صفحه اصلی / عمومی / امیدواری پل پوگبا به کسب پیروزی در دربی حساس منچستر

امیدواری پل پوگبا به کسب پیروزی در دربی حساس منچستر

ad banner

پل پوگبا ستاره و هافبک خلاق تیم منچستریونایتد در جدیدترین مصاحبه اش به هواداران شیاطین سرخ برای کسب پیروزی برابر رقیب دیرینه شان امیدواری داده است.

به گزارش سان، چهارشنبه شب یکی دیگر از دیدارهای جذاب میان دو تیم همشهری منچستریونایتد و منچسترسیتی برگزار می شود. دیداری که بیش از پیش حساس شده است چرا که شاگردان پپ گواردیولا برای رسیدن به قهرمانی در جزیره به کسب سه امتیاز این بازی امید دارند و در آن سو قرمزهای یونایتد نیاز زیادی به برد در این مسابقه برای گرفتن سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دارند.

امیدواری پل پوگبا به کسب پیروزی برابر منچسترسیتی

پل پوگبا منچستریونایند

برای پل پوگبا اما حواشی بیش از این حرف ها بود چرا که در دیدار برابر اورتون هواداران او را متهم به کم کاری کردند و همین امر موجب خشم هافبک فرانسوی شد. او در این مورد گفته است:

برابر اورتون خوب بازی نکردیم. این نمایش و نتیجه ای که کسب شد بیش از همه برای تیم و باشگاه بد بود و باعث ناراحتی هواداران نیز شد.

او ادامه داده است:

امیدوارم که بتوانیم در بازی برابر تیم منچسترسیتی این نتیجه را جبران کنیم و کار را برای قهرمانی حریف سخت کنیم. الان هواداران انتظار یک نمایش بهتر از ما دارند و مطمئن باشید که همه تیم در اندیشه جبران بازی برابر اورتون است و می خواهیم که هوادارانمان به ما افتخار کنند.

این دیدار بسیار برای یونایتد عجیب و کمی پیچیده خواهد بود چرا که در صورت متوقف کردن سیتیزن ها کار را برای قهرمانی دیگر رقیب دیرینه شان یعنی لیورپول راحت تر خواهند کرد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

bomb 5
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره تیم محتوای بتکارت

آواتار تیم محتوای بتکارت

این مطالب را نیز ببینید!

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها

تلگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. که در کشورهای مختلف طرفداران زیادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *