صفحه اصلی / عمومی / مارکو جامپائولو :باید در میلان روحیه مهارت فردی را به مهارت گروهی تغییر دهم

مارکو جامپائولو :باید در میلان روحیه مهارت فردی را به مهارت گروهی تغییر دهم

ad banner

تیم های فوتبال هلاس ورونا و میلان در هفته سوم سری آ ایتالیا شب گذشته ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند و میلان موفق شد با نتیجه ۱ بر ۰ تیم ورونا را شکست دهد. مارکو جامپائولو سرمربی میلان در کنفرانس خبری بعد از بازی صحبت هایی را در خصوص این مسابقه ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

آیا میلان می تواند با مارکو جامپائولو به روز های اوج خود بازگردد؟

  • این بازی در ورزشگاه خانگی تیم ورونا  از ساعت ۲۳:۳۰  آغاز شد و قضاوت این بازی را خوزه حانلوکا مانگالینو بر عهده داشت. تک گل این بازی را کریستوف پیاتک در دقیقه ۶۸ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. نکته حائز اهمیت در این مسابقه دو بازیکن اخراجی بود که اولین بازیکن ماریوش استپنسکی از تیم ورونا در دقیقه ۲۱ و داویده کالابریا از تیم میلان در دقیقه ۹۴ از داور این دیدار کارت قرمز دریافت کردند.

مارکو جامپائولو و میلان
مارکو جامپائولو پس از این مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران به سوالات برخی از آن ها پاسخ داد که در زیر می خوانید:

نظر شما در خصوص این بازی؟

بازی خوبی را انجام دادیم و از نظر من در حال پیشرفت هستیم. نیمه اول بازی بد نبودیم ولی از نظرم نیمه دوم بازی بهتری را ارائه کردیم. به خاطر اخراج بازیکن ورونا آن ها ده نفری از دروازه دفاع می کردند و گل زدن به هم چنین تیمی در آن شرایط بسیار سخت است و دفاع منسجمی را ایجاد کرده بودند و با جان و دل بازی می کردند تا گلی دریافت نکنند. ما نیز تلاش بسیاری برای گلزنی انجام دادیم و البته عاری از اشتباه نیز نبودیم که سعی می کنیم رفته رفته آن ها را جبران نماییم.

شرایط میلان در کل به چه صورتی است؟

از نظر من وضعیت تیم هر روز بهتر می شود و شرایط رو به بهبودی است. به نظر من ترکیب میلان دارد به یک ثبات خاصی می رسد و بازیکنان کم کم در حال هماهنگ شدن با یک دیگر هستند. هیچ تیمی بدون عیب و نقص نیست و ما هم در حال برطرف کردن کم و کاستی های خود هستیم. ولی نکته ای که مهم است این است که از نظر من تلاش تیم در بازی ورونا بیشتر شده بود و من راضی بودم. ولی چیزی را به شما بگویم این است که میلان چندین ساله عادت کرده است که پایه تیمی خود را بر مبنای فردی بچیند و به همین صورت به میدان می رفتند ولی از نظر من این رویه نیاز به اصلاح دارد و در حال تلاش برای ارائه روحیه تیمی هستم که باید بین بازیکنان و در ترکیب تیم ایجاد شود. زیرا روحیه تیمی از هر راه حلی کار ساز تر است و هم بر روی عملکرد فردی و هم در کل تیمی اثر گذار خواهد بود.

66 1
نظر شما در خصوص بازی با تیم اینتر که هم اکنون در صدر جدول قرار دارد؟!

ما بر مشکلاتی که داریم واقف هستیم و نیاز نیست پنهان کاری انجام دهیم زیرا همه چیز واضح است و بر کسی پوشیده نیست که باید نواقص خود را برطرف کنیم. بسیار هم خوب می دانم که نیاز به پیشرفت و بهتر شدن داریم. مشکلاتی داریم که باید با آن ها روبرو شویم. نمی خواهم هر هفته فی البداهه بازی کنیم. می خواهم روی پایه هایی که در حال ساختن اش هستیم کار کنیم و این را به تضمینی برای پیروزی های آینده تبدیل کنیم زیرا هر مسابقه بی هدف و برنامه به زمین مسابقه رفتن شاید در چند بازی کار شما را راه بیاندازد ولی راه حل نهایی نخواهد بود.

مارکو جامپائولو در ادامه در خصوص شرایط بازیکنان افزود:

با دقت در حال بررسی شرایط بازیکنان هستم و در تمرینات میزان آمادگی افراد را بررسی کرده ام و خواهم کرد. کلی بازیکنان با مهارت های فردی بالا دارم که باید آن ها را به عنوان بخشی از یک تیم قرار دهم. وقتی حریف چنین دفاعی همانند ورونا با ده نفر می کند، باید توپ را دائم از این طرف به آن طرف به حرکت در بیاورید، آن ها را خسته کنید و فضا بسازید. همه بازی ها سخت هستند و باید امتیاز جمع کنید. تکنولوژی وار خوشبختانه آن شک و شبهات گذشته را رفع کرده است. قبلا برخی باشگاه ها که قدرت اشان بیشتر بود از این نفع گیری داوری سود می بردند ولی حالا همه چیز برابر است و می توان با خیال آسوده به استقبال بازی ها رفت و مطمئن بود حقی نا حق نخواهد شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *