صفحه اصلی / عمومی / کرواسی – اسپانیا؛ پدیده جام میزبان تیم ناکام جام جهانی در لیگ ملت‌های اروپا

کرواسی – اسپانیا؛ پدیده جام میزبان تیم ناکام جام جهانی در لیگ ملت‌های اروپا

ad banner

پیش بازی کرواسی – اسپانیا؛ شگفتی سازان جام جهانی میزبان اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا

شب پنجشنبه ۲۴ آبان در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا و از هفته پنجم این رقابت‌ها دو تیم کرواسی و اسپانیا از گروه چهارم لیگ A به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در استادیوم ماکسیمیر شهر زاگرب کرواسی، از ساعت ۲۳:۱۵ و با قضاوت آلکسی کولباکُف برگزار خواهد شد.
تعداد تیم‌ها در جداول گروه‌های لیگ ملت‌های اروپا بدین شرح است: در لیگ‌ D و لیگ C (به‌استثنای یک گروه) مسابقات با حضور ۴ تیم برگزار می‌شود و در لیگ‌های B و A جدول گروه‌ها با حضور ۳ تیم تشکیل شده است.
گروه چهارم لیگ A هم با حضور سه تیم شکل گرفته است و به همین دلیل در هفته پنجم بازی‌ها کرواسی دیدار سوم و اسپانیا دیدار چهارم خود در این گروه را برگزار خواهند کرد و انگلستان در این هفته استراحت دارد.
تا اینجای رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در این گروه تیم اسپانیا با ۶ امتیاز از سه بازی صدرنشین است و امشب در حالی به مصاف کرواسی می‌رود که در صورت شکست دادن این تیم، صعود خود را مسجل خواهد کرد. انگلستان با ۴ امتیاز از سه بازی رده دوم را در اختیار دارد و کرواسی نیز با یک امتیاز از دو بازی در انتهای جدول قرار دارد.

لیگ ملت‌های اروپا

قوی‌ترین و ضعیف‌ترین خطوط حمله در برابر هم

شاگردان زلاتکو دالیچ در تیم ملی کرواسی بعد از شگفتی سازی در جام جهانی روسیه و کسب مقام دوم این رقابت‌ها، پا به مسابقات لیگ ملت‌های اروپا گذاشتند و در اولین دیدار در بازی رفت همین مسابقه با ۶ گل مغلوب اسپانیا شدند. آن‌ها در بازی بعدی خود در این رقابت‌ها میزبان انگلیس بودند که با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند.
در سمت دیگر میدان تیم ملی اسپانیا، بعد از پشت سر گذاشتن یک جام جهانی کابوس وار و رفتن جولین لوپتِگی و فرناندو هیرو از این تیم، به لوئیس انریکه سپرده شده است. شاگردان انریکه در آغاز بازی‌های این گروه موفق شدند میزبانشان انگلیس را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند و سپس کرواسی را با شش گل در هم کوبیدند. آن‌ها در آخرین بازی‌شان در این گروه، دیدار برگشت برابر انگلستان را در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کردند.
در ترکیب تیم کرواسی که تا اینجای مسابقات موفق به گلزنی در این رقابت‌ها نشده است، تمام نگاه‌ها به لوکا مودریچ ستاره جام جهانی گذشته خواهد بود تا برای رسیدن به اولین گل در این مسابقات به تیمش کمک کند.

لیگ ملت‌های اروپا
در ترکیب تیم ملی اسپانیا هم سائول نیگِز با ۲ گل زده و مارکو آسنسیو با ۴ پاس گل بهترین عملکرد را در این تورنمنت داشته‌اند. اسپانیا با ۱۰ گل زده بهترین خط حمله این گروه را در اختیار دارد.

پیش‌بینی بازی کرواسی – اسپانیا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *