صفحه اصلی / عمومی / موناکو- دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا

موناکو- دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا

ad banner

لیگ قهرمانان اروپا ؛ موناکو- دورتموند ، سرنوشت تیری آنری در دستان بروسیاییها

در ادامه هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از گروه A از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه ۲۰ آذرماه تیم فوتبال موناکو فرانسه میزبان تیم فوتبال بورسیا دورتموند آلمان خواهد بود. تیم فوتبال موناکو با چهار باخت یک تساوی با کسب تنها یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی گروه A قرار دارد. تیم فوتبال دورتموند نیز با یک باخت، یک تساوی و ۳ برد با کسب ۱۰ امتیاز رده دوم جدول را به‌خود اختصاص داده است. دو تیم در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که تیم فوتبال موناکو در آخرین بازی خود با دو گل مغلوب تیم صدرنشین اتلتیکو مادرید شد. در سوی دیگر تیم فوتبال دورتموند نیز در آخرین بازی خود در این گروه مقابل تیم کلوب بروژ، با نتیجه بدون گل متوقف شد. موناکو با یک امتیاز اولین تیم حذف‌ شده این گروه می‌باشد و در صورت کسب هر سه امتیاز بازی نیز حتی نمی‌تواند به رقابت‌های لیگ اروپا نقل مکان کند. تیم فوتبال دورتموند در صورت کسب پیروزی در این دیدار می‌تواند امتیازات خود را به عدد ۱۳ برساند و برای صدرنشینی منتظر لغزش تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در مقابل کلوب بروژ باشد. در دیدارهای دور رفت تیم دورتموند در زمین خود با سه گل تیم فوتبال موناکو را درهم کوبید.

 

دوران تاریک موناکو از راه می‌رسد؟

تیم فوتبال موناکو فرانسه که در این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان  بدترین نتایج ممکن را کسب کرده است در رقابت‌های لیگ یک فرانسه نیز در جایگاه نوزدهم قرار دارد و یکی از جدی‌ترین گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر می باشد. تیم فوتبال موناکو در بازی‌های خانگی علاوه‌بر لیگ قهرمانان اروپا در لیگ یک فرانسه نیز موفق به کسب پیروزی نشده است. ۱۲ گل خورده و تنها دو گل زده در ۵ دیدار مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان  فرا رسیدن دوران تاریک موناکو را نوید می‌دهد. موناکو در دو بازی خانگی خود در این رقابت‌ها ۲ بر ۱ در مقابل تیم فوتبال اتلتیکو مادرید شکست خورد و در مقابل تیم فوتبال کلوب بروژ نیز با دریافت چهار گل تن به شکست داد. تیری آنری به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال موناکو که حالا نیامده زمزمه‌های رفتنش به گوش می‌رسد در این بازی حیثیتی تلاش خواهد کرد با کسب اولین برد خانگی از رقابت‌های لیگ  خداحافظی کند.

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان و مدعی جدیدی به‌نام دورتموند

تیم فوتبال بورسیا  در این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور بسیار قدرتمندی داشته است. این تیم که با ۳۶ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های بوندسلیگا آلمان قرار دارد، در رقابت‌های این فصل لیگ  نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. بورسیا با دریافت دو گل در پنج بازی یکی از مستحکم‌ترین خطوط دفاعی این دور از رقابت‌های لیگ قهرمانان  را دارد. آن‌ها می‌توانند با به‌دست آوردن چهارمین برد خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها برای صدرنشینی منتظر نتیجه تیم‌های کلوب بروژ و اتلتیکو مادرید باشند. شاگردان لوسین فاوره در دو بازی خارج از خانه خود یک برد و یک شکست به‌دست آورده است. لویس فاور به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند می‌تواند با اتکا به بازیکنان ارزشمندی چون پاکو آلکاسر، مارکو رویس و سانچز شب تاریکی را برای موناکو رقم بزند.

کریگ پاوسون این دیدار حساس و مهیج را در استادیوم لویی دوم شهر موناکو سوت خواهد زد.

لیگ قهرمانان اروپا

پیش‌بینی مسابقه بروسیا دورتموند و موناکو در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *