازی مقابل برایتون به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لالیگا اسپانیا

آبی اناری‌ها پس از یک پیروزی دلچسب خانگی در هفته دوم رقابت‌های لالیگا که با درخشش مهاجم جدید این تیم، آنتوان گریزمان نیز همراه بود، در هفته سوم لالیگا به مصاف اوساسونا خواهند رفت. این دیدار به میزبانی تیم اوساسونا و در ورزشگاه ال سادار برگزار خواهد شد. بارسلونا که در فصل گذشتۀ مسابقات لالیگا به مقام قهرمانی رسیده است، در ۵ بازی اخیر خود به ۴ پیروزی و ۱ شکست دست یافته و اوساسونا نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، بارسلونا ۴ بار مقابل اوساسونا به پیروزی رسیده و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

صدر نشین کنونی لیگ برتر فوتبال انگلستان در هفته چهارم این مسابقات به مصاف تیم برنلی خواهد رفت. شاگردان یورگن کلوپ در ورزشگاه تارف مور، میهمانِ تیم برنلی هستند و در صدد کسب چهارمین برد متوالی خود در این رقابت‌ها خواهند بود. برنلی در ۵ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست دست یافته و لیورپول نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به ثبت رسانده است. در 5 تقابل اخیر این دو تیم هم، لیورپول ۴ بار مقابل برنلی به پیروزی رسیده و ۱ دیدار میان آن‌ها نیز با تساوی۱-۱به پایان رسیده است.

فوتبال – سری آ ایتالیا

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفتۀ دوم مسابقات لیگ باشگاهی فوتبال ایتالیا که به سری آ نیز معروف است، یوونتوس در شهر تورین میزبان تیم ناپولی خواهد بود. یوونتوس که در فصل گذشتۀ مسابقات سری آ به مقام قهرمانی رسیده است، در ۵ بازی اخیر خود به ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست دست یافته و ناپولی نیز در ۵ دیدار گذشته اش، آمار ۳ پیروزی و ۲ شکست را به ثبت رسانده است. در ۵ تقابل اخیر این دو تیم هم، یوونتوس ۳ و ناپولی ۲ بار مقابل یکدیگر به پیروزی رسیده‌اند.

بسکتبال – جام جهانی ۲۰۱۹

از گروه سوم مسابقات جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین، دو تیم ملی بسکتبال ایران و پورتوریکو در شهر گوانگژو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. پورتوریکو رقیب اصلی تیم ملی ایران برای صعود به عنوان تیم دوم از این گروه به شمار می‌رود. رقابت‌های جام جهانی چین از آن لحاظ حائز اهمیت است که ۷ تیم از این بازی‌ها، جواز حضور در المپیک را کسب می‌کنند. بهترین تیم‌های ۳ قاره آسیا، آفریقا و اقیانوسیه به علاوه ۲ تیم برتر اروپا و ۲ تیم برتر قاره آمریکا به همراه ژاپن (میزبان) تیم‌های صعود کننده به المپیک ۲۰۲۰ خواهند بود. تیم ملی ایران که سومین حضور خود در این مسابقات را تجربه می‌کند در ۱۰ بازی اخیر خود به ۶ پیروزی و ۴ شکست دست یافته و پورتوریکو نیز در ۱۰ دیدار گذشته اش، آمار ۵ پیروزی و ۵ شکست را به ثبت رسانده است. گفتنی است، دو تیم ملی بسکتبال ایران و پورتوریکو تاکنون سابقۀ هیچ گونه رویارویی مقابل یکدیگر را نداشته‌اند.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *