صفحه اصلی / عمومی / فوتبال ایران | پرسپولیس و سه اتفاق رویایی در صورت قهرمانی در آسیا

فوتبال ایران | پرسپولیس و سه اتفاق رویایی در صورت قهرمانی در آسیا

ad banner پرسپولیس

به گزارش سایت بتکارت ، کمتر از ۲ هفته به یکی از حساس ترین و مهم ترین دیدارهای تاریخ تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است و این تیم باید در قطر برابر حریف خود از شرق آسیا در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم.

ورود به سایت بت کارت

به نظر شما پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان خواهد شد؟

این دیدار برای پرسپولیس و شاگردانش بسیار خاص و حساس خواهد بود. در ۵ سال گذشته و با ورود برانکو ایوانکوویچ به باشگاه حرکت رو به رشد شروع شد و ابتدا نایب قهرمانی و سپس قهرمانی های مداوم در لیگ برتر از راه رسید و حتی جام حذفی و لیگ برتر نیز به طور همزمان به دست آمد. در لیگ قهرمانان آسیا هم تیم به نیمه نهایی رسید و در ادامه حضور در فینال را هم تجربه کرد. شاید اگر بخت با پرسپولیس یار بود در همان سال ۲۰۱۸ میتوانست قهرمانی آسیا را به دست بیاورد اما این اتفاق رخ نداد و هواداران و اعضای باشگاه به حضور در فینال هم افتخار می کردند و در کری خوانی با رقبا از ان بهره می بردند.

پرسپولیس

حالا بعد از گذشتن دو سال این بار هم قرمزهای ایران به فینال آسیا رسیده اند و دیگر دلخوش بودن به این حضور برای آنها کافی نیست. تنها رسیدن به قهرمانی است که تکمیل کننده حضورهای قبلی در نیمه نهایی و فینال خواهد بود. با رسیدن به این قهرمانی صفحه جدید و پر افتخاری در تاریخ باشگاه پرسپولیس گشوده خواهد شد. هرچند که اکنون پرسپولیس یک تیم زخم خورده است. چند ستاره ی تیم مانند ترابی، علیپور، علیرضا بیرانوند و اخیرا شجاع خلیل زاده از تیم جدا شده اند و سه بازیکن مهم دیگر یعنی احسان پهلوان، عیسی آل کثیر و وحید امیری نیز به دلیل محرومیت فینال آسیا را از دست داده اند. اما تقریبا بیشتر  راه قهرمانی در بازی های گذشته طی شده و تنها یک دیدار باقی مانده و داشتن یک روز خوب در زمین فوتبال دور از ذهن نیست. با کسب این قهرمانی سه دستاورد تحول آفرین در باشگاه پرسپولیس رخ خواهد داد که عصر جدیدی را برای باشگاه خواهد ساخت.

موفقیت اول : کسب قهرمانی

مورد اول کسب جام قهرمانی است و افزوده شدن بزرگترین افتخار بین المللی باشگاه پس از دهه ها ناکامی تیم های ایرانی در آسیا که موجب شادی بی حد و حصر هوادارن و ثبت قهرمانی در تالار افتخارات باشگاه می‌شود.

موفقیت دوم : جام باشگاه های جهان

دومین دستاورد با وجود قهرمانی در آسیا حضور در جام باشگاه های جهان خواهد بود. برای اولین بار و آخرین بار که تیمی از کشورمان در این رقابت ها شرکت کرد مربوط به حضور تیم سپاهان در سال  ۲۰۰۷ که با نایب قهرمانی آسیا و شکست در فینال مقابل تیم ژاپنی یعنی اوراوا رد دایموندز، موفق شد به این مسابقات راه پیدا کند. حضور در سطح بالاتری از فوتبال که توجه رسانه های جهان را به خود جلب می کند .

6786 پرسپولیس

موفقیت سوم : جوایز مالی

دستاورد سوم برای باشگاه پرسپولیس به دست آوردن جوایز مالی فراوان از قهرمانی و حضور در جام باشگاه های جهان است. تا فینال آسیا حدود ۲ میلیون دلار جایزه و پاداش نصیب تیم شده است و خود قهرمانی نیز ۲ میلیون دلار دیگر به آن می افزاید و در این صورت مجوز حضور در جام باشگاه های جهان ۲۰۲ ۰کسب می شود که در آنجا هم به همه تیم های شرکت کننده حداقل ۲ میلیون دلار تعلق می گیرد. این یعنی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان درآمد باشگاه پرسپولیس به همین یک بازی ۹۰ دقیقه ای بستگی دارد. مبلغی که در صورت درست هزینه شدن می تواند تیم را از  مشکلات بسیار سال های اخیر نجات دهد و حتی به عنوان سرمایه ای مناسب برای موفقیت های بعدی باشگاه مورد استفاده قرار بگیرد.

برای پیش بینی مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا و سایر بازی‌های ورزشی روز دنیا همراه بتکارت باشید

ورود به سایت بت کارت

bomb 5 پرسپولیس
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

دانلود بهترین بازی تخته نرد

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

تخته نرد یکی از قدیمی‌ترین و محبوبترین بازی‌های دنیاست. قدمت این بازی جذاب به 3000 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *