صفحه اصلی / عمومی / اتلتیکو مادرید-یوونتوس؛ فینالی زودرس در لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکو مادرید-یوونتوس؛ فینالی زودرس در لیگ قهرمانان اروپا

ad banner

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های اتلتیکو مادرید و یوونتوس از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه ۱ اسفند مصادف با ۲۰ فوریه ۲۰۱۹ در استادیوم واندا متروپولیتانو با قضاوت فلیکس تسوایر آلمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

اتلتیکو مادرید؛ اهمیت بالای لیگ قهرمانان اروپا برای سیمئونه

پیش بینی فوتبال در مسابقات اروپایی کار آسانی نیست به خصوص وقتی دو تیم بزرگ با یکدیگر رودررو می‌شوند. باشگاه اتلتیکو مادرید در فصل جاری مسابقات لالیگا عملکرد قابل قبولی داشته است. این تیم از ۲۴ دیدار خود ۱۳ پیروزی، ۸ تساوی و ۳ شکست داشته و با ۴۷ امتیاز پشت سر بارسلونای صدرنشین قرار گرفته است.

این تیم در لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های دورتموند، کلوب بروخه و موناکو در گروه A هم‌گروه بود و پس از ۶ مسابقه توانست ۴ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست کسب کند و با ۱۳ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود.

لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید

به گزارش وبسایت هواسکورد، لوکاس هرناندز مصدوم اصلی باشگاه اتلتیکو مادرید برای این دیدار بوده و وضعیت کوکه نیز هنوز مشخص نیست. دیگو کوستا نیز پس از دو ماه مصدومیت به تمرینات تیمش ملحق شده ولی هنوز مشخص نیست که آیا در زمین قرار می‌گیرد یا خیر. انتظار می‌رود که توماس پارتی جای کوکه در میانه میدان قرار گیرد. همچنین آلوارو موراتا و آنتوان گریزمان زوج خط حمله سیمئونه برای این دیدار باشند.

باشگاه اتلتیکو مادرید در ۳ دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا کلین‌شیت کرده و در پیش بینی فوتبال دو تیم انتظار می‌رود که این تیم دروازه خود را بسته نگه دارد. شاگردان سیمئونه در ۹ دیدار از ده مسابقه اخیر خود در اروپا نیز شکست نخورده‌اند که این کار سخت یوونتوس را نشان می‌دهد.

یوونتوس؛ کریستیانو رونالدو مجددا کابوس سیمئونه خواهد شد؟

باشگاه یوونتوس در فصل جاری مسابقات سری آ مانند همیشه قدرتمند ظاهر شده است. این تیم از ۲۴ مسابقه خود ۲۱ پیروزی و ۳ تساوی کسب کرده و با ۶۶ امتیاز با اقتدار صدرنشین سطح اول فوتبال ایتالیا است.

این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در گروه H رقابت‌ها با تیم‌های منچستریونایتد، والنسیا و یانگ بویز هم‌گروه بود که از ۶ دیدار خود ۱۲ امتیاز کسب و به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کرد.

لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو

به گزارش وبسایت گل، خوان کوادرادو تنها مصدوم باشگاه یوونتوس در این مرحله است. لئوناردو بونوچی و جورجیو کیه لینی از بند مصدومیت رها یافته‌اند و می‌توانند زوج خط دفاعی تیم آقای آلگری را در این دیدار تشکیل دهند.

انتظار می‌رود الکس ساندرو که در دیدار یوونتوس در سری آ حضور نداشت، از ابتدا در این مسابقه به میدان برود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که آقای آلگری به سه مهاجم خود یعنی ماریو مانژوکیچ، کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا در این دیدار میدان دهد. این اولین رویارویی رونالدو با اتلتیکو مادرید پس از جدایی‌اش از رئال مادرید خواهد بود.

هدف یاشگاه یوونتوس در فصل جاری، فتح لیگ قهرمانان اروپا است. آن‌ها طی سال‌های اخیر چندین بار به فینال اروپایی رسیده‌اند ولی قهرمان نشده‌اند. در فصل جاری هدف اصلی این تیم همین مسئله بوده و در پیش بینی فوتبال دو تیم سخت بتوان نتیجه را پیش‌بینی کرد زیرا هر دو تیم با تمامی توان خود در زمین مسابقه حاضر خواهند شد.

پیش‌بینی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *