صفحه اصلی / عمومی / مائوریتزیو ساری: رسیدن به فینال لیگ از رسیدن به مراحل پایانی اروپا سخت تر است

مائوریتزیو ساری: رسیدن به فینال لیگ از رسیدن به مراحل پایانی اروپا سخت تر است

ad banner

مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم چلسی پیش از دیدار مقابل برنلی در کنفرانس خبری خود حاضر شد و پاسخ های جالبی به خبرنگاران داد.

مائوریتزیو ساری و چالش فینال لیگ کاپ و رسیدن به مراحل نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مائوریتزیو ساری تیم چلسی

در بازی های لیگ کاپ، تیم چلسی به مصاف لیورپول و تاتنهام رفت و در فینال نیز مقابل منچسترسیتی بازی کردیم. فکر میکنم رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا از این ساده تر است.

ماندن در جمع 4 تیم برتر لیگ انگلیس کار بسیار سختی است، همچنین وقتی به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا میرسید، در این مرحله تیم راحتی وجود ندارد و به همین دلیل باید از دو راه شانس خود را امتحان کنیم

مائوریتزیو ساری و انتخاب بین لیگ برتر انگلیس و لیگ اروپا؟

در این لحظه نمیتوانم از بین این دو یکی را انتخاب کنم چرا که تیم چلسی باید هم در لیگ برتر و هم لیگ اروپا تمام سعی خود را بکنیم و میخواهیم در لیگ اروپا قهرمان شویم. چرا که جام بسیار مهمی است و نه فقط به خاطر این که مستقیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را میگریم. پس برای حضور در جمع چهار تیم تمام تلاش خود را می کنیم که البته ساده نیست چون فقط چهار بازی در پیش داریم اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد. چهار یا پنج بازی آخر برای هر تیمی که درگیر این رقابت است سخت است و این شرایط فقط برای ما نیست. پس میتوانیم در این زمان نتایج عجیبی را شاهد باشیم.

صحبت های ژیرو درباره مخالفت شما با او در تیم چلسی ؟

ژیرو در بازی قبل تیم چلسی ، 39 امین بازی فصلش را انجام داد نه 9 امین! 39! 39! 39! دقیق یادم نیست ولی در 19 یا 20 بازی از ابتدا بازی کرد و به همین دلیل با صحبت هایش در این باره مخالف هستم. او بازیکن مهمی برای ما است و حتی اگر 70 دقیقه در یک بازی حضور داشته باشد. ژیرو بازیکن مفیدی است و بازی های خوبی نیز انجام میدهد اما برای ریکاوری باید زمان بیشتری صرف کند چرا که در حال حاضر وزن او 90 کیلو است و پس بعد از بازی ها نیاز دارد که ریکاوری کند و تنها دلیل کم بازی کردن او این است.

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *