صفحه اصلی / عمومی / لیگ دسته یک فوتبال : پیش بازی گل گهر سیرجان- بادران تهران

لیگ دسته یک فوتبال : پیش بازی گل گهر سیرجان- بادران تهران

ad banner

لیگ دسته یک فوتبال : پیش بازی گل گهر سیرجان – بادران تهران

روز یکشنبه، ۴ آذر ماه و از ساعت ۱۴ دو تیم گل گهر سیرجان و بادران تهران در یکی از معدود بازی‌های باقیمانده از هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران در ورزشگاه ۳۲۰۰ نفری امام علی سیرجان به دیدار یکدیگر خواهند رفت. گل گهر با انجام ۱۱ بازی و کسب ۲۲ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و در صورت برد، با اختلافی دو امتیازی بر صدر تکیه خواهد زد. از طرف دیگر بادران تهران امیدوار است با برد در این بازی با ۱۶ امتیاز در ردهی ششم جدول قرار بگیرد، هرچند کار سختی است چراکه این تیم سرمربی رسمی ندارد و فقط دو روز است که فرشید استحقاری را به عنوان سرمربی موقت خود برگزیده است.

توپ پرِ گل گهر

تیم سیرجانی با سرمربیگری وینگو بگوویچ کهنه کار و نام‌آشنا در خانه تیم فوق‌العاده قدرتمندی است و از ۱۲ امتیاز خانگی هر ۱۲ امتیاز را به دست آورده و ۱۱ گل زده و تنها ۳ گل دریافت کرده است. تیم سیرجانی با زدن ۲۵ گل در تمام بازی‌ها صاحب بهترین خط حمله‌ی لیگ دسته یک نیز هست و امیدش به ساق‌های هنرمند پیمان رنجبری است که برای این تیم به تنهایی ۱۱ گل به ثمر رسانده است. گل گهر با متوسط ۲.۸ گل زده در هر بازی خانگی و ۰.۸ گل خورده امید زیادی به کسب سه امتیاز و صدرنشینی دارد.

لیگ دسته یک فوتبال

بادران: حریفی نه چندان دست و پا بسته

گرچه تیم تهرانی به لحاظ کادر فنی دچار مشکلاتی عدیده است ولی نباید این تیم را حریفی آسان برای گل گهر دانست. بادران از ۱۱ بازی این فصل ۴ پیروزی، ۳ تساوی و ۴ شکست کسب کرده و گرچه در بازی‌های خارج از خانه ندرخشیده ولی توانسته در ۴ بازی خارج از خانه ۴ امتیاز به دست آورد. هر ۴ شکست این فصل بادران در لیگ دسته یک فوتبال تنها با اختلاف یک گل بوده و این نشان می‌دهد تمرکز بیشتر بازیکنان میتواند کفه‌ی نتیجه را به نفع آنها سنگین‌تر کند. بادران تهران این فصل به طور متوسط در هر بازی ۱.۱ گل زده و ۱ گل خورده و بنابراین گرچه در فرم مناسبی قرار ندارد ولی در راه صدرنشینی گل گهر حریف چغری خواهد بود.

لازم به ذکر است که بازی‌های رفت و برگشت سال قبل لیگ دسته یک فوتبال این دو تیم با تساوی به پایان رسیده بود. ضمناً قاضی این میدان علیرضا حیدرپناه خواهد بود که در قضاوت‌های این فصل لیگ دسته یک  ۴۵ بار از کارت زرد و ۲ بار از کارت قرمز استفاده کرده است.

لیگ دسته یک فوتبال

پیش‌بینی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال در سایت بتکارت

 

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *