صفحه اصلی / عمومی / مسابقات بسکتبال NBA ؛ جدال حساس یوتا جاز و اوکلاهوما سیتی تاندر

مسابقات بسکتبال NBA ؛ جدال حساس یوتا جاز و اوکلاهوما سیتی تاندر

ad banner

مسابقات بسکتبال NBA اکنون با نزدیک شدن به مراحل پایانی فصل عادی به حساس‌ترین بخش خود رسیده‌است. تیم‌ها اکنون برای رسیدن به پلی‌آُف یا برای بهبود بخشیدن جایگاه فعلی خود تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند. تیم‌های بسکتبال یوتا جاز و اوکلاهوما سیتی تاندر بامداد سه شنبه ساعت ۴:۳۰ دقیقه در قالب رقابت‌های بسکتبال NBA به مصاف هم خواهند رفت. این بازی برای هر دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. یوتا جاز در تلاش است تا به عنوان یکی از سه تیم اصلی کنفرانس غرب به پلی‌آف صعود کند و اوکلاهوما نیز می‌خواهد جایگاه فعلی خود را حفظ کند.

این بازی که از حساس‌ترین مسابقات کنفرانس غرب است به میزبانی یوتا جاز و در ورزشگاه ویونت اسمارت هوم آرنا برگزار می‌شود.

پیش بینی این مسابقه در سایت بتکارت

مسابقات بسکتبال NBA ؛ یوتا جاز به دنبال آرزوهای بزرگ

یوتا جاز با وجود شروع بدی که داشت اکنون در میان بهترین تیم‌های مسابقات بسکتبال NBA قرار دارد و به عقیده بسیاری از کارشناسان می‌تواند حتی برای گلدن استیت نیز دردسرساز شود. آن‌ها در دور اول پلی‌آف فصل گذشته نیز موفق شدند اوکلاهوما سیتی تاندر را با حضور همه ستاره‌هایش شکست دهند.

در این فصل نیز یوتا جاز با درخشش داناوان میچل ستاره جوان خود توانسته چشم‌ها را به خود خیره کند. آن‌ها در این فصل با کسب ۳۷ پیروزی و متحمل شدن ۲۸ شکست در رده ۵ کنفرانس سخت غرب قرار دارند. داناوان میچل در این فصل توانسته میانگین ۲۳.۵ امتیاز و ۴.۱ پاس گل را ثبت کند که بهترین آمار در میان بازیکنان جوان بسکتبال NBA است. جو اینگلز و کایل کورور نیز از موثرترین بازیکنان یوتا جاز در این فصل بوده‌اند و در زمینه شوت‌های سه امتیازی کمک بسیاری به تیم کرده‌اند. کایل کورور توانسته میانگین ۴۰.۹٪ را در شوت‌های سه امتیازی ثبت کند که یکی از بهترین رکوردهای لیگ به حساب می‌آید

یوتا جاز با ادامه همین روند می‌تواند از خطرناک‌ترین تیم‌های پلی‌آف در این فصل باشد و در بازی فردا مقابل اوکلاهوما سیتی تاندر نیز شانس خوبی برای پیروزی دارد.

مسابقات بسکتبال NBA

ترکیب احتمالی : داناوان میچل – جو اینگلز – رودی گوبرت – فیورز – اونیل

اوکلاهوما سیتی تاندر ؛ دوران خوش وستبروک و جرج

اوکلاهوما سیتی تاندر در این فصل با توجه به عملکرد فوق‌العاده ستاره‌های خود یعنی پاول جرج و راسل وستبروک یکی از بهترین تیم‌های مسابقات بسکتبال NBA بوده‌است و توانسته با کسب ۴۰ پیروزی و متحمل شدن تنها ۲۶ شکست پس از گلدن استیت و دنور در رده ۳ قرار بگیرد.

پاول جرج فوق ستاره اوکلاهوما نیز بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را پشت سر می‌گذاردو توانسته تا به اینجا میانگین ۲۸.۴ امتیاز را از خود به ثبت برساند که در کنار جیمز هاردن بهترین آمار امتیازی در بسکتبال NBA در اختیار دارد. راسل وستبروک دیگر ستاره تاندر نیز در این فصل شیوه بازی خود را به صورت کامل تغییر داده‌است. راسل وستبروک در این فصل به لحاظ امتیازی کاهش زیادی را داشته اما توانسته با پاس گل‌های زیاد وارد بازی تیمی شود و همین امر نیز از دلالیل اصلی موفقیت او به حساب می‌آید. نکته نگران‌کننده برای اوکلاهوما سیتی تاندر مصدومیت پاول جرج است که چند بازی را به دلیل آن از دست داد.

پاول جرج پس از بازگشت از مصدومیت در فرم خیلی خوبی قرار نداشته و اوکلاهوما می‌داند که برای پلی‌آف به بهترین فرم جرج نیاز دارد. اکنون به نظر می‌رسد اوکلاهوما کار بسیار سختی را درخانه یوتا جاز پیش رو برداشته‌باشد. آن‌ها می‌توانند با پیروزی در این مسابقه یک قدم به دنور ناگتس در رده دوم نزدیک‌تر شوند.

مسابقات بسکتبال NBA

ترکیب احتمالی : پاول جرج – راسل وستبروک – استیون آدامز – ترنس فرگوسن – گرنت

پیش بینی مسابقات بسکتبال در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *