صفحه اصلی / عمومی / ماتیاس ده لیخت مدافع جدید یوونتوس : از نیمکت نشینی‌ام شوکه شدم

ماتیاس ده لیخت مدافع جدید یوونتوس : از نیمکت نشینی‌ام شوکه شدم

ad banner

تیم های فوتبال پارما و یوونتوس شب گذشتهدر هفته نخست سری آ ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و یووه موفق شد با نتیجه یک بر صفر پارما را مغلوب کند. نکته جالب توجه در این بازی نیمکت نشینی تمام بازیکنان جدید یووه از جمله ماتیاس ده لیخت بود که این قضیه برای او تعجب آور بود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اولین برد یوونتوس در غیاب مائوریسیو ساری و بازیکنان جدید این تیم!

همان طور که خواندید مائوریسیو ساری سرمربی تیم یوونتوس به بیماری ذات الریه مبتلا شده است و در بازی اول فصل این تیم در سری آ نتوانست شاگردانش را در کنار زمین همراهی کند. با این حال شاگردان او از بازی اول سر بلند بیرون آمدند.
این بازی در ورزشگاه خانگی تیم پارما انیو تاردینی از ساعت ۲۰:۳۰ در حضور ۲۰,۰۷۳ برگزار شد و قضاوت این بازی را فابیو مارسکا بر عهده داشت. برای یوونتوس جورجه کیه لینی با پاس گل الکس ساندرو گلزنی کرد.
در این بازی بازیکنان جدید یوونتوس با نظر مائوریسیو ساری سرمربی این تیم از روی نیمکت کار را دنبال کردند. ماتیاس ده لیخت نیز مدافع جدید یووه از این قاعده مستثنی نبود و بعد از بازی در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت:

انتظار نداشتم که در بازی اول بر روی نیمکت بنشینم و دوست داشتم به میدان می رفتم. زیرا در تمرینات نیز خبری از نیمکت نشینی ام وجود نداشت یعنی در این مورد به من چیزی گفته نشد به همین خاطر وقتی ترکیب را دیدم تعجب کردم. البته من به نظر سرمربی احترام می گذارم و مطمئن هستم به دلیل خوبی این کار را انجام داده است. به او نیز حق می دهم چون من هم طول می کشد که با شرایط فوتبال ایتالیا کنار بیایم و رقابت با بهترین مدافعان دنیا یعنی زوج لئوناردو بونوچی و جورجو کیه‌ لینی بسیار مشکل است. به همین خاطر مسئله ای نیست و من همواره تلاش می کنم تا بتوانم خودم را اثبات کنم و در ترکیب ثابت جا بیندازم.

ماتیاس ده لیخت و یوونتوس
او در خصوص یادگیری زبان ایتالیایی گفت:

در حال یادگیری زبان ایتالیایی هستم و روز به روز پیشرفت می کنم و این را خودم احساس می کنم. در حال حاضر با اصلاحات آن ها آشنا شده ام و از این به بعد می خواهم زبان ایتالیایی خود را به بهترین شکل ممکن فرا بگیرم. من هفته ای 5 بار در یک دوره زبان شرکت می کنم و اوضاع خوب پیش می رود و در آینده ای نزدیک می توانم به ایتالیایی صحبت کنم و از این بابت حس خوبی دارم.

آیا شرایط خوبی را در تمرینات آماده سازی گذراندی؟

در هر جایی که باشید پنج هفته ابتدایی سخت ترین و مهم ترین دوران آماده سازی شما خواهد بود و فشار زیادی بر من وارد شد ولی این را متوجه می شوم که روز به روز در حال پیشرفت کردن هستم و به ایده آلم نزدیک تر شده ام. البته استراتژی به کار گرفته شده چه در تیم آژاکس چه در تیم یووه برای سرمربیان یکی بود از این بابت که در هر دو جا علاوه بر کار دفاعی تاکید داشتند که باید در حملات و کار هجومی نیز شرکت داشته باشم. بهر حال من تمام تلاشم را خواهم کرد تا در ترکیب اصلی حضور داشته باشم و با حضورم در زمین توانایی ام را اثبات کنم.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *