صفحه اصلی / عمومی / رسمی؛ رافائل واران تایید کرد که فصل بعد برای تیم رئال مادرید بازی خواهد کرد

رسمی؛ رافائل واران تایید کرد که فصل بعد برای تیم رئال مادرید بازی خواهد کرد

ad banner

رافائل واران مدافع ۲۵ ساله تیم رئال مادرید در مصاحبه با نشریه مارکا اذعان داشت که فصل آینده پیراهن تیم رئال مادرید را بر تن خواهد کرد.

او در سال ۲۰۱۱ از تیم آر سی لانس در حالی که ۱۷ ساله بود با مبلغی به ارزش ۱۰ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و بازی های درخشانی را از خود به نمایش گذاشت که اوج اثبات بازی او به سران تیم رئال مادرید به سال ۲۰۱۲- ۲۰۱۳ بر می گردد که در مقابل تیم بارسلونا مانند کوهی محکم در خط دفاعی ایستاد و یک توپ بسیار مهم را نیز از روی خط دیگو لوپز در حالی که رئال مادرید ۱ بر ۰ عقب بود برگرداند تا این تیم بتواند در بازی بماند. او در دقیقه ۸۲ با گل زنی خود نیز بازی با بارسا را مساوی کرد تا ناجی تیم اش باشد. در بازی برگشت ال کلاسیکوی همان فصل نیز او به همراه کریستیانو رونالدوی پرتغالی گل های پیروزی بخش تیم رئال را برابر تیم بارسلونا به ثمر رساندند تا در اوایل حضورش در بازی های ال کلاسیکو در هر دو بازی رفت و برگشت گل زنی کرده باشد.او همیشه از آن سابقات به عنوان تجربه زندگی و جریان رو به پیشرفت اش بعد از آن یاد می کند.
در حالی که او نوجوان بود به این تیم آمد و در حال حاضر ۲۵ ساله است تمامی جام ها را همراه با تیم رئال مادرید تجربه کرده است که از نر او این اتفاق بزرگ در زندگی هر کسی اتفاق نمی افتد.

از جمله افتخارات او با رئال می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– قهرمانی در لالیگا ۲ بار در سال های ۲۰۱۱-۲۰۱۲ و ۲۰۱۶- ۲۰۱۷
– قهرمانی در کوپا دل ری ۱ بار در سال ۲۰۱۳- ۲۰۱۴
– قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ۴ بار در سال های ۲۰۱۳- ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵-۲۰۱۶ و ۲۰۱۶-۲۰۱۷ و ۲۰۱۷-۲۰۱۸ که تجربه فوق العاده ای برای بازیکن با این سن محسوب می شود. زیرا بازیکنان خیلی بزرگ و اسطوره تیم های بزرگ نیز همواره در کسب این جام بزرگ ناکان مانده اند. به عنوان مثال جان لوییجی بوفون نیز شاید در طول سال ها بازی در تیم یوونتوس نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا جامی را با این تیم بالای سر ببرد و سر انجام از این تیم نیز جدا شد.

– قهرمانی در جام باشگاه های جهان ۴ بار در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ که آخرین آن به سال گذشته بر می گردد که تیم رئال مادرید در شهر ابوظبی امارات موفق شد با نتیجه ۴ بر ۱ العین امارات را شکست دهد و جام را بالای سر ببرد.
– قهرمانی در سوپر جام اروپا ۳ بار در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷
– قهرمانی در سوپر جام اسپانیا ۲ بار در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۷
لازم به ذکر است او در سال ۲۰۱۸ در جام جهانی روسیه همراه با تیم فرانسه نیز قهرمان جهان شد و این افتخار بزرگ را نیز در کارنامه ورزشی خود اضافه کرد. در پی شایعاتی که اخیرا منتشر شد مبنی بر اینه رافائل واران می خواهد از تیم رئال مادرید جدا شود او در مصاحبه با نشریه مارکا اسپانیا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت:

جدایی از رئال مادرید

درست است که این فصل خیلی بد بود ولی من دوست نداشتم که با این شرایط به نوعی رئال را تنها بگذارم و از این تیم جدا شوم. زندگی یک بازیکن فوتبال همیشه با فکر کردن سپری می شود.من می خواهم که فصل آینده نیز در کنار هم تیمی هایم در تیم رئال مادرید بمانم. مطمئنم که فصل آینده قوی تر و پر رنگ تر می شویم و فصل خوبی را شروع خواهیم کرد. شاید در برهه ای از مان هر کسی تمایل داشته باشد که فکر کند یا تصمیم بگیرد که چه کاری برای آینده اش بهتر است ولی در این شرایط من فقط می خواهم به ماندن در مادرید فکر کنم.

varane real ok

من همیشه به پیراهن این تیم تعهد داشتم و به هم تیمی هایم احترام گذاشتم. اگر جامی را مثل لیگ قهرمانان بالای سر بردیم یا مثل این فصل نبریم به هر حال امیدوارم هوادارن نیز از ما حمایت کنند. من ۸ سال است که برای این تیم بازی می کنم و دیگر نقش و جایگاهم در تیم را می دانم. اوایل که به این تیم آمده بودم خیلی جوان بودم ولی الان می توان بازیکنان جوان تر از خودم را نصیحت کنم و از تجارب ام برایشان بگویم. خوشحال هستم که چهارمین کاپیتان رئال مادرید هستم و همیشه سعی بر پیشرفت دارم و دوست دارم رو به جلو در جایگاهی که برایم تعریف شده حرکت کنم.

لوپتگی و سولاری

هر دو مربی سعی داشتند تا بهترین کار را انجام دهند ولی در شرایط بدی تیم را تحویل گرفتند. من با هر دوی آن ها رابطه خوبی داشتم اما آن ها شاس هم نداشتند و ا بازی های سختی مثل بارسلونا و آژاکس را پش رو داشتیم. درست است نتایج خوبی نگرفتیم ولی من به شخصه احساس پشیمانی ندارم زیرا مطمئنم همه ما هر کاری در توانمان بود را انجام دادیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم ولی نشد.

فصلی که گذشت

شرایط سختی امسال برای من و هم تیمی هایم ایجاد شد. ولی ما به خاطر شناختی که نسبت به هم داریم در شرایط سخت یک دیگر را تنها نگذاشتیم و در رختکن آرامش خود را حفظ کردیم تا به هم دیگر کمک کنیم. قرار نیست همیشه تیم رئال مادرید قهرمان اروپا شود. ما با ۳ قهرمانی پیاپی در اروپا که بسیار سخت بود ثابت کردیم که از پتانسیل بالایی برخوردار هستیم و بالاخره همچین مشکلی پیش می آید.من هم همانند بقیه بازیکنان فصل خوبی را پشت سر نگذاشتم و افت داشتم. بهرحال وقتی تیم نتیجه نمی گیرد بر روی بازیکن نیز تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.من هم هر چقدر سعی کردم به فرم ایده آلم برسم متاسفانه نشدو باعث افت بازی من شد. هم من و هم دیگر بازیکنان فصل سختی را سپری کردیم.امیدوارم فصل آینده بهترین فرم رافائل واران را ببینید و من به شرایط ایده آلم برگردم. خوشبختانه در حال حاضر می توانم تجربه ام را با سن ام تطبیق دهم و از این شرایط استفاده کنم. در حال حاضر فقط به اردوی فصل همراه زین الدین زیدان فکر می کنم و مطمئن هستم او می تواند به ما کمک زیادی بکند. ما در این فصل شانس هم نداشتیم. یعنی در بعضی از بازی ها علی رغم اینکه خوب بازی می کردیم ولی نتیجه هایی را نمی گرفتیم که خودمان هم باورمان نمی شد که داریم امتیاز از دست می دیم. در فوتبال خوش شانسی و بد شانسی وجود دارد که این فصل متاسفانه ما فقط روی بد شانسی بودیم و اتفاقات خوب همراه با شانس برای ما نیفتاد.

ادامه حضور رافائل واران در تیم رئال مادرید

ادامه حضور رافائل واران در تیم رئال مادرید

کریستیانو رونالدو

مشکل ما در این فصل گل نزدن بود زیرا علی رغم بازی های خوبی که آغاز کردیم و حتی از فصل قبلش هم بهتر بازی کردیم نمی توانستیم نتیجه بگیریم و رفتن او این تاثیر را داشت.در فوتبال هم مانند زندگی باید تعادل ایجاد کرد.

رفت و برگشت زین الدین زیدان به تیم رئال مادرید

بعد از اینکه سه بار پشت سر هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم افت داشتیم و راه پیشرفت برایمان سخت بود. وقتی زین الدین زیدان پس از آن فصل خاحافی کرد همه بسیار ناراحت شدیم ولی وقتی دلیل رفتنش را متوجه شدیم به او حق دادیم. اما حالا که برگشته است به نظرم اتفاق بسیار خوبی برای رئال مادرید است و بهترین گزینه برای سرمربی گری رئال او می باشد.الان که در تیم حضور دارد باز هم به ما روحیه می دهد تا برای ما پیروزی انگیزه کافی ایجاد کند.
لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا:
همان طور که آقای زیدان گفت داستان لیگ قهرمانان اروپا با لالیگا متفاوت است. در لالیگا شما باید یک فصل در بهترین فرم خود بمانید و حاصل تلاش هر روز اتان هست و به خوب بودن مداوم احتیاج دارد. اما لیگ قهرمان اروپا که به مراتب سخت تر از این است داستانش فرق دارد چون هیجان بیشتری بر آن حاکم است و تعداد بازی ها کمتر ولی تعیین کننده. ما فصل آینده نیز قرار است تمرکزما را اول برای لالیگا قرار دهیم.

پوگبا و هازارد

این موضوع در حیطه اختیارات من نیست و نمی توانم در این باره چیزی بگویم. کادر فنی برای انتقال او تصمیم گیری خواهند کرد. پوگبا بازیکن و دوست خوبی برای من است و باید بالاخره تا تابستان صبر کنیم که ببینیم چه می شود امکان این انتقال هست ولی الان نمی توانم بگویم چه می شود.
در خصوص ادن هازارد نیز باید بگویم که او بازیکن بسیار خوب و فوق العاده است. من در فرانسه فوتبال ام را شروع کردم و از آن زمان او را می شناسم.او می تواند در تیم ما موفقیت های بیشتری کسب کند چون در حاضر در بهترین حالت خودش اس. حتی این را بگویم در هنگام جام جهانی ۲۰۱۸ کادر فنی و سر مربی تیم فرانسه برای مهار او تدابیر خاصی اندیشیده بودند. بالاخره باید برای انتقال او نیز صبر کرد تا دید چه می شود. او بازیکن بزرگی است.

نبردن توپ طلا

انتظار این را نداشتم که توپ طلا قطعا به من تعلق بگیرد. من به هم تیمی ام لوکا مودریچ تبریک می گویم. او مستحق دریافت این توپ طلا بود.بردن یا نبردن این جایزه روندی در کیفیت بازی من ایجاد نمی کند. اگر ببرم که خیلی خوشحال می شوم ولی اگر هم نبرم چندان اهمیتی ندارد چون دوست دارم همیشه در بهترین حالن خودم باشم.

کریم بنزما

بعد از این همه سال او امسال یکی از بهترین فصل هایش را سپری کرد. او ۱۰ سال است که در مادرید توپ می زند و در حال حاضر از لحاظ روحی و جسمی بسیار آماده و خوشحال است و به نظرم همین راز موفقیت اوست. کریم بازیکن با استعدادی است و با شناختی که از خودش پیدا کرده توانسته موفق شود.

تیم رئال مادرید بر عکس سه سال اخیر و موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا امسال در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد و در لالیگا نیز با ۶۸ امتیاز و با ۱۹ امتیاز کمتر نسبت به تیم بارسلونا قهرمان امسال لالیگا در رتبه سوم ایستاد و از این حیث بدترین فصل اش را در دهه های اخیر تجربه کرد. رافائل واران نیز در این فصل از لالیگا در ۳۲ بازی به مدت ۲۷۵۵ دقیقه به میدان رفته و توانسته ۲ گل برای تیم رئال مادرید به ثمر برساند. هم چنین دقت پاس های او در دفاع ۸۸ درصد تخمین زده شده است.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *