صفحه اصلی / عمومی / دیگو مارادونا خطاب به بازیکنان آرژانتین: آیا به این پیراهن غیرت دارید؟

دیگو مارادونا خطاب به بازیکنان آرژانتین: آیا به این پیراهن غیرت دارید؟

ad banner

همان طور که مشاهده کردید تیم ملی آرژانتین با حضور لیونل مسی و دیگر ستارگان این تیم نتیجه را به تیم کلمبیا که تازگی کارلوس کیروش سر مربی سابق تیم ملی ایران به عنوان سرمربی این تیم معرفی گردیده است مغلوب این تیم شد و حجم انتقادات را بر علیه خود تقویت کرد. تیم ملی کلمبیا توانست با یک بازی نسبتاً خوب و عملکرد فوق العاده ضعیف تیم ملی آرژانتین این تیم را ۲ بر صفر مغلوب کند. آرژانتین که چندین سال است در حد و اندازه خودش ظاهر نشده است و در حضور لیونل مسی بارها و بارها شکست و ناکامی در کسب قهرمانی را تجربه کرده است این بار نیز باخت تا باز هم به شاگردان اسکالونی انتقاد شود. بازی بعدی این تیم مقابل پاراگوئه خواهد بود که به نظر بازی سختی برای این تیم در پیش است.

پیش بینی این بازی در بتکارت

 

راه دشوار آرژانتین

پیش از این نیز قبل از شروع بازی های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ سرمربی تیم ملی آرژانتین لیونل اسکالونی در مصاحبه با سایت گل گفته بود که راه کوپا آمریکا همواره سخت و دشوار است و همانند پارسال که در ضربات پنالتی مغلوب شدند باز هم راه سختی در پیش دارند و راز موفقیت این است که باید حریفان را مرحله به مرحله پشت سر بگذارند تا در صورت امکان بتوانند مجدد به فینال برسند. حال وقتی یک بازی برگزار شده آن ها در بازی اول نتیجه را واگذار کردند تا علاوه بر تلخی شکست سنگین انتقادات تند رسانه های دنیای فوتبال و هواداران را نیز به دوش بکشند.

انتقاد از مسی

انتقادات زیادی به لیونل مسی بازیکن تیم بارسلونا اسپانیا وارد می شود که این انتقادات به دو حالت تقسم می شود. اولین حالت این است که او فقط برای تیم بارسلونا تعصب دارد و با جان و دل بازی می کند ولی در تیم ملی آرژانتین تمام توانش را به کار نمی گیرد. گروهی دیگر نیز معتقدند عامل موفقیت لیونل مسی دیگر هم بازی هایش در تیم بارسلونا هستند که شرایط را برای او محیا می کنند و او می تواند از موقعیت هایش استفاده کند و به همین دلیل در بارسا موفق است ولی درتیم ملی آرژانتین آن بازیکنان وجود ندارند که به کمک او بشتابند و او نمی تواند بدون آن ها کاری را پیش ببرد.
بد نیست بدانید که در حضور ۱۴ ساله لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین او نتوانسته هیچ عنوانی را با این پیراهن کسب کند. در عوض با تیم بارسلونا به عناوین زیادی دست پیدا کرده که نشان از صحت انتقادات دو گروه ذکر شده را دارد. هم چنین آرژانتین در این ۱۴ سال ۹ سر مربی عوض کرده است که این آمار عدد بدی برای این تیم ملی محسوب می شود. سرمربیانی هم چون پکرمن، آلفیو بازیله، دیگو مارادونا، سرخیو باتیستا، الخاندور سابه یا، تاتا مارتینو، پاتون بائوسا، خورخه سامپائولی و در حال حاضر لیونل اسکالونی سرمربیان این تیم بوده اند که هیچ کدام موفق نبوده اند حتی با وجود این که لیونل مسی و دیگر بازیکنان از قبیل آنخل دیماریا، سرخیو آگوئرو را در اختیار داشتند.
بهترین موفقیت لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین که او چندان هم در دستیابی به آن ها موفق نبوده، رسیدن دو بار به فینال در کوپا آمریکا و یک بار به فینال جام جهانی که در کسب جام هر سه نیز ناکام بوده است تا هواداران بیش از پیش از این تیم ملی نا امید شوند. آخرین بار نیز در بازی های کوپا آمریکا ۲۰۱۸ بود که در فینال آرژانتین در ضربات پنالتی مغلوب شیلی شد و از دستیابی به آن جام نیز بازماند.

انتقاد تند مارادونا از تیم ملی آرژانتین

انتقاد تند مارادونا از تیم ملی آرژانتین
با این باخت اکثر کسانی که آرژانتین را به باد انتقاد گرفتند در خصوص نحوه بازی و عملکرد این تیم مشکل دارند چرا که آرژانتینی ها عملکرد فوق العاده ضعیفی را از خود به نمایش گذاشتند و این طرز بازی همه به خصوص هواداران آرژانتینی را نگران کرده است. زیرا کارلوس کیروش سرمربی سابق تیم ملی ایران با این که به تازگی به جمع کلمبیایی ها اضافه شده عملکرد قابل قبولی را ارائه داده. در آن سوی میدان، حتی اسکالونی در تعویض های تیم ملی آرژانتین نیز ناشیانه عمل کرد و انتقادات علیه تعویض های او نیز به راه افتاد.
روز گذشته نیز رسانه های آرژانتینی انتقاداتی تند برای اسکالونی و شاگردانش در نظر گرفتند و هر طور که توانستند از تیم ملی آرژانتین انتقاد کردند.
حتی دیگو مارادونا که پارسال بعد از باخت تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی شیلی انتقاد تندی علیه لیونل مسی کرد و معتقد بود که «هیچ کار خاصی انجام نمی دهد و الکی لیونل مسی را بزرگ نشان می دهید»، این باز نیز آن ها را از انتقاد در امان نگذاشت و پیامی صوتی برای تیک اسپورتس فرستاد و گفت:

هر چه ما تلاش کردیم تا تیم ملی آرژانتین را بسازیم شما بازیکنان همۀ آن را خراب کردید. ضعیف ترین تیم ها مانند تونگا نیز که کشور کوچکی است هم می تواند ما را به راحتی شکست دهند. این شخصیتی نیست که ما از تیم آرژانتین برای شما درست کردیم. انگیزه و تعصب شما کجا رفته است؟ به بازی های قبل برگردید و ببینید ما چگونه با جان و دل و غیرت بازی می کردیم و نتایج را به نفع خود عوض می کردیم و شما چطور بازی می کنید؟ آیا نسبت به پیراهن این تیم و این کشور بزرگ هیچ غیرتی ندارید؟

لازم به ذکر است بازی دوم تیم ملی آرژانتین در گروه B مقابل تیم ملی پاراگوئه در ورزشگاه مینریارو کشور برزیل با قضاوت ویلتون پریرا در روز پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۰ بامداد به وقت تهران برگزار خواهد شد.

پیش بینی این بازی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *