صفحه اصلی / عمومی / رن-آرسنال؛ توپچی‌ها در حد مدعی لیگ اروپا ظاهر خواهند شد؟

رن-آرسنال؛ توپچی‌ها در حد مدعی لیگ اروپا ظاهر خواهند شد؟

ad banner

در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، تیم‌های رن و آرسنال از ساعت ۲۱:۲۵ روز پنج‌شنبه ۱۶ اسفندماه مصادف با ۷ مارس ۲۰۱۹ در استادیوم رواژون پارک با قضاوت ایوان کروژلیاک مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش‌بینی این مسابقه در سایت بتکارت

رن؛ یولین استفان در لیگ اروپا شگفتی‌ساز خواهد شد؟

پیش بینی فوتبال در مسابقات اروپایی کاری آسان نیست زیرا تیم‌ها به خصوص باشگاه‌هایی که مقابل یک تیم بزرگ قرار می‌گیرند، تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا خودی نشان داده و صعود کنند.

باشگاه رن در فصل جاری لیگ ۱ فرانسه عملکرد متوسطی داشته است. این تیم از ۲۶ مسابقه خود ۱۰ پیروزی، ۷ تساوی و ۹ شکست کسب کرده و با ۳۷ امتیاز جایگاه دهم لوشامپیونه را به خود اختصاص داده است. این تیم در اروپا نیز گروه K با تیم‌های دیناموکیف، آستانه و یابلونک هم‌گروه بود که از ۶ مسابقه خود ۳ پیروزی و ۳ شکست کسب کرد و با ۹ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به مرحله حذفی صعود کرد.

لیگ اروپا باشگاه رن

به گزارش وبسایت هواسکورد، جوردن سیباچو، رومین دانژه، عبدالله دیالو و لودوویچ بال غایبان قطعی باشگاه رن برای دیدار مقابل آرسنال هستند. هاماری ترائوره نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این مسابقه نیست و انتظار می‌رود مهدی زفان جای وی را در پست مدافع راست در این دیدار حساس پر کند.

باشگاه رن در ۳ دیدار اخیر خود در لیگ اروپا حداقل ۲ گل در هر مسابقه به ثمر رسانده است و در پیش بینی فوتبال دو تیم می‌توان انتظار داشت که میزبان به روند گلزنی خود ادامه دهد. رن در دور قبلی رئال بتیس را مغلوب کرد و خط حمله این تیم موجب نگرانی هر تیمی خواهد شد. این تیم همچنین در ۱۲ دیدار اخیر خانگی خود در همه رقابت‌ها شکست نخورده که این نکته‌ای منفی برای آرسنال میهمان خواهد بود.

آرسنال؛ فرصت مناسب اونای امری برای کسب موفقیت اروپایی

باشگاه آرسنال در فصل جاری لیگ برتر انگلستان عملکرد نسبتا خوبی داشته است. این تیم از ۲۹ دیدار خود در لیگ برتر ۱۷ پیروزی، ۶ تساوی و ۶ شکست کسب کرده و با ۵۷ امتیاز جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است. توپچی‌ها در گروه E لیگ اروپا با تیم‌های اسپورتینگ لیسبون، ورسکلا و قره باغ هم‌گروه بودند که از ۶ دیدار خود ۵ پیروزی و ۱ تساوی کسب کردند و با ۱۶ امتیاز مقتدرانه به مرحله حذفی رسیدند.

لیگ اروپا باشگاه آرسنال

باشگاه آرسنال در دور حذفی به مصاف باته بوریسوف رفت. با وجود شکست ۱ به ۰ در دیدار رفت، این تیم با پیروزی ۳ به ۰ در بازی برگشت راهی مرحله بعدی شد. به گزارش وبسایت گل، راب هولدینگ، هکتور بیرین و دنی ولبک مصدومان طولانی مدت آرسنال هستند که به این دیدارن خواهند رسید. الکساندر لاکازت نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی آرسنال نخواهد بود و انتظار می‌رود پیر امریک اوبامیانگ تنها مهاجم آرسنال در دیدار مقابل رن باشد.

باشگاه آرسنال در ۶ دیدار از ۷ مسابقه اخیر خود در لیگ اروپا کلین‌شیت کرده که در پیش بینی فوتبال دو تیم باید به این نکته توجه نمود. البته شاگردان اونای امری از ۱۰ مسابقه اخیر خارج از خانه خود در تمامی رقابت‌ها فقط ۲ برد داشته‌اند که این نکته‌ای نگران‌کننده برای آن‌ها خواهد بود.

پیش‌بینی مسابقات لیگ اروپا در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *