صفحه اصلی / عمومی / پیش بینی یو اف سی ؛ کودی گاربرانت – پدرو مانهوز

پیش بینی یو اف سی ؛ کودی گاربرانت – پدرو مانهوز

ad banner

پیش بینی یو اف سی بامداد یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ با برگزاری رویداد یو اف سی ۲۳۵ بسیار مهیج خواهد شد. این یکی از پرفروشترین رویدادهای تاریخ یو اف سی است و در هر پنج مبارزه‌ی دور اصلی مبارزان قدرتمندی روبروی هم قرار می‌گیرند. در مهمترین مبارزه‌ی این دور جان جونز Jon Jones اسطوره‌ای برابر آنتونی اسمیت  Anthony Smithاز کمربند قهرمانی‌اش دفاع خواهد کرد. در یکی از دیگر مبارزات مهم کودی گاربرانت  Cody Garbrandt برابر پدرو مانهوز Pedro Munhoz قرار خواهد گرفت. این مبارزه در دسته‌ی کاه وزن Bantamweight برگزار می‌شود. گاربرانت از مرداد ماه ۹۷ تاکنون مبارزه‌ای نداشته و همه منتظر هنرنمایی دوباره‌ی او در هشت ضلعی هستند. مانهوز هم در ۱۰ سال اخیر عملکرد خوبی داشته و می‌خواهد با شکست دادن گاربرانت شانسش را برای گرفتن مبارزه قهرمانی افزایش دهد.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

  • پیش بینی یو اف سی
    پیش بینی یو اف سی

پیش بینی یو اف سی ؛ پروفایل کودی گاربرانت

  • لقب: سنگدل No Love
  • سن: ۲۷
  • قد: ۱۷۳ سانتیمتر
  • وزن: ۶۱ کیلوگرم
  • ملیت: آمریکایی

کودی گاربرانت زمانی که دومینیک دیاز را در یو اف سی ۲۰۷ شکست داد، به اوج شهرت رسید. دیاز نزدیک با ۱۰ سال بود که باختی نداشت و در دوران مبارزاتش فقط دو نفر توانستند مغلوبش کنند. با این حال گاربرانت پیش از مبارزه با دیاز هم بسیار موفق بود و ۱۰ برد متوالی در ام ام ای کسب کرده بود. او در سال ۲۰۱۶ موفق شد کمربند قهرمانی کاه وزن را بدست آورد. هر چند که یک سال بعد در مبارزه با تی.جی دیلاشاو عنوان قهرمانی‌اش را واگذار کرد. گاربرانت در دو مبارزه‌ی اخیرش شکست خورده است. جالب اینکه هر دو بار هم برابر تی.‌جی دیلاشاو بوده و او حالا به قصد جبران به هشت ضلعی برگشته است. او در رنکینگ کاه وزن یو اف سی رتبه‌ی دوم را دارد.

گاربرانت فعالیت رزمی خود را از کیک بوکسینگ شروع کرد و با ثبت رکورد ۳۲ برد در ۳۲ مبارزه به ام ام ای تغییر رشته داد. رکورد او در ام ام ای ۱۱ برد و ۲ شکست است. تخصص گاربارنت در ناک اوت کردن رقباست و ۹ برد او به این روش بدست آمده است.

پیش بینی یو اف سی
پیش بینی یو اف سی

پیش بینی یو اف سی ؛ پروفایل پدرو مانهوز

  • لقب: انتقام‌گیر جوان The Young Punisher
  • سن: ۳۲
  • قد: ۱۶۸ سانتیمتر
  • وزن: ۶۱ کیلوگرم
  • ملیت: برزیلی

پدرو مانهوز پیش از این در سازمان‌های دیگر ام ام ای قهرمان کاه وزن شده، اما در یو اف سی توفیق سابق را نداشته است. او در رنکینگ کاه وزن یو اف سی رتبه‌ی نهم را دارد.

مانهوز در جوجیتسوی برزیلی کمربند مشکی دارد. در سال ۲۰۰۹ به ام ام ای آمد و پنج سال بعد با یو اف سی قرارداد بست. رکورد او در ام ام ای ۱۷ برد و ۳ شکست در ۲۱ مبارزه است. یک مبارزه‌ی مانهوز هم به علت مثبت شدن تست دوپینگش بی نتیجه اعلام شد. تخصص مانهوز در سابمیشن است و ۹ برد او به این روش بدست آمده است. او در آخرین مبارزه‌اش، روز دهم آذر ۹۷ موفق شد برایان کاراویBryan Caraway را در راند اول ناک اوت کند.

پیش‌بینی مسابقات یو اف سی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *