صفحه اصلی / عمومی / مائوریسیو پوچتینو :از این باخت ناراحت هستم؛ تاتنهام شرایط مناسبی ندارد

مائوریسیو پوچتینو :از این باخت ناراحت هستم؛ تاتنهام شرایط مناسبی ندارد

ad banner

تیم های فوتبال تاتنهام و نیوکاسل شب گذشته در هفته سوم لیگ جزیره در تاریخ ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰ به مصاف یکدیگر رفتند و تاتنهام در یک بازی خانگی با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد. مائوریسیو پوچتینو سرمربی اسپرز در حالی که از این باخت بسیار ناراحت بود، در کنفرانس خبری بعد از بازی صحبت هایی را در خصوص بازی تیمش ارائه کرد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

اولین باخت تاتنهام و مائوریسیو پوچتینو در ورزشگاه خانگی!

این بازی که در ورزشگاه خانگی تیم تاتنهام استادیوم تاتنهام آغاز شد و قضاوت این بازی را مایک دین بر عهده داشت. تاتنهامی ها علی رغم بازی خوبی که به نمایش گذاشتند در نهایت بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کردند. این در حالی بود که مالکیت توپ ۷۹ درصد در مقابل ۲۱ درصد در اختیار یاران پوچتینو بود ولی آن ها نتوانستند در یک بازی خانگی و در حضور ۵۹۲۴۵ هزار نفر هواداران خود سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند. در این بازی برای نیوکاسل جوئلینتون در دقیقه ۲۸ با پاس گل کریستین آتسو گلزنی کرد.
لازم به ذکر است تیم تاتنهام در حال حاضر از سه بازی خود با یک پیروزی و یک تساوی و یک شکست با ۴ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد و تیم نیوکاسل نیز با دو باخت و یک پیروزی سه امتیازی که دیروز به دست آورد هم چنان در قعر جدول و در مکان نوزدهم جدول جای گرفته است.
مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام در کنفرانس خبری بعد از این بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در زیر می خوانید:

نظرتان در خصوص نیمکت نشینی کریستین اریکسن؟ آیا در نتیجه تاثیری داشت؟

مائوریسیو پوچتینو و تاتنهام

نمی توانم این را به شما به طور قطغی بگویم که چه کسی موثر است و چه کسی نیست. آن ها دیوار دفاعی مستحکمی داشتند و ما علی رغم در دست داشتن مالکیت بازی نتوانستیم موقعیت جدی و خطرناکی را ایجاد کنیم. وقتی شکست بخوریم نام بازیکنی که در زمین نیست بیش از همه مطرح می شود و او بهترین گزینه خواهد شد مخصوصا اگر آن نتیجه با گل کمتر و همین ۱-۰ باشد.
اریکسن نیز از این قاعده مستثنی نیست. ممکن است با وجود او و یا بدون او در بازی های زیادی برنده و یا بازنده شویم و این بازیکن یا هر فرد دیگری معیار سنجش مناسبی برای پیروزی یا عدم پیروزی نیستند. این را همیشه گفتم و باز هم می گویم که این قضیه فقط به بازیکنانی که در زمین نیستند مربوط نمی شود بلکه همه در شکست یا پیروزی دخیل هستند.

نظرتان در خصوص نقل و انتقالات که هنوز ادامه دارد؟

در حال حاضر تاتنهام ترکیبی از بازیکنانی را در اختیار دارد که آشفته هستند و برخی تکلیفشان مشخص نشده و نمی توانیم ازآن ها استفاده کنیم. نقل و انتقالات که تمام شود می توانیم شرایط تیم را به صورت کامل بررسی کنیم چون بعد از آن قرار نیست به ترکیب دست بزنیم و خیالم راحت است که بازیکنان فعلی تا ژانویه در خدمت تیم هستند و می توانم به یک ترکیب واحد برسم. نمی خواهم بهانه ای برای این شکست بیاورم ولی بی صبرانه منتظر ۲ سپتامبر و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستم.

22 16

در آخراز این باخت ناراحت هستم و نمی توانم واقعا بهانه ای برایش بیاورم. دوست هم ندارم از تیم و بازیکنان انتقاد کنم فقط می توانم بگویم دور از حد انتظار ظاهر شدیم و خوب نبودیم. باز هم در نیمه اول بازی گلی را دریافت کردیم آن هم به سادگی گلی که مقابل استون ویلا دریافت کردیم و این قضیه مرا نگران می‌کند. ما در بازی دیروز خلاق نبودیم؛ مالکیت توپ را داشتیم و بر بازی حاکم بودیم ولی فرصت‌های لازم را ایجاد نکردیم و خطر جدی ایجاد نشد.

مائوریسیو پوچتینو در ادامه افزود:

من هیچ وقت دوست ندارم چیزی را توجیه کنم ولی باید راستش را بگویم که ما توانایی لازم برای نفوذ به خط دفاعی آن ها را نداشتیم زیراآن ها بسیار منظم و منسجم بودند و ما نتوانستیم موقعیت جدی خلق کنیم. مالکیت توپ مهم است ولی کافی نیست زیرا شما باید بتوانی راه نفوذ به دروازه را پیدا کنی تا گل به ثمر برسانی که ما در بازی دیشب از انجام آن عاجز بودیم و من واقعا کلافه هستم. امیدوارم شرایط بهتر شود.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *