صفحه اصلی / عمومی / تحلیل شرط‌بندی؛ بررسی شرایط رئال مادرید و پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا

تحلیل شرط‌بندی؛ بررسی شرایط رئال مادرید و پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا

ad banner

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و پاری سن ژرمن در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت، سه‌شنبه شب ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت. در این مطلب به بررسی شرایط دو تیم برای کمک به یک شرط‌بندی بهتر خواهیم پرداخت.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

بیش‌تر افراد در بنگاه‌های شرط‌بندی این بازی را ۲-۲ مساوی پیش‌بینی کرده‌اند

در این گروه تیم فوتبال پاری سن ژرمن با کسب ۱۲امتیاز از چهار بازی برگزار شده در صدر جدول گروه قرار دارد و تقریبا صعود این تیم به مرحله بعدی قطعی می‌باشد. در جایگاه دوم نام رئال مادریدی دیده می‌شود که با توجه به نتایج ضعیف دو هفته ابتدایی به یک‌باره با دو برد مقابل گالاتاسرای در بازی رفت و برگشت، وضعیت خود در جدول را بهبود بخشید و با ۷امتیاز در این رتبه دیده می‌شود. در رتبه سوم اما کلوب بروژ با ۲امتیاز دیده می‌شود که با توجه به دو تیم بالای جدول به همراه تیم گالاتاسرای یک امتیازی شانسی برای صعود تقریبا نخواهند داشت.

لیگ قهرمانان اروپا
بازی دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن می‌تواند یکی از مهم‌ترین بازی‌ها برای رئالی‌ها باشد چرا که با یک پیروزی تقریبا خیال کهکشانی‌ها را از بابت صعود به دور بعدی راحت می‌شود. ولی این بازی به راحتی بازی‌ های مقابل گالاتاسرای نخواهد بود. زیرا پاریسی‌ها در حال حاضر شرایط خوبی را دارا هستند و بازی رفت را نیز ۳-۰ به نفع خود به پایان رساندند. هم‌چنین دو بازیکن کلیدی و مهم پی‌اس‌جی که در بازی رفت حضور نداشتند به این بازی خواهند رسید. کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت و نیمار به دلیل محرومیت غایبان بازی رفت بودند ولی در این بازی می‌توانند برای تیم خود به میدان بروند و دفاع رئال مادرید باید فکر اساسی را برای مهار این دو فوق ستاره بکند.

در خصوص شرایط تیم رئال مادرید بدانید:

  • رئال مادرید هم اکنون در لالیگا از ۱۳بازی برگزار شده توانسته هشت پیروزی، چهار تساوی و یک شکست را به‌دست آورد و به همراه بارسلونا ۲۸امتیازی و با تفاضل کمتر نسبت به این تیم در رده دوم جدول جای گیرد.
  • بهترین گلزن رئال و لالیگا کریم بنزما با ده گل زده است که در حال حاضر در آمادگی کامل به‌سر می‌برد و به همراه ادن هازارد زوج خوبی را در خط حمله این تیم تشکیل داده‌اند.
  • دیگر بازیکن رئال در خط حمله که می‌توان به وی اشاره کرد بازیکن جوان و برزیلی این تیم رودریگو است که به‌نظر می‌رسد توانسته جایی در ترکیب زین الدین زیدان پیدا کند و وینیسیوس جونیور را به‌صورت کامل نیمکت نشین کند. او در لیگ قهرمانان اروپا بهترین گلزن رئال محسوب می‌شود و با ۳گل زده در صدر جدول گلزنان این تیم قرار دارد.
  • از طرف دیگر در صورتی که رودریگو از ابتدا به میدان برود گرت بیل را می‌توان بازیکن تعویضی او دانست.

afdbb45c04194056990bc054e0789ec7

  • بیل که این روزها شرایط خوبی در مادرید ندارد و با هربار پا به توپ شدن توسط هواداران هو می‌شود هم‌چنان به دنبال راه خروجی از مادرید می‎گردد ولی تا هنگامی که به میدان می‌رود نسبت به پیراهن این تیم مسئول است.
  • خامس رودریگز ستاره کلمبیایی این تیم اما که هفته گذشته مصدوم شد و سال ۲۰۱۹ را از دست داد، یکی از غایبان سفیدپوشان خواهد بود.
  • هم‌چنین لوکاس واسکز نیز از مصدومیت رنج می‌برد و در ترکیب تیم جایی نخواهد داشت.
  • در سه دیدار اخیر رئال برابر پاریس در لیگ قهرمانان اروپا، رئال پنج گل به ثمر رسانده است. هم‌چنین آن‌ها از سه بازی دو پیروزی به‌دست آوردند.
  • رئال مادرید پنج بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف را با چهار پیروزی و یک تساوی پشت سر گذاشته است.

در خصوص شرایط پاری سن ژرمن بدانید:

  • پاری سن ژرمن نیز در لیگ یک فرانسه از ۱۴بازی برگزار شده یازده پیروزی و سه شکست به‌دست آورده و به تنهایی و با اقتدار با ۳۳امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
  • بهترین گلزن آن‎‌ها در لیگ آنخل دی ماریا و مائورو ایکاردی با شش گل زده هستند.
  • در لیگ قهرمانان اروپا نیز ایکاردی با چهار گل در چهار بازی بهترین گلزن پاریسی‌ها محسوب می‌شود.
  • همانطور که گفته شد دو غایب بزرگ دیدار رفت کیلیان امباپه و نیمار به مادرید خواهند آمد تا به خلا بازی رفت را جبران کنند و این می‌تواند با توجه به خط حمله خطرناک پی اس جی برای سفیدپوشان نگران کننده باشد.

a3843da5892605d0eaef72ee938e960b

  • البته نیمار ستاره برزیلی پاریسی‌ها پس از شش هفته مصدومیت بوجود آمده از بازی‌های ملی در بازی مقابل لیل عملکرد ضعیفی را از خود برجای گذاشت که به‌نظر می‌رسد امری طبیعی برای یک بازیکن رها شده از بند مصدومیت باشد.
  • رئال مادرید از شرایط میزبانی برخوردار است و این می‌تواند تا حدودی کار را برای یاران توماس توخل سخت کند.
  • در سه دیدار اخیر پاریس مقابل رئال، پی‌اس‌جی پنج گل به ثمر رسانده است. هم‌چنین آن‌ها از سه بازی یک پیروزی به‌دست آوردند.
  • پی‌اس‌جی پنج بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف را با چهار پیروزی و یک شکست پشت سر گذاشته است.

به‌نظر شما چه نتیجه‌ای بین تیم‌های رئال مادرید و پاری سن ژرمن در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت، که سه‌شنبه شب ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، رقم خواهد خورد؟!
بت کارت منتظر پیش‌بینی شما است.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *