صفحه اصلی / عمومی / مارکا خبر داد؛ خامس رودریگز در یک قدمی اتلتیکو مادرید

مارکا خبر داد؛ خامس رودریگز در یک قدمی اتلتیکو مادرید

ad banner

روزنامه مارکا گزارش داد اتلتیکو مادرید در آستانه به خدمت گرفتن ستاره ای دیگر به نام خامس رودریگز است.

به گزارش مارکا، خامس بمب نقل و انتقالاتی دیگری است که اتلتی قصد ترکاندن آن را دارد. در واقع این انتقال در شرف وقوع است. علاقه خامس به این انتقال، نقشی کلیدی در پیشرفت سریع و مثبت مذاکرات داشته است. تماس‌های اتلتی با خامس از مدتی قبل آغاز شده بود و حالا به گفته منابع موثق و نزدیک به مذاکرات، این انتقال فاصله‌ای تا تمام شدن ندارد.

مارکا می‌گوید خامس رودریگز به ماندن در شهر مادرید علاقه‌مند است و کادر فنی روخی بلانکو نیز به کیفیت ستاره کلمبیایی اعتقاد داشته و مایلند او را به ترکیب تیم‌شان اضافه کنند. بر اساس ادعای مارکا، خامس هم به اسباب‌کشی به سمت دیگر شهر مادرید و حضور در اتلتیکو علاقه‌مند است و به نظر می‌رسد اتلتیکو و ستاره کلمبیایی برای محقق کردن این انتقال جنجالی مشکلی ندارند. درحالیکه اتلتیکو عزم خود را برای جذب خامس رودریگز جزم کرده به اعتقاد مارکا تنها مشکلی که بر سر راه انتقال او وجود دارد، همسایه بزرگ روخی بلانکو، رئال مادرید است که در حال حاضر خامس رسماً بازیکن آن محسوب می‌شود.

تا چندی پیش گمان می‌رفت خامس به زودی به باشگاه ایتالیایی ناپولی ملحق خواهد شد و از رئیس این باشگاه گرفته تا سرمربی‌اش از خوشحالی خود در به خدمت گرفتن ستاره کلمبیایی صحبت کرده بودند و در حرف‌هایشان به گونه‌ای وانمود می‌کردند که به انتقال خامس اطمینان دارند. ولی مارکا حالا مدعی شده که خامس علاقه چندانی به انتقال به ایتالیا و ناپولی نداشته و تمایل او برای ماندن در شهر مادرید باعث شده اتلتیکو را به ناپولی ترجیح بدهد.

خامس رودریگز راهی اتلتیکو مادرید می شود؟

خامس رودریگز راهی اتلتیکو مادرید می شود؟
خامس که دو فصل گذشته را درحالیکه بازیکن رئال مادرید بوده به صورت قرضی در بایرن مونیخ توپ زده از مدتی پیش دریافت که در برنامه‌های زین‌الدین زیدان، سرمربی جدید رئال برای فصل آینده جایی ندارد. از همان زمان بود که خامس دریافت انتقالش در فصل تابستان قطعی است و در نتیجه تلاش کرد تا بهترین گزینه برای خود را انتخاب کند. رئال مادرید بدون تردید می‌خواهد در فرصت باقیمانده از پنجره نقل و انتقالات خامس را واگذار کرده و از مبلغ دریافتی در ازای انتقال او برای جذب مهره‌های مد نظر زیدان استفاده کند. باید دید در روزهای آینده، ستاره کلمبیایی سرانجام از کدام باشگاه سر در خواهد آورد.

گفتنیست در سال ۲۰۱۴ نشریه آس اسپانیا اعلام کرد که دو تیم رئال مادرید و موناکو برای عقد قراردادی ۶۳ میلیون پوندی جهت انتقال رودریگز از لویی دوم به سانتیاگو برنابئو به توافق رسیده‌اند. در این میان نشریه آس ادعا کرده خامس رودریگز که تابستان سال گذشته با قراردادی ۳۸ میلیون پوند از پورتو به موناکو پیوست، با رقمی نزدیک به دو برابر ارزش قرارداد فعلی‌اش به کهکشانی‌ها خواهد پیوست. خامس رودریگز ستاره تیم ملی فوتبال کلمبیا با عقد قراردادی ۶ ساله به ارزش ۶۳ میلیون پوند به رئال مادرید پیوست تا بدین ترتیب خامس به آرزوی دوران کودکی خود که بازی کردن در رئال مادرید بود برسد و کهکشانی‌ها در فاصله کمتر از یک هفته پس از تونی کروس آلمانی دومین ستاره ارزشمند و جدید خود را به خدمت بگیرند.

چند سال بعد پس از او از رئال مادرید راهی مونیخ شد .انتقال وی به بایرن مونیخ خیلی طول نکشید و پس از چند ساعت با اعلام باشگاه وی به‌طور قرضی و با قراردادی دو ساله رسماً به جمع باواریایی‌ها پیوست و دوباره شاگرد کارلو آنچلوتی شد. این اتفاق در حالی افتاد که از هفته‌ها پیش صحبت مذاکره و پیوستن رودریگز به تیم‌هایی نظیر میلان، چلسی، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن به گوش می‌رسد اما در آخر این بایرن بود که خیلی زود با رئال مادرید به نتیجه رسید و شماره ۱۰ کلمبیایی را جذب کرد. او در بایرن مونیخ صاحب پیراهن شماره ۱۱ بود. رودریگز در ۴ ژوئن ۲۰۱۹ با اعلام رسمی بایرن مونیخ به رئال مادرید بازگشت و حالا به دنبال پیدا کردن یک تیم جدید است.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *