صفحه اصلی / عمومی / مسابقات گروهی تنیس لندن: پیش بازی مارین چیلیچ- جان ایسنر 

مسابقات گروهی تنیس لندن: پیش بازی مارین چیلیچ- جان ایسنر 

ad banner

مسابقات گروهی تنیس لندن: پیش بازی مارین چیلیچ- جان ایسنر

دو بازنده دور اول مسابقات گروهی تنیس لندن، برای ماندن در این مسابقات به مصاف یک دیگر می‌روند. تورنمنتی که هر ساله میان برترین‌های تنیس جهان برگزار می‌شود. حالا ۸ تنیسور برتر جهان در دو گروه ۴ تیمی قرار گرفته‌اند و برای صعود از دور گروهی تلاش می‌کنند. چیلیچ و ایسنر، هر دو از فرم اول سال خود به دور هستند و این دیدار می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد.
دیدار مارین چیلیچ و جان ایسنر، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در زمین مرکزی تورنمنت لندن، آغاز خواهد شد.

مارین چیلیچ: نیاز به فکر و هوشمندی بیشتر

مارین چیلیچ، در دور اول مسابقات گروهی تنیس لندن در بازی گذشته خود مقابل الکساندر زورف، بازی را بسیار نزدیک به حریف خود واگذار کرد. چیلیچ حالا یک باخت را در مقابل نام خود می‌بیند و آخرین تلاش‌هایش را برای صعود از دور گروهی انجام می‌دهد. مانند همیشه، مشکل چیلیچ مدیریت انرژی و نحوه‌ی بازی خودش است. او کار را بسیار خوب شروع می‌کند؛ اما رفته رفته با تحلیل انرژی، تمرکز خود را از دست می‌دهد. با وجود این، او ۱۰ بار مقابل ایسنر بازی کرده است که در ۷ مورد آن، موفق به کسب پیروزی شده است. این مسئله می‌تواند برایش بسیار روحیه‌بخش باشد. مرد ۳۰ ساله کروات، با تمام وجود پا به این بازی می‌گذارد.

مسابقات گروهی تنیس لندن

جان ایسنر: تنیس فقط سرویس نیست

جان ایسنر در بازی مقابل نواک جوکوویچ عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشت. او به جز سرویس‌های قدرتمند خود، در جنبه‌های دیگر عملکرد بسیار ضعیفی داشت تا به راحتی در برابر مرد شماره یک جهان شکست بخورد. جان ایسنر در مسابقات پاریس هم این جنبه از بازی خود را به نمایش گذاشته بود و علاقمندان به تنیس، قبل از بازی با جوکوویچ نیز می‌دانستند ایسنر در فرم خوبی به سر نمی‌برد. اما حالا بازی مقابل چیلیچ با تمام آنها فرقی اساسی دارد. آسمان‌خراش آمریکایی نمی‌خواهد به این زودی‌ها از دور مسابقات گروهی تنیس لندن کنار برود. فاتح تورنمنت‌های میامی و آتلانتا، برای اثبات خود، کار سختی پیش رو دارد.

مسابقات گروهی تنیس لندن

پیش بینی بازی مارین چیلیچ- جان ایسنر در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *